Planowe zmiany tymczasowe w funkcjonowaniu metra
Moderator: JacekM
Wystarczy sprawdzić rozkłady. Będą zarówno Swingi, jak i tramwaje wysokopodłogowe.fraktal pisze:Z tą różnicą, że teraz nie będzie autobusowych zetek po trasie metra do Politechniki. Moim zdaniem, wystarczyłaby jedna linia tramwajowa i jedna autobusowa, ale trzeba pokazać, że stawiamy na szynę. No i stare 105-ki zapewne za niskopodłogowe kursy metra...
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Generalnie na północy będą alstomy, które mogą pozostać na linii, ale swoją drogą techniczna możliwość przejazdu jest pozostawiona.aaa pisze:Pociągi na północnym odcinku metra będą nocować w nocy z soboty na niedzielę w tunelach czy zjeżdżać na Kabaty?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
W niektórych Jelczach w Toruniu też były windy, ale szybko z tego zrezygnowano.Autobus Czerwon pisze:Do stopiątki akurat nie, ale pamiętam w latach 90tych i później, że w Ostródzie w dwóch wozach była winda dla niepełnosprawnych do środka peerki. Czyli jednak się daJacekM pisze:Masz windę do środka stopiątki?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A jak dobrze pójdzie, to jeszcze przez trzy miesiące...MeWa pisze:W sobotę i niedzielę 11-12 maja pociągi metra nie będą kursować pomiędzy Politechniką a Ratuszem. Stacje Centrum i Świętokrzyska będą zamknięte.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Rynek Kolejowy pisze: a także przebudową układu torowego na stacji Centrum na I linii.
Pytanie kluczowe: co za #$%#@#% wymyślił tą przebudowę układu torowego? Czemu ten pomysł dopiero teraz został przedstawiony opinii publicznej? A przede wszystkim po cholerę ta przebudowa? Ruch między I a II linią miał być wedle aktualnego stanu rozjazdów, czyli wykorzystując aktualny tor ukośny (na schemacie na czerwono), tzw. "z ostrzem", z dwukrotną zamianą kierunku jazdy przy relacji STP Kabaty II linia.MeWa pisze:Skoro przebudowa układu torowego wraz z odbiorami na stacji Centrum miała trwać trzy miesiące, to na ile tutaj trzeba byłoby wyłączyć ruch? Już pomijam koszty, ale w procedurze zamówienia publicznego raczej trudno byłoby zrealizować takie inwestycje odpowiednio szybko.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Czy układ torowy Politechniki umożliwia jeszcze obsługę pociągów z Ursynowa i ich wyprawianie z jednego toru, czy konieczne jest przestawianie się poprzez tory odstawcze?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Strasznie długie przerwy są dziś na północnym odcinku metra, najpierw pociąg się wlecze od Pl. Wilsona do Dw. Gdańskiego, a potem na tej stacji czeka tak ze 3 minuty, aż z Ratusza-Arsenał przyjedzie inny pociąg. Na samy Ratuszu-Arsenał też zmiana kabiny trwa bardzo długo. Planowo ma tak kursować co 8-10 minut?