A obcokrajowiec nie może zrobić u nas kursu mechanika w ramach jakiegoś doszkolenia czy coś?Plesim pisze:Na szczęście zgodzili się na niemiecką sygnalizację. Inaczej pewnie wymagaliby polskiego mechanika na ten krotki odcinek.
[Świnoujście] Infrastruktura transportowa i komunikacja
Moderator: JacekM
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
tylko po co, jeśli ta linia nie ma żadnego połączenia z linią PKP i nieprędko wjedzie na nią inny przewoźnik niż UBBWolfchen pisze:A obcokrajowiec nie może zrobić u nas kursu mechanika w ramach jakiegoś doszkolenia czy coś?Plesim pisze:Na szczęście zgodzili się na niemiecką sygnalizację. Inaczej pewnie wymagaliby polskiego mechanika na ten krotki odcinek.
noidea
Mówię bardziej w sensie ogólnymAdam G. pisze:tylko po co, jeśli ta linia nie ma żadnego połączenia z linią PKP i nieprędko wjedzie na nią inny przewoźnik niż UBB
PKP bym na linii do Ahlbeck się nie spodziewał...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Powiem szczerze, że jak jestem w Świnoujściu w szkole to widzę jak samochody stoją w korku. Nie raz idę z nudów na spacer na promy Karsibory z internatu i mam na co dzień widok setek samochodów czekających na prom.Kleszczu pisze:
Ja uważam, że prom w Centrum nadal powinien pozostać tylko do użytku mieszkańców. Latem działby się tam dantejskie sceny gdyby pozwolić korzystać z niego samochodom osób nie mieszkających w Świnoujściu. Jednak nalezy tu przyznac, że promy ogólnodostępne kursują rzadko, co powoduje w sezonie letnim gigantyczne korki na drodze E65.
Latem też stoją w korku, pomimo, że kursują trzy, a nie dwie jednostki. Wówczas interwał między kursami promów z 30 minut maleje do 20 minut. Także jeśli pod Świną nie wybudują tunelu to takie widoki będą normalne. A już było wielu prezydentów co obiecywało zbudowanie tunelu i jakoś do tej pory tego nie zauważyłem.
Co do Centrum jest on tylko dla mieszkańców i samochodów z rejestracjami ZSW. Chyba, że posiada się specjalną naklejkę, że można korzystać z tego promu z blachami ZS, ZST i innych zachodniopomorskich miast.
[ Dodano: Pon 01 Kwi, 2013 13:25 ]
Podejrzewam, że jakby budowali ten tunel to zaczynałby się niedaleko stacji Świnoujście Odra, a kończyłby się albo na Wybrzeżu Władysława IV, albo przy Placu Kościelnym (wszystko ze względu na nachylenie, nie może być ostre).Wolfchen pisze:Jestem tylko ciekawy, jakie będzie zagłębienie tego tunelu i pod jakim nachyleniem zrobią wjazdy...
Szczecin - zwiedzisz je na pewno!