Nowe trasy tramwajowe

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 lut 2013, 13:53

Ale połączenie instytucji realizujących inwestycje w jedną nie spowoduje, że Biuro Architektury zmieni swoją interpretację.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 14 lut 2013, 14:40

Jakoś wydaje m się. że spory kompetencyjne wśród podwładnych jednego kierownika załatwia się prościej... :)

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 14 lut 2013, 16:57

To zależy jeszcze kto jak jest umocowany...
Poza tym chyba przyznasz, że nie zawsze centralizacja jest dobra (czasy jednego MZK, co do PKP zdania są podzielone) ;)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 14 lut 2013, 21:09

MeWa pisze:
MichalJ pisze:Projekt za dobry chyba nie był, skoro nie dało się wg niego budować. :)
Ty tak na poważnie czy specjalnie chcesz prowkować Glonojada?
Przecież wielokrotnie była mowa, że w związku z dodatkowymi wymaganiami IR zwiększył się zakres projektu, przez co wykroczył on poza ramy decyzji środowiskowej...
I zapewne dlatego przy tramwaju "do mnie" najpierw uzyskano opinię inżyniera, a potem w oparciu o nią zaczęto prowadzić postępowanie środowiskowe. Nie znajduję innego wytłumaczenia dla przekroju 2x3 na Światowida.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 22 lut 2013, 19:35

Mam pytanie:

Poza "wiadomymi" nowymi inwestycjami o którym się mówi a propos nowego budżetu, to głównie Wilanów przez Sobieskiego (oby), Gocław (oby), Tarchomin, może Ząbki, spóźniona Powstańców itd.

Mnie ciekawi jednak, czy na poważnie myśli się o przedłużeniu tramwaju na os.Ruda/Klaudyny? Trasa krótka, pieniądze w stosunku do innych inwestycji pewnie niewielkie, być może idealna na dwukierunkowce, ludzi pełno. Czy ktokolwiek w mieście coś w tym kierunku zrobił, (jakieś konsultacje, grunty, cokolwiek), czy nie należy się spodziewać przez najbliższych 6-7 lat żadnych ruchów?

A drugie dalekosiężne pytanie: czy jest w planach powrót tramwajów na Gagarina i Czerniakowskiej do Wilanowa/Nowego Wilanowa?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lut 2013, 19:56

Gagarina - tak, pod kątem Siekierek. Czerniakowska - nie słyszałem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 22 lut 2013, 19:57

Ja raczej słyszałem o pomysłach tramwaju do doliny krzemowej czy jak tam nazywali jakiś park technologiczny w okolicach Trasy Siekierkowskiej.
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lut 2013, 19:58

No i właśnie przez Gagarina.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 22 lut 2013, 20:01

Tak tak, jak pisałem to jeszcze nie było Twojego postu.
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 22 lut 2013, 20:18

A pomysł tego parku przypadkiem nie upadł?

BTW jedyne plany rozwoju sieci dostępne w necie są sprzed 8 lat, pamiętam je na dtp zresztą.

Jednak Klaudyny i os.Ruda najbardziej mnie ciekawi, czy jest to możliwe.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 lut 2013, 22:16

Można było zrobić wiadukt tramwajowy przy okazji przebudowy do parametrów drogi S, jak na Powstańców... Ale nawet i to nie wyszło, więc szans wielkich nie ma moim zdaniem.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lut 2013, 22:25

Sam wiadukt to jest 2x3.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 22 lut 2013, 22:34

Słonia tam można jeszcze oprócz tramwaju zmieścić: http://goo.gl/maps/1XHoj
Tym bardziej, że 200 metrów dalej ulica wygląda już tak: http://goo.gl/maps/iC5Ap

Naprawdę, ulica z tramwajem nie musi być w postaci dwa tory, sześć pasów i dwie zatoczki (sprawdzić, czy nie Tarchodwory).

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lut 2013, 22:52

Ale torowisko wydzielone to jednak powinien być absolutny standard (zwłaszcza w mieście o tak szerokich korytarzach ulicznych, jak Warszawa), a nie proponować budowę jezdni 1x4 z torowiskiem w środku jak stowarzyszenia praskie...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 lut 2013, 22:54

Glonojad pisze:(...) budowę jezdni 1x4 z torowiskiem w środku (...)
Widocznie są zapatrzeni na most Ś-D :term:
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ