Sąd nad 175

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27447
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 mar 2013, 19:39

No nie do końca dawne 401, bo ze znacznie rozsądniejszą trasą na Ursynowie. Czy potrzebne Ursusowi - IMO tak.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 mar 2013, 19:45

fik pisze:No nie do końca dawne 401, bo ze znacznie rozsądniejszą trasą na Ursynowie.
To prawda. A co z dojazdem do metra? Pamiętaj, że 401 jedzie przez M Służew i chyba nie jest tam źle wypełnione (?). W sytuacji, gdyby to nowe coś omijało metro, mogłoby spaść zainteresowanie na Łopuszańskiej i Hynka.

Kosiniak
Posty: 106
Rejestracja: 13 sty 2012, 13:21
Lokalizacja: Grochów

Post autor: Kosiniak » 25 mar 2013, 19:58

RobertP pisze: 188 do piachu a na Gocławek Wsch jakieś 141/158/182 z Witolina wyciągnąć i tam wsadzić?


Dobry żart, ale Prima Aprilis za tydzień.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27447
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 mar 2013, 19:59

Zakładam, że 401 pozostanie i dojedzie przynajmniej do Rzymowskiego.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 25 mar 2013, 20:07

emyl pisze:Jak chcesz wycofać 504 ze Żwirków? Wtedy można je po prostu skasować. Na odcinku ursynowskim i służewieckim linia pracuje zaskakująco dobrze, na dodatek podobne zapełnienie jest na Żwirkach. Jest to dobry przykład linii pracującej odcinkowo
Skoro odcinkowo, to myślę, że nic się nie stanie, jak utniemy ją na granicy odcinków.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 mar 2013, 20:09

Vilén pisze:Skoro odcinkowo, to myślę, że nic się nie stanie, jak utniemy ją na granicy odcinków.
W porządku, w taki sposób rozumiem. Na początku nic nie było o zmianie krańców, dlatego zdziwił mnie ten pomysł.

Łukasz
Posty: 10707
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 mar 2013, 22:13

Mówiłem już kiedyś takie coś: 517 od Centralnego przez Żwirki i Hynka. Może nawet 401 by nie było potrzebne dalej niż do Ursynowa - jakieś 389 w razie czego, jak bardzo trzeba to do Stegien.

Ze 128 + 175 będzie jak zawsze: na razie co 5 minut do maja, potem czerwiec co 6, a po wakacjach co 7-8, a potem co 10.
ŁK

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7777
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 25 mar 2013, 22:19

Mówiłem już kiedyś takie coś: 517 od Centralnego przez Żwirki i Hynka
A po co to komu by było?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 25 mar 2013, 23:51

Gdynianin pisze: Wszystko co jedzie rano po Łazienkowskiej jest pełne więc i 188 też
Jeżdże prawie codziennie o 9 rano z Politechniki do Pomnika Lotnika - 188 jest na tym odcinku zdecydowanie najmniej obłożone. Co nie znaczy, że jeździ puste. Przesiadka przy Pomniku Lotnika w kierunku lotniska nie jest zła. Znacznie gorzej jest w drugą stronę.

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 25 mar 2013, 23:55

bepe pisze: Jeżdże prawie codziennie o 9 rano z Politechniki do Pomnika Lotnika - 188 jest na tym odcinku zdecydowanie najmniej obłożone. Co nie znaczy, że jeździ puste. Przesiadka przy Pomniku Lotnika w kierunku lotniska nie jest zła. Znacznie gorzej jest w drugą stronę.
Ok. 7:20 jak jeździłem było zapełnione po brzegi(GUS->Banacha-Szpital)

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7777
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 25 mar 2013, 23:57

188 ma bardzo duże wahania potoków od 5 osób/wóz po przegub wypchany po dach... Co nieco wiąże ręce w kontekście dokonywania na niej zmian...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 26 mar 2013, 0:49

adner pisze:
bepe pisze: Jeżdże prawie codziennie o 9 rano z Politechniki do Pomnika Lotnika - 188 jest na tym odcinku zdecydowanie najmniej obłożone. Co nie znaczy, że jeździ puste. Przesiadka przy Pomniku Lotnika w kierunku lotniska nie jest zła. Znacznie gorzej jest w drugą stronę.
Ok. 7:20 jak jeździłem było zapełnione po brzegi(GUS->Banacha-Szpital)
Pytanie, czy nie było zapełnione dlatego, że istnieje. Gdyby 188 nie było, ci ludzie zamiast kwitnąć przy Politechnice (w większości), czy wcześniej na trasie 188, wleźliby w jakieś częste 182 czy inne 523 (częstsze niż teraz, przy wyrżnięciu 188 byłoby to konieczne) i dojechali do Raszyńskiej, gdzie by się przesiedli w częste 175 albo częste 128 (albo 504, powinno tam stawać) albo jeszcze częstszą linię, która miałaby zastąpić wspomniane. Nie ma uzasadnienia dla 188 innego, niż czyste wygodnictwo plus, ewentualnie, socjal. Jest, można, to ludzie jeżdżą. Jak nie będzie, to zaczną się przesiadać z korzyścią dla ogółu. Naprawdę lepiej stać i cholera-wie-ile czekać na 188 niż podjechać czymkolwiek, przejść przez jezdnię i podjechać innym czymkolwiek?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Gdynianin
Posty: 653
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 26 mar 2013, 1:39

W stronę lotniska można i przechodzić przez jezdnię, nawet z bagażami. Ale przesiadałeś się kiedyś od strony lotniska i ŻiW w 182/523? Zawsze wolałem czekać do 10 minut na 188 niż przechodzić ze 175 na 182 czy 523 przy pomniku. Gorsza przesiadka to chyba tylko na GUSie jest.
Życzę Ci żebyś codziennie się tam przesiadał.

Miki996
Posty: 194
Rejestracja: 28 mar 2012, 16:41
Lokalizacja: Warszawa Mokotów/Służewiec

Post autor: Miki996 » 26 mar 2013, 9:43

Vilén pisze:Dlatego też IMO jedyne co powinno się zrobić, to wycofać 504 z Raszyńskiej i Żwirków
A co w zamian? Kolega Emyl ma rację że ta linia pracuje bardzo dobrze. Polecam ci jazdę około 7:00 tak jak ja jeżdżę to zmienisz zdanie bo największe zapełnienie jest do Novotelu, a na Gotarda czasem nawet ciężko się dostać. Swoją drogą to ZTM powinien skasować tą SKM-kę bo ona tylko powietrze wozi na odcinku Centralna-Lotnisko.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 26 mar 2013, 9:55

Gdynianin pisze:Życzę Ci żebyś codziennie się tam przesiadał.
Przez kilka miesięcy się tam przesiadałem bardzo często. I żyję. Takie czasy nastały, że przejście przez trzy jezdnie to powód do prowadzenia bezpośredniej linii, która skręca, żeby nie trzeba było chodzić, chociaż taka linia nie ma praktycznie żadnego innego uzasadnienia? Tego nie uwzględniłem.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Zablokowany