Jednak chyba nie ma większego pojęcia o potokach pasażerskich przez odcinek granicznyfik pisze:Ministerstwo mimo wszystko ma tu więcej do powiedzeniaR-9 Chełmska pisze:To i tak humanitarnie, zawsze mogli
Nasze międzynarodowe podróże
Moderator: JacekM
- R-9 Chełmska
- Posty: 7813
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Jeździć tymi cudami przez granicę się raczej nie opłaca bez taryfy promocyjnej - ceny dość mocno drenują kieszeń. Lepiej wsiadać już na terenie Czech - tam jest jedna taryfa na wszystko (za wyjątkiem SC OIDP).R-9 Chełmska pisze:Ale może ktoś tym przez granicę jeździ?
Byle tylko CHOPINa nie zrobili na ENfik pisze:Pierwsze trzy słowa kolejarza: mama, tata, dotacja.
Myślę, że jednak młodzież czy studenci nawet mimo ulgi za bardzo nie jeżdżą kwalifikowanymi...R-9 Chełmska pisze:Niemniej, wracając na ziemię, IC traci w ten sposób np. na młodzieży czy studentach, którzy w EIC mają zniżki, a w EC nie mają i omijają ten pociąg szerokim łukiem.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- R-9 Chełmska
- Posty: 7813
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Na SC też, tylko są miejscówkiWolfchen pisze:
Jeździć tymi cudami przez granicę się raczej nie opłaca bez taryfy promocyjnej - ceny dość mocno drenują kieszeń. Lepiej fsiadać już na terenie Czech - tam jest jedna taryfa na wszystko (za wyjątkiem SC OIDP).
Trochę jeździ, ulga 51% nieco wygładza te chore ceny. Niemniej i tak najczęściej jeżdżą TLK, choć akurat do Katowic rano lub z powrotem wieczorem nie da się w ten sposób, to nie KrakówMyślę, że jednak młodzież czy studenci nawet mimo ulgi za bardzo nie jeżdżą kwalifikowanymi...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Ministerstwo ma doskonałe pojęcie o potokach, tylko że te pociągi sa dopiero od 2 miesięcy.R-9 Chełmska pisze:Jednak chyba nie ma większego pojęcia o potokach pasażerskich przez odcinek granicznyfik pisze:Ministerstwo mimo wszystko ma tu więcej do powiedzenia
[ Dodano: |7 Lut 2013|, 2013 15:03 ]
Guzik traci. Dotacja = koszty minus przychody.R-9 Chełmska pisze:Niemniej, wracając na ziemię, IC traci w ten sposób np. na młodzieży czy studentach, którzy w EIC mają zniżki, a w EC nie mają i omijają ten pociąg szerokim łukiem. No ale widocznie dotacja jest większa.
O tym mówiłemR-9 Chełmska pisze:Na SC też, tylko są miejscówki
Tylko nieco, od miejscówek ulg niestety nie ma, więc nadal jest dość drogo...R-9 Chełmska pisze:Trochę jeździ, ulga 51% nieco wygładza te chore ceny.
No właśnie Do kwalifikowanych pociagów nawet i wysokie ulgi nie przyciągną tłumu uczniów czy studentów.R-9 Chełmska pisze:Niemniej i tak najczęściej jeżdżą TLK,
Mam wrażenie, że na kolei o zyskach niewiele osób myśli. Raczej wychodzi tu dążenie do zera.fik pisze:No tak, czyli w EC wyżej dupy... yyy... zera nie podskoczą, w EIC mogą.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Jej! Toż to istny wszechświat możliwości do zabawy z obszaru rachunkowości zarządczej!Wolfchen pisze:Mam wrażenie, że na kolei o zyskach niewiele osób myśli. Raczej wychodzi tu dążenie do zera.fik pisze:No tak, czyli w EC wyżej dupy... yyy... zera nie podskoczą, w EIC mogą.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To, że jeżdżą, to ja wiem Ale tłumnie nie korzystają, co w późniejszym poście sprecyzowałem.
Nominalnie tak, jednak cena/jakość dla mnie jest nieakceptowalne (choć faktem jest, że jedyna trasa, na której jeżdżę, a jest obsługiwana kwalifikowanymi, to Warszawa - Gdańsk)Adam G. pisze:EIC ze zniżką 51% są naprawdę znośne cenowo.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Myślałem, że na Warszawa-Gdańsk nie został już żaden EIC, co najwyżej TLKi o podwyższonym standardzie.Wolfchen pisze:To, że jeżdżą, to ja wiem Ale tłumnie nie korzystają, co w późniejszym poście sprecyzowałem.Nominalnie tak, jednak cena/jakość dla mnie jest nieakceptowalne (choć faktem jest, że jedyna trasa, na której jeżdżę, a jest obsługiwana kwalifikowanymi, to Warszawa - Gdańsk)Adam G. pisze:EIC ze zniżką 51% są naprawdę znośne cenowo.
Tak czy owak, ostatnio parę razy jechałem EIC i nie narzekam. Za każdym razem wszystko działało, wagon był dobrze wyciszony, z gniazdkami i czystą toaletą.
noidea
Właśnie widzę, że wycofali -chwała im za to.Adam G. pisze:Myślałem, że na Warszawa-Gdańsk nie został już żaden EIC, co najwyżej TLKi o podwyższonym standardzie.
Myślę, że jadąc do Krakowa po CMK też bym nie narzekałAdam G. pisze:Tak czy owak, ostatnio parę razy jechałem EIC i nie narzekam.
Wracając do tematu, wiadomo coś na temat słowackich motoraków do Łupkowa w sezonie (i cenę przejściówki)? Kompletnie wypadłem z obiegu, jeśli chodzi o Słowację.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Jak Waszym zdaniem jest sensownie (nie tragicznie długo i za rozsądną cenę) dostać się do miejscowości Graz (Austria)?
Warszawa > Wiedeń Chopinem i później reiljet?
W kwestii biletów:
To by wyszło 29 € + najtańsza wersja 18 €.
Czy raczej InterRail Global Pass za ok 181 zł + dokupowanie miejscówek?
Warszawa > Wiedeń Chopinem i później reiljet?
W kwestii biletów:
To by wyszło 29 € + najtańsza wersja 18 €.
Czy raczej InterRail Global Pass za ok 181 zł + dokupowanie miejscówek?
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.