![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Obwodnica ekspresowa Warszawy: S2-S7/S8-S17
Moderator: Wiliam
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Jest zawsze taka ewentualność, że Most Syreny zostanie na kilkanaście latWolfchen pisze:Ideałem by było, gdyby możliwa była bydowa stałej przeprawy bez zamykania mostu saperskiego
![:D](./images/smilies/mg.gif)
[ Dodano: Nie 09 Gru, 2012 ]
O, to ciekawe. Czemu zmienili?MichalJ pisze:Jakoś bez echa przeszła informacja, że 'most Syreny' ma być jednak przy węźle Wisłostrada/Krasińskiego, a nie przy stacji benzynowej... Można odetchnąć?
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Czemu zmienili - to chyba jasne, że tak jest wygodniej. Raczej warto pytać 'czemu w ogóle pojawił się wariant ze światłami w poprzek Wisłostrady' - wtedy nic nie mówili o Spójni, tylko:
Dobrze, że się okazało, że dasie, ale znowu czuję się robiony w balona.Wcześniej zakładano, że tymczasowy most z dwoma pasami ruchu w każdym kierunku powstanie u wylotu ul. Krasińskiego na Żoliborzu. To miejsce wydawało się pewne, bo przejazd przez Wisłę zakładają tu także plany miasta.
Z najnowszych ustaleń wynika jednak, że sprawa jest nieaktualna. Lekka wojskowa konstrukcja wsparta na palach wbitych w nurt Wisły przecinałaby ją pod kątem. To zaś byłoby niekorzystne w razie naporu kry. - Stąd decyzja, by ten tymczasowy most budować nieco w dół rzeki, gdzie przecinałby ją pod kątem prostym - informuje rozmówca "Gazety" z urzędu miasta. Dodaje, że dojazd do mostu zaczynałby się od Wisłostrady zaraz za stacją benzynową na wysokości Kępy Potockiej, a kończył na ul. Jagiellońskiej na Żeraniu.
Właśnie o to mi chodziMeWa pisze:Jest zawsze taka ewentualność, że Most Syreny zostanie na kilkanaście lat
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Gadałem na ten temat ze znajomym saperem, nie ma z tym kłopotu, po prostu przed konstrukcją są osłony pod kątem, a przed tymi osłonami pale, które biorą na siebie krę, przez co konstrukcja mostu jest niezagrożona. Zatrzymaną krę można wysadzić. Wiadomo, kwestia kosztów.Lekka wojskowa konstrukcja wsparta na palach wbitych w nurt Wisły przecinałaby ją pod kątem. To zaś byłoby niekorzystne w razie naporu kry.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No, to o Moście Krasińskiego z tramwajem możemy w tej dekadzie zapomnieć.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Będzie spotkanie dotyczące POW w Wawrze.
http://www.wawer.warszawa.pl/pl/strona/ ... a-warszawy
http://www.wawer.warszawa.pl/pl/strona/ ... a-warszawy
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
O, miło wiedzieć, że Wojtek się już obronił ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Relacja ze spotkania w sprawie POW: http://www.youtube.com/watch?v=3lGbumdVZaY
(Polecam szczególnie 2:23:00 - 2:28:00)
(Polecam szczególnie 2:23:00 - 2:28:00)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
http://www.rynekinfrastruktury.pl/artyk ... rtalu.html
Miało być już na wykończeniu ZTCP.
O ile dobrze liczę, jest to opóźnienie o około rok? Wiem, że niektóre inwestycje mają się jeszcze gorzej, ale co tam się takiego dzieje, co uniemożliwia dokończenie prac? Zima nie trwa chyba cały rok...– Planowany termin zakończenia robót na obydwu odcinkach realizowanej Południowej Obwodnicy Warszawy to II/III kwartał 2013 roku – informuje portal „rynekinfrastruktury.pl” Małgorzata Tarnowska, rzeczniczka Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie.
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)