Gry komputerowe
Moderatorzy: Tyrystor, Szeregowy_Równoległy
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1598
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
To fajnie. Dzięki. Tak w ogóle to ostatnio wyczytałem, że Paradox ma zrezygnować z krajowych dystrybutorów i skupić swą działalność na Steamie. Co oznacza, że taką Europę Universalis 4 będziemy kupować już w eurachadner pisze:Pytałem się o to wydawcy, czyli Cenegi: gra jest w pełni przez Steam.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1598
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Paczka z grą doszła, mogę się podzielić pierwszymi wrażeniami z CiM2.
W kwestii "motion" zmiany są na plus: rozkłady działają, cykl dobowy jest grywalny, odrobinę trudniejsze realia ekonomiczne dają poczucie "challengu"; zajezdnie działają nierealnie, ale dość grywalnie, jedynym problemem jest fakt, że wszystkie pojazdy się snują - 4 godziny na paręnaście przystanków to trochę słabo. Na interfejs narzeka wiele osób, mi on nie przeszkadza, posługiwanie się klawiaturą nie sprawia problemów.
Natomiast katastrofalna dla mnie jest ta druga połowa gry - "cities" zawierają wszystkie najgorsze cechy miasta amerykańskiego - ogromne, bezładne, z prostokątną siatką wielopasmowych ulic i budynkami żywcem przeniesionymi z amerykańskiego i tokijskiego DLC do CiM1 (sic!). Miasta są całkowicie wyprane z jakiejkolwiek szczegółowości i europejskości (landmarki, skwery, parki). Ponadto gra wydaje się być pisana na kolanie (już mnie parę razy wywaliło) i zoptymalizowana może być dopiero przy okazji patchy i/lub DLC.
Zobaczymy co z tego będzie.
W kwestii "motion" zmiany są na plus: rozkłady działają, cykl dobowy jest grywalny, odrobinę trudniejsze realia ekonomiczne dają poczucie "challengu"; zajezdnie działają nierealnie, ale dość grywalnie, jedynym problemem jest fakt, że wszystkie pojazdy się snują - 4 godziny na paręnaście przystanków to trochę słabo. Na interfejs narzeka wiele osób, mi on nie przeszkadza, posługiwanie się klawiaturą nie sprawia problemów.
Natomiast katastrofalna dla mnie jest ta druga połowa gry - "cities" zawierają wszystkie najgorsze cechy miasta amerykańskiego - ogromne, bezładne, z prostokątną siatką wielopasmowych ulic i budynkami żywcem przeniesionymi z amerykańskiego i tokijskiego DLC do CiM1 (sic!). Miasta są całkowicie wyprane z jakiejkolwiek szczegółowości i europejskości (landmarki, skwery, parki). Ponadto gra wydaje się być pisana na kolanie (już mnie parę razy wywaliło) i zoptymalizowana może być dopiero przy okazji patchy i/lub DLC.
Zobaczymy co z tego będzie.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
Czy dalej tramwaje mają prawie taką samą pojemność jak autobusy?
http://www.youtube.com/user/esbek2
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1598
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Tramy: 40/30/20, autobusy: 30/20/18/10. Do tego dopuszczalne przepełnienie wozu (domyślnie o 50%).esbek pisze:Czy dalej tramwaje mają prawie taką samą pojemność jak autobusy?
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
Cóż, IMHO bez modów nie ma co się w to bawić... Dopóki nie wyjdą poprawki na ilość pasażerów w tramwajach/autobusach albo na przepustowość "zajezdni" (bardziej nazwałbym je pętlami, bo tam mogą zawracać tramwaje każdej linii, a stacjonować tylko jednej), która jest obecnie dennie niska (16 tramwajów/20 autobusów + jedną linię może obsługiwać tylko jedna zajezdnia) - oczywiście można tam serwisować więcej pojazdów, ale to się kończy zawsze psuciem się ich na trasie i blokowaniem całego ruchu. Nieprzemyślana jest też sygnalizacja świetlna, brak możliwości budowy przystanków typu "11 Listopada" (albo kładziesz tory na zewnętrznych pasach ruchu i budujesz przystanek, albo kładziesz tory między jezdniami - w przypadku położenia torów na wewnętrznych pasach nie da się umieścić przystanku, który mógłby obsługiwać tramwaj) oraz torów niebiegnących wzdłuż ulicy (trzeba przedtem zbudować ścieżkę dla pieszych, co jest trochę upierdliwe). Wkurzają też customowe miasta - są z wielkimi zbiornikami wodnymi, z kwadratową siatką ulic, miliardem ulic jednokierunkowych poustawianych bezmyślnie oraz nieprzemyślaną zabudową i kosmicznymi odległościami między miastami. Upływ czasu też mi się nie podoba - wolałbym, żeby biegł zgodnie z czasem rzeczywistym + ewentualną możliwością superprzyspieszenia, a nie 1 sekunda = 1 minuta, przez co i rozkłady jazdy stają sę zupełnie nierealne. Słabo; dopóki nie wyjdą mody i dodatki, nie polecam kupować - lepiej skupić się na 1 części.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- hafilip84
- Jego Gryząca Albumowość
- Posty: 7641
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
- Lokalizacja: Legionowo
Na stronie groupees.com pojawił się Train Simulator 2013 za $0.75 (zgadza się: poniżej dolara) podpinany do Steam-a. Oprócz tego w miarę sprzedawanych sztuk będą dodawali kolejne darmowe bonusy. Oferta ważna jeszcze niecałe 5 dni.
Ze Steamgifts to jest tak, że to trzeba by mieć w cholerę uporu, żeby upolować konkretną grę Ale dzięki za cynk, to sobie kupiłem (taka gra w cenie mniejszej niż litr coli to dobra okazja )
Trochę niecierpliwy jestem Zresztą i tak rzadko gram w jakiekolwiek gry, więc raczej brałem udział raczej dla zabawy, wciąż mam na Steamie parę gierek kupionych których nawet nie ruszyłem.hafilip84 pisze:Mam 5 wygranych na 1462 wejść... Pierwsza z wygranych była gdzieś w okolicach 700 jeśli mnie pamięć nie myli... Szybko wymiękłeś
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
- hafilip84
- Jego Gryząca Albumowość
- Posty: 7641
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
- Lokalizacja: Legionowo
Cities XL Platinum za $0.17 - warto?