Wypadki i awarie - 2013
Moderator: vernalisadonis
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Od tego jest komunikacja zastępcza. Tramwaj ma niemal 2x większą pojemność od przegubowca, o solówkach nie wspominając - żeby autobusowa była "na zapas", to musiałaby mieć 800 więcej autobusów na stanie. Bzdura i tyle.
Zresztą efekty zepsutego autobusu są porównywalne - co z tego, że można go ominąć, jak korek od razu ma 5 km.
Zresztą efekty zepsutego autobusu są porównywalne - co z tego, że można go ominąć, jak korek od razu ma 5 km.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nigdzie się nie wciśniesz, bo gniot na wcisk 200 pasażerów nie weźmie, a co dopiero 800 (210 z metrem z litości nie zestawię). Mrzonki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Nie trzeba wychodzić godzinę wcześniej, żeby nie jechać na ostatnią chwilę...reserved pisze:Ja nigdy nie rozumiem jak można jechać na ostatnią chwilę. Ale pisałem już, że jestem dziwakiem w tej materii bo bardzo nie lubię się spóźniać.MeWa pisze:Nie mam więcej pytań
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
A wcześniej...
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 82070.html
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 82070.html
No cóż.Sygnalizacja zepsuła się na całym skrzyżowaniu al. Wilanowskiej, ul. Puławskiej i al. Niepodległości.
- Na miejscu jest nasza ekipa - powiedziała po 16.00 Karolina Gałecka, rzeczniczka Zarządu Dróg Miejskich. - Doszło do awarii kablowej - sprecyzowała.
Na szczęście nie dochodzi do niebezpiecznych sytuacji. Jak relacjonuje nasz reporter, kierowcy ostrożnie przejeżdżają przez skrzyżowanie.
O utrudnieniach została poinformowana stołeczna policja. - Na razie funkcjonariuszy nie ma na miejscu. Nie ma dużo samochodów, więc nie ma poważniejszych zatorów - powiedział po 17.00 Marcinczak.
-
- Posty: 448
- Rejestracja: 27 cze 2007, 18:55
- Lokalizacja: Praga
Co jakiś czas te "efekty" widać np. na Trasie W-Z (ostatnio np. na Metrze Ratusz), kiedy to autobus nie dość, że blokuje ruch autobusów, to... tramwajów również! Ale takich przypadków nasz mądraliński zdaje się chyba celowo nie zauważać...Glonojad pisze:Zresztą efekty zepsutego autobusu są porównywalne - co z tego, że można go ominąć, jak korek od razu ma 5 km.
/Pogot
Jesteś pewien, że blokuje ruch wszystkich autobusów? Część jeździ boczną jezdnią. Zdarzyło mi się parę razy trafić na awarię tramwaju przy Starym Mieście to autobus zwykle całkiem sprawnie go omijał, więc to też demagogia.Pogot Wypadkowy pisze:Co jakiś czas te "efekty" widać np. na Trasie W-Z (ostatnio np. na Metrze Ratusz), kiedy to autobus nie dość, że blokuje ruch autobusów, to... tramwajów również! Ale takich przypadków nasz mądraliński zdaje się chyba celowo nie zauważać...Glonojad pisze:Zresztą efekty zepsutego autobusu są porównywalne - co z tego, że można go ominąć, jak korek od razu ma 5 km.
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Co z tego że dwukrotnie większa pojemność, jak jest 8x droższy - nie wspominając o kilkukrotnie wyższych kosztach utrzymania. Suche fakty nie kłamią. Nawet licząc "życie tramwaju" x 3 autobusowe, to i tak autobus w kosztach wychodzi znacznie taniej. Nie wspominając o mobilności autobusu który w przeciągu pół godziny może być skierowany w dowolne miejsce które pozwala na wjazd takiego pojazdu.Glonojad pisze: Tramwaj ma niemal 2x większą pojemność od przegubowca, o solówkach nie wspominając.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36873
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Suche fakty są dla ludzi myślących.Michalk001 pisze:Co z tego że dwukrotnie większa pojemność, jak jest 8x droższy - nie wspominając o kilkukrotnie wyższych kosztach utrzymania. Suche fakty nie kłamią. Nawet licząc "życie tramwaju" x 3 autobusowe, to i tak autobus w kosztach wychodzi znacznie taniej.
Taniej w przeliczeniu na? Pasażera? Kilometr? Czas życia tramwaju? Czas życia autobusu?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Ze skutkiem śmiertelnym jednak.Pogot Wypadkowy pisze:To, że nikt nie zginął na miejscu (reanimacja odniosła skutek) nie oznacza jeszcze pełnego sukcesu...Michalk001 pisze:Najważniejsze że nikt nie zginął, a pasażerka po wyjściu ze szpitala raczej przerzuci się na komunikację miejską.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9