Trasa Łazienkowska i nie tylko

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36684
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 05 lut 2013, 23:47

Os0 pisze:To czemu z tej reformy tylko 143 zostało?
Bo ZTM dostał niezrozumiałego dla mnie zaparcia. Odzew w konsultacjach był (z paroma wyjątkami) lepszy, niż przy innych reformach, które jakoś weszły. Mało tego, trzeba było wprowadzić choć pół tej reformy, to już by niektóre sprawy rozwiązało. Całe pasmo marysińskie było do poukładania za cenę 115 i częściowo 514 - nie takie ceny płacono za inne rozwiązania i nikt się nie przejmował. Z całym szacunkiem, 524 było bronione o wiele dłużej i zacieklej, niż to cholerne 115.

Powoli zbliżały się a to wybory, a to mistrzostwa... Ot, polityka.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 05 lut 2013, 23:54

No niestety, do dzis pamietam jak ksiądz na mszach wzywał ludzi do podpisywania list w obronie 115 , absolutnie niezbędnej i niezastąpionej linii, bo przecież ka żda babcia codziennie jeżdzi do Zus i US ...

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36684
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 05 lut 2013, 23:57

Tym niemniej "władza" powinna umieć rozstrzygnąć, które postulaty ludności są (w skali całego systemu) sensowne, a które nie.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 06 lut 2013, 0:11

Tak i dlatego 115 2 miesiące temu zamiast pociąć wzmocniono?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36684
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 06 lut 2013, 0:39

No i?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 06 lut 2013, 0:44

No i po jak chcesz potem ludziom tłumaczyć, że linia jest zbędna, skoro wmacnia sie ją z 30 minut na 20 m ?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36684
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 06 lut 2013, 8:25

Ależ ja nie zamierzam tłumaczyć ludziom, że linia jest zbędna. Reforma przewidywała wzmocnienie większości relacji obsługiwanych przez 115. Gros pasażerów "załatwiłyby" silne 137 oraz podbite 215.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Płowieszczołak
Posty: 274
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08

Post autor: Płowieszczołak » 06 lut 2013, 12:43

Bastian pisze:Tym niemniej "władza" powinna umieć rozstrzygnąć, które postulaty ludności są (w skali całego systemu) sensowne, a które nie.
Może więc tym bardziej warto przyspieszyć proces strategicznego wspierania S1 po wschodniej stronie Wawra, wzdłuż Kajki, robiąc znaczący ruch w kierunku likwidacji 525 konkurencyjnego dla S1. Liczenie na Wawer, że zacznie bez żadnych nacisków zabiegać o lepszą komunikację dla całego systemu jest raczej naiwne. Nie wygląda na to, żeby czynnie zabiegali o inwestycje w postaci infrastruktury dla dojazdówek do stacji PKP Wawer i Anin. Wiaty autobusowe i cała infrastruktura na Nowoborkowskiej w Wesołej już od ponad roku czeka na wparcie ze strony "władzy"!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 lut 2013, 12:45

Płowieszczołak pisze:Może więc tym bardziej warto przyspieszyć proces strategicznego wspierania S1 po wschodniej stronie Wawra, wzdłuż Kajki, robiąc znaczący ruch w kierunku likwidacji 525 konkurencyjnego dla S1.
Ale co wspierać? Żeby ta S1 miała jeszcze częstotliwość co 15, to rozumiem, ale z marną ofertą 2 kursów/godzinę to byłoby to co najmniej śmieszne (przypominam o problemah ze Wspólnym Biletem). 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 06 lut 2013, 12:47

Wspólnego biletu w granicach miasta nikt nie zamierza kasować.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 lut 2013, 13:01

Były projekty odnoszące się do objęcia nim jedynie posiadaczy 30 i 90 dniówek.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Kosiniak
Posty: 106
Rejestracja: 13 sty 2012, 13:21
Lokalizacja: Grochów

Post autor: Kosiniak » 06 lut 2013, 18:14

Płowieszczołak pisze:
Bastian pisze:Tym niemniej "władza" powinna umieć rozstrzygnąć, które postulaty ludności są (w skali całego systemu) sensowne, a które nie.
Może więc tym bardziej warto przyspieszyć proces strategicznego wspierania S1 po wschodniej stronie Wawra, wzdłuż Kajki, robiąc znaczący ruch w kierunku likwidacji 525 konkurencyjnego dla S1.
Przecież 525 na Kajki to inny ciąg! Na TŁ zapchane, a na Kajki też puste nie jest! Jeżdżę kilka razy w miesiącu Odrodzenia <---> CH Promenada w godzinach 9-12 i wszystkie miejsca na Odrodzenia zajęte + osoby stojące. Wszyscy mają teraz ganiać po 10-15 minut do pociągu, bądź wracać się autobusem do Międzylesia? Bez sensu. To tak jakby skasować autobusy na Ostrobramskiej bo jest tramwaj na Grochowskiej ](*,)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 lut 2013, 18:20

osa pisze: gdzie od dwóch lat czeka na nią wiadukt nad trasą ekspresową (pardon: aleją Obrońców Grodna).
Co prawda wybudowany nie w kierunku wynikającym z planów miejscowych, ale to przecież szczegół... :D
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 06 lut 2013, 18:22

Wzdłuż zamiast w poprzek? Nie pomyliłeś z tunelem Piskorskiego? :)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 lut 2013, 18:28

A tunel Piskorskiego to dobre rozwiązanie, tylko zbyt krótkie (nie dziwota - najtrudniejsze do rozwiązania byłyby wszak węzły).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ