Sąd nad 14

Moderator: Wiliam

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 24 mar 2013, 19:19

Pan Piotr pisze:A oto jak prezentuje się frekwencja w "14" w czasach cięć:

https://docs.google.com/file/d/0B86AV2t ... sp=sharing

https://docs.google.com/file/d/0B86AV2t ... sp=sharing


( zdjęcia z piątku z godziny 14:00 )

:P
Cięcia i tak (na razie) nie dotyczą tramwajów. Dopóki jeździ 2, 14 powinna czuć się spokojna :boohoo:

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 24 mar 2013, 20:22

Panie Piotrze, a skąd to zdjęcie? Gdzie w przestrzeni to zobaczyłeś? Ile wcześniej była 15/10?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 mar 2013, 21:20

14 na tym skręcie nie ma prawa być pełna. Pytanie, co 150 metrów dalej...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 24 mar 2013, 22:39

Bastian pisze:14 na tym skręcie nie ma prawa być pełna. Pytanie, co 150 metrów dalej...
To prawda, ale zgodzisz się pewnie, że już z jaką frekwencją 14 dojechała z południa do placu Zbawiciela jest dosyć istotne? A w kierunku BANACHA do przystanku plac Zbawiciela dojechało na oko około 20-25 osób na wagon. Trochę słabo, wziąwszy pod uwagę fakt, że w 4 z Mokotowa praktycznie nigdy nie ma miejsc siedzących. Pół biedy, że na zakręcie na plac Zbawiciela w jedną stronę "14" jechało max. 50 osób łącznie w obu wagonach, a w drugą z 15 osób. Ale jeśli odcinek: METRO WILANOWSKA - PL. ZBAWICIELA ma podobne zapełnienie to trochę słabo, przyznasz?

[ Dodano: Nie 24 Mar, 2013 22:41 ]
KwZ pisze:Panie Piotrze, a skąd to zdjęcie? Gdzie w przestrzeni to zobaczyłeś? Ile wcześniej była 15/10?
Zdjęcie z placu Zbawiciela. W stronę Banacha "14" było kilka minut przed "10".

[ Dodano: Nie 24 Mar, 2013 22:42 ]
adner pisze:
Pan Piotr pisze:A oto jak prezentuje się frekwencja w "14" w czasach cięć:

https://docs.google.com/file/d/0B86AV2t ... sp=sharing

https://docs.google.com/file/d/0B86AV2t ... sp=sharing


( zdjęcia z piątku z godziny 14:00 )

:P
Cięcia i tak (na razie) nie dotyczą tramwajów. Dopóki jeździ 2, 14 powinna czuć się spokojna :boohoo:
Wiem, ale dyskusja o likwidacji 175, wobec frekwencji w 14 wydaje się co najmniej nie na miejscu...

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 24 mar 2013, 23:11

Pan Piotr pisze:To prawda, ale zgodzisz się pewnie, że już z jaką frekwencją 14 dojechała z południa do placu Zbawiciela jest dosyć istotne? A w kierunku BANACHA do przystanku plac Zbawiciela dojechało na oko około 20-25 osób na wagon. Trochę słabo, wziąwszy pod uwagę fakt, że w 4 z Mokotowa praktycznie nigdy nie ma miejsc siedzących. Pół biedy, że na zakręcie na plac Zbawiciela w jedną stronę "14" jechało max. 50 osób łącznie w obu wagonach, a w drugą z 15 osób. Ale jeśli odcinek: METRO WILANOWSKA - PL. ZBAWICIELA ma podobne zapełnienie to trochę słabo, przyznasz?
No dobra - co proponujesz, by zachować podaż na odcinku METRO POLITECHNIKA - Ochota?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 24 mar 2013, 23:17

ślepa końcówka w Al. Wyzwolenia - wałkowaliśmy już taki wariant;)

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 24 mar 2013, 23:24

jasiu pisze:ślepa końcówka w Al. Wyzwolenia - wałkowaliśmy już taki wariant;)
Ale na razie póki nie ma wozów dwukierunkowych to raczej nic z tego.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 24 mar 2013, 23:25

Bastian pisze:14 na tym skręcie nie ma prawa być pełna. Pytanie, co 150 metrów dalej...
Ile razy jadę 14 w stronę Wyścigów, to na Puławskiej jest pusto.
MeWa pisze:
No dobra - co proponujesz, by zachować podaż na odcinku METRO POLITECHNIKA - Ochota?
Wzmocnić 15? Chyba jednak tam jest więcej pasażerów, choćby dlatego, że obsługuje ścisłe centrum miasta, w przeciwieństwie do 14, która owo centrum perfekcyjnie omija.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 24 mar 2013, 23:32

bepe pisze:Wzmocnić 15?
A wystarczą brygady tylko z 14 na wzmocnienie 15?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 24 mar 2013, 23:50

Czy na Nowowiejskiej jeżdżą takie dzikie tłumy, że musimy zachować aktualną podaż?

Poza tym może 15 dałoby się przenieść z Okęcia na Banacha? Wtedy mogłoby brygad wystarczyć.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 25 mar 2013, 0:05

Tak, momentami jeżdżą tłumy, a ograniczenie podaży będzie skutkowało jedynie odpływem pasażerów z tej trasy.
bepe pisze:Poza tym może 15 dałoby się przenieść z Okęcia na Banacha? Wtedy mogłoby brygad wystarczyć
A co wzmocnisz / wydlużysz na Grójeckiej?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 25 mar 2013, 0:18

MeWa pisze:
A co wzmocnisz / wydlużysz na Grójeckiej?
25?

Ok, a w jakich godzinach jest takie obłożenie na Nowowiejskiej? Bo może wystarczyłoby puścić tę 14 np. w godzinach 7-15?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 mar 2013, 0:28

bepe pisze:Czy na Nowowiejskiej jeżdżą takie dzikie tłumy, że musimy zachować aktualną podaż?
Tak, wałkowaliśmy to.
bepe pisze: Poza tym może 15 dałoby się przenieść z Okęcia na Banacha? Wtedy mogłoby brygad wystarczyć.
45 tylko w DP z Banacha na Marymoncką? Hmm :-k
bepe pisze: Ok, a w jakich godzinach jest takie obłożenie na Nowowiejskiej? Bo może wystarczyłoby puścić tę 14 np. w godzinach 7-15?
Na pewno dłużej. Po 18 zdarzało mi się być w ledwozabieralnej 15 (lub ówczesnej 35).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 25 mar 2013, 0:44

MeWa pisze:
bepe pisze:Wzmocnić 15?
A wystarczą brygady tylko z 14 na wzmocnienie 15?
2 - -2 brygady

14>45 ( Wyścigi - Banacha ) co 20/30 w DP ( -3 całki )

15 - co 5-10/10/10 ( w szczycie w przerwy dziesięciominutowe wchodzi 45 )

35 - skrócenie do Wilanowskiej ( - 1 całka )

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 25 mar 2013, 1:14

Pan Piotr pisze:Ale jeśli odcinek: METRO WILANOWSKA - PL. ZBAWICIELA ma podobne zapełnienie to trochę słabo, przyznasz?
Ma dużo gorsze zapełnienie.

ODPOWIEDZ