Komunikacja miejska na Woli

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 23 maja 2013, 22:12

tomi pisze:dojazd z 1 Sierpnia na Ursynów
Jak na razie, jest coś takiego jak 504. Dwa zespoły przystankowe chyba nie muszą mieć bezpośredniego dojazdu do Reala i Tesco na Ursynowie, no nie?

Georg
Posty: 6338
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 24 maja 2013, 8:56

A nie można zrobić linii dowozowej na trasie:
HYNKA - Al. Krakowska - 1 Sierpnia - Żwirki i Wigury - Banacha - Bitwy Warszawskiej. Wtedy przesiadka do 504 na Rakowcu byłaby ułatwiona, bo nie trzeba będzie chodzić po schodach (udogodnienie dla niepełnosprawnych), dowiezie 1 Sierpnia do tramwajów (Bitwy) bez dublowania komunikacji szynowej (1 Sierpnia-Bitwy Warszawskiej).
Oczywiście dalej linię trzeba byłoby gdzieś zakrańcować. Myślałem o Młynowie, który nie wymaga linii co 10/15/15.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 24 maja 2013, 12:23

I znowu niech autobusy gniją w korku na Prymasa? :>

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 maja 2013, 12:25

emyl pisze:I znowu niech autobusy gniją w korku na Prymasa?
...dodatkowo właściwie bez krańca i postojów na Hynka.

Co nie zmienia faktu, że pomysł jest ciekawy, zwłaszcza biorąc pod uwagę praktycznie zerową frekwencję 154 między Pralką a Urzędem Statystycznym.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Georg
Posty: 6338
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 24 maja 2013, 15:17

Można skierować na trasę: Bitwy Warszawskiej - Białobrzeska - Opaczewska - Szczęśliwicka - SZCZĘŚLIWICE, zastępując tym samym linię 521.

[ Dodano: Pią 24 Maj, 2013 15:20 ]
fik pisze:...dodatkowo właściwie bez krańca i postojów na Hynka.
Czy możesz mi wytłumaczyć, dlaczego na Hynka, gdzie stawałaby tylko ta linia i nocniki nie można zorganizować postoju wyrównawczego?
Długość kryterium postojowego wynosi około 50 metrów, czyli można tam zmieścić spokojnie nawet dwa przeguby, nie mówiąc już o solówkach.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 maja 2013, 15:23

Georg pisze:Czy możesz mi wytłumaczyć, dlaczego na Hynka, gdzie stawałaby tylko ta linia i nocniki nie można zorganizować postoju wyrównawczego?
Na Hynka, gdzie stawałaby tylko ta linia, nocniki, bezpłatna linia do Reala, kilkadziesiąt PKSów regionalnych i dalekobieżnych dziennie...
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Georg
Posty: 6338
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 24 maja 2013, 16:05

Czyli wniosek z tego, że postój mógłby odbywać tylko jeden wóz w danym czasie. Identyczną sytuację masz na Bitwy, gdzie masz kraniec 208, przystanek przelotowy 414 i wymienionych przez Ciebie "kilkadziesiąt" autobusów dziennie. Długość przystanku wynosi 38 metrów czyli jeden SU12 mniej. I jakoś wszystko daje radę.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 maja 2013, 16:09

I z pewnością podnoszone również na waflu głosy, że wypadałoby przystanek końcowy 208 przenieść w miejsce przypominające chociażby okolicę cywilizowaną, wzięły się przypadkiem. W godzinach szczytu potrafi tam dziać się pierdolnik niezwykły, włącznie z wymianami na czwartego i piątego na środku skrzyżowania z Opaczewską, bo PKS Grójec rzucił bisy. Przy tym wszystkim 208 jest króciutką linią z marniutkimi postoikami i dość wysoką częstotliwością gwarantującą regularność pozwalającą przymknąć oko na ewentualne opóźnienia, takie 154 - kursujące wszak nieczęściej niż co 15 minut zapewne - musiałoby mieć sporo dłuższe postoje wyrównawcze.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 maja 2013, 16:24

Problem z BW1920 to także zastawienie początku pasozatoki donicami (Bóg raczy wiedzieć, po co) - tam mógłby stawać PKS (wiem, dojścia, ale sorry, autobusy sprzedające bilety przez 5 minut nie powinny blokować miejsca przelotowym).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 25 maja 2013, 0:10

fik pisze:Co nie zmienia faktu, że pomysł jest ciekawy, zwłaszcza biorąc pod uwagę praktycznie zerową frekwencję 154 między Pralką a Urzędem Statystycznym.
O nie. Co to, to nie... Okęcie Business Park potrafi zadbać o frekwencję. :)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 maja 2013, 10:56

No, dzięki czemu na Żwirkach jest niezmiennie jednocyfrowa.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 maja 2013, 19:23

No i 151 zaraziło 102 atrakcyjną częstotliwością...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 28 maja 2013, 19:26

Kuźwa. Jak już robią nową linię, to niech zrobią jakiś ogarnięty rozkład... ](*,)

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3487
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 28 maja 2013, 19:41

O Jezu... Akurat 102 to na frekwencję na praskim odcinku nigdy nie narzekało - co 15 minut w szczycie B to gwarantowany ścisk z Centrum przez Świętokrzyski. A co 20? Szkoda pisać.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 28 maja 2013, 19:56

Dantte pisze:O Jezu... Akurat 102 to na frekwencję na praskim odcinku nigdy nie narzekało - co 15 minut w szczycie B to gwarantowany ścisk z Centrum przez Świętokrzyski. A co 20? Szkoda pisać.
Spokojnie, paradoksalnie po zmniejszeniu częstotliwości, 102 zrobi się luźniejsze.

Bo nikt normalny do niego nie wsiądzie…

ODPOWIEDZ