Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
- R-9 Chełmska
- Posty: 7778
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Ale akurat dosyć silne 187 (tylko chyba nie przez Nowolazurową) na Gocławek Wschodni + np. słabsze 188 na nieco pokracznej trasie Lotnisko-Stegny + 517 do piachu z jakimś ew.wzmocnieniem relacji Berestecka-miasto wygląda rozsądnie...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Zwracam się z uprzejmę prośbą do Fika o likwidację komunikacji w Ursusie na ul. Cierlickiej bo w każdym przegubie (401, 517) nie jeździ po 500 osóbfik pisze:No ja w przekroju Cierlickiej w życiu więcej niż 30 osób nie widziałem, a spędziłem tam w kanarce długie godziny, głównie w szczycie B. W tym samym czasie do jednego kursu 187 na PKP Ursus 05 potrafiło wejść blisko 100 osób.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
PS. Zapomnijcie o likwidacji 517 na dłuższy czas! Dopóki co spier... 187 w Ursusie (ewidentnie wbrew woli fika co to jest parę dni w roku w ursusie) komunikacja jest u nas zajebista:) 716 bije rekordy zapełnienia (mam nadzieje, że fik to doceni, że do Neoplana nikt więcej się nie zmieści) to na newralgicznym dla Fika moście na Cierlickiej tylko zamyaką się dzwi ostatnie
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Gdyby jechał zgodnie z zasadami bezpieczeństwa (Śmigłowca) i kształtowania układu komunikacyjnego (przesiadka RZS), to by nie miał żadnego.reserved pisze:Tylko tracimy pośpiecha przy Beresteckiej! Nie wywalajmy jedynego pośpiecha, naprawdę ma on tam duże znaczenie!R-9 Chełmska pisze:wygląda rozsądnie...
Do Ursusa 517 jako przyspieszony (nie żaden pośpiech) nie ma żadnego sensu z uwagi na trasę po (zakorkowanych) jednojezdniowych ulicach; do Pępka Świata (tzn. Krańcowej) też nie ma, bo nie będzie miał wystarczającej frekwencji.
Wniosek? ZTM powinien powalczyć o uprzywilejowanie autobusów przy Śmigłowca i na RZS tak, by przejazd dołem też był znośny.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27448
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
ArturS pisze:Zwracam się z uprzejmę prośbą do Fika o likwidację komunikacji w Ursusie na ul. Cierlickiej bo w każdym przegubie (401, 517) nie jeździ po 500 osóbfik pisze:No ja w przekroju Cierlickiej w życiu więcej niż 30 osób nie widziałem, a spędziłem tam w kanarce długie godziny, głównie w szczycie B. W tym samym czasie do jednego kursu 187 na PKP Ursus 05 potrafiło wejść blisko 100 osób.Podobnie jak on nie widzę sensu poza pustym 394 i 177 aby po Cierlickiej jeździło cokolwiek innego. Jak wiemy 100% siekier (np 190) w Warszawie jeździ pełnych od pierwszego przystanku od pętli i wszyscy np z oś. Górczewska jeździ do CH Marki na zakupy (jak mieszkańcy Niedźwiadka do CH Wileńska). Jednocześnie zwracam się z prośbą aby mieszkańcy np. okolic Wola Parku wsiadali do tramwajów na ulicy Obozowej, a nie 190 czy 171, tyle samo mają do szyny co mieszkańcy Skoroszy, czy Gołąbek.
PS. Zapomnijcie o likwidacji 517 na dłuższy czas! Dopóki co spier... 187 w Ursusie (ewidentnie wbrew woli fika co to jest parę dni w roku w ursusie) komunikacja jest u nas zajebista:) 716 bije rekordy zapełnienia (mam nadzieje, że fik to doceni, że do Neoplana nikt więcej się nie zmieści) to na newralgicznym dla Fika moście na Cierlickiej tylko zamyaką się dzwi ostatnieNo ale potem robi się pusto
Ok 100 osób. W oplanie to miód la osób w ZTM (100% znzczy zasadność pojazdu), I tak bez sensu w 80 osób (sorry, część wysiada), dojeżdzamy do Ciepłowni Wola, a potem jeszcze...
![Obrazek](http://narwhaler.com/img/bd/b/danger-major-butthurt-post-BdbQa9.jpg)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Myślę, że to zdanie najlepiej podsumowuje twoją zdolność merytoryczną do dyskusji.Kosiniak pisze:A najlepiej wybudować szyny i skasować wszystkie autobusy, co nie?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ależ ja już napisałem - i to nie raz. Ostatnio - o 6:36 dzisiaj. Reakcja udowadnia, że nie ma najmniejszego sensu się powtarzać. EOT.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.