Planowe zmiany tymczasowe w funkcjonowaniu metra

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 maja 2013, 14:41

Generalnie ma problem z sytuacjami awaryjnymi (nieplanowanymi). Czyta pociągi z drugiej pętli, nie mówiąc już o tym, że gdy pociąg w drugiej pętli odjedzie w przeciwnym kierunku, to potrafi wyświetlić dwa sprzeczne pociągi.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ashir
Posty: 28054
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 maja 2013, 16:18

MeWa pisze:Telewizory od strony Kabat zostały wyłączone, żeby nie wprowadzać pasażerów w błąd. Łapią pociąg z Ratusza, niedawno roztrzygnięty przetarg ma pozwolić na lepsze skoordynowanie SIP-u z systemem sterowania.
A jak w weekend na północnym odcinku w kierunku Młocin były wyświetlane pociągi do Politechniki to było dobrze, czemu wtedy nie wyłączono tych monitorów?

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 maja 2013, 16:32

ashir pisze:
MeWa pisze:Telewizory od strony Kabat zostały wyłączone, żeby nie wprowadzać pasażerów w błąd. Łapią pociąg z Ratusza, niedawno roztrzygnięty przetarg ma pozwolić na lepsze skoordynowanie SIP-u z systemem sterowania.
A jak w weekend na północnym odcinku w kierunku Młocin były wyświetlane pociągi do Politechniki to było dobrze, czemu wtedy nie wyłączono tych monitorów?
Decyzja o wyłączaniu pociągów dotyczy skrajnych stacji, na dalszych stacjach sytuacja powraca do normy, gdy pociąg ruszy ze stacji końcowych.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 13 maja 2013, 16:54

I to usprawiedliwia wyświetlanie bzdur?

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 maja 2013, 16:56

Na dalszych stacjach czas do przyjazdu pociągu wyświetla się w miarę poprawnie.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ashir
Posty: 28054
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 maja 2013, 17:02

Aha, jasne. Na Marymoncie przez większość czasu pokazywały się pociągi do Politechniki. A przez resztę czasu najczęściej w wersji mieszanej do Młocin i następny i tak do Politechniki. Alstomy też błędnie wyświetlały stacje końcową (np. Kabaty) na północnym odcinku. :roll:

Awatar użytkownika
adix155
Posty: 102
Rejestracja: 30 sie 2011, 13:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: adix155 » 13 maja 2013, 17:09

ashir pisze: Alstomy też błędnie wyświetlały stacje końcową (np. Kabaty) na północnym odcinku. :roll:
Wyświetlacze w Alstomach mają ograniczone możliwości wyświetlania krańców (można wyświetlić "Kabaty", "Młociny" i "Wilanowska" i to chyba wszystko) - dlatego stosuje się kartki z nazwami stacji końcowych (ale tylko w stronę Politechniki/Ratusza).

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 13 maja 2013, 17:25

O Jezu.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 maja 2013, 17:43

ashir pisze:Aha, jasne. Na Marymoncie przez większość czasu pokazywały się pociągi do Politechniki. A przez resztę czasu najczęściej w wersji mieszanej do Młocin i następny i tak do Politechniki. Alstomy też błędnie wyświetlały stacje końcową (np. Kabaty) na północnym odcinku. :roll:
Pisałem wyraźnie o czasie przyjazdu.
A o Alstomach pisał już Adix, zresztą problem ten poruszaliśmy już ostatnio.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
endrju258
Posty: 25
Rejestracja: 08 mar 2013, 19:59
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: endrju258 » 13 maja 2013, 20:39

I jesteśmy po dniu pełnym przygód ;-)

Komunikacja tramwajowa dziś całkowicie zwariowała, w okolicach godziny 18 przed Placem Narutowicza (od strony Raszyńskiej) utworzył się dość spory "korek" tramwajowy (na co najmniej 15 składów). Nie sądziłem, że Naruciak ma tak słabą przepustowość (w okolicach 18.00 wyjeżdżał z niego średnio 1 skład na 3 minuty...). Poza tym, linie 74, 75 jeździły czasem jak chciały. A to raz przy skrzyżowaniu Nowowiejska/Niepodległości zamiast pojechać na Plac Politechniki dała dyla na Wołoską, a to została zauważona na Zawiszy jako "trasa zmieniona".

Paraliżu nie było, ale utrudnienia jak najbardziej.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 13 maja 2013, 20:57

endrju258 pisze:Poza tym, linie 74, 75 jeździły czasem jak chciały
Przecież one rozkładu w ogóle nie miały...

Stary Pingwin
Posty: 5926
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 13 maja 2013, 21:00

Zjazdy.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
endrju258
Posty: 25
Rejestracja: 08 mar 2013, 19:59
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: endrju258 » 13 maja 2013, 21:03

SławekM pisze:Przecież one rozkładu w ogóle nie miały...
Wewnętrzny zarys rozkładu jazdy zapewne miały... A trasa główna była ustalona.
Stary Pingwin pisze:Zjazdy.
Mogłyby być chociaż jakoś oznaczone.

//edit. moje posty można skasować - nie zauważyłem, że dyskusja toczy się w innym temacie

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 13 maja 2013, 21:10

endrju258 pisze:
SławekM pisze:Przecież one rozkładu w ogóle nie miały...
Wewnętrzny zarys rozkładu jazdy zapewne miały... A trasa główna była ustalona.
Zapewne sterowanie ręczne na krańcach... Choć miałem wrażenie, że motorniczowie to jeździli tymi tramwajami w kółko, bez postojów na pętli (bo w sumie i gdzie by mogły być, skoro tyle sprzętu było).

RobertP
Posty: 209
Rejestracja: 29 sty 2012, 22:48

Post autor: RobertP » 13 maja 2013, 21:38

SławekM pisze:
endrju258 pisze: Wewnętrzny zarys rozkładu jazdy zapewne miały... A trasa główna była ustalona.
Zapewne sterowanie ręczne na krańcach... Choć miałem wrażenie, że motorniczowie to jeździli tymi tramwajami w kółko, bez postojów na pętli (bo w sumie i gdzie by mogły być, skoro tyle sprzętu było).
Rozkładów nie było. Motorniczy dostawał tylko część rozkładu - tą z przystankami, co by wiedział gdzie ma jechać. Postój najkrótszy miałem 3 minuty, najdłuższy 13. Sterowanie z obydwu krańców. Założenie było takie, by co 5 minut skład odjechał. Oczywiście praktyka sobie. Ja trafiałem na mniejsze odstępy.

ODPOWIEDZ