Nie wiedziałem, gdzie to wrzucić więc dałem tutaj.patryk148 pisze:wiem, że nie dotyczy to Mokotowa, ale:
111 Królewska - Marszałkowską - Al. Solidarności - trasą 171 - NOWE BEMOWO
144 Krakowskim Przedmieściem - Senatorską - Andersa - Nowolipkami - ... ESPERANTO
107 Mazowiecką - Pl. Piłsudskiego - Moliera/Wierzbową - Senatorską -po trasie 111 na ESPERANTO
128 bez zmian na MARIENSZTAT
127 Książęcą - Ludną - Solec - Dobrą - Wybrzeżem - Grodzką - Trasą WZ (powrót Nowym Zjazdem) - PL. BANKOWY
105 Krakowskim - Nowym Światem - Książęcą - Rozbrat do TORWARU
zmniejszenie zapotrzebowania na tabor na Muranowie (111), likwidacja skrętu w CENTRUM (dla 171 bo straszne korki tam są przez cały tydzień, pozostaje 520), odzyskanie brygad wielkopojemnych (około 4 z trasy 171 i 105, bo 1 dodatkowa na 127), powiązanie Powiśla z Pl. Bankowym i Pl. Zamkowym poprzez zapełnienie dotychczasowego przeciwpotoku (127), utrzymanie 128 na Powiśle za 105 (relację Dobra - Śródmieście Płn zapewni 127 dojeżdżające w drugim kierunku na Pl. Bankowy.
jedyną wadą jest brak połączenia Rozbrat z metrem oraz 2 zespołów na Górczewskiej (KONARSKIEGO i GÓRALSKA) z zespołem CENTRUM.
1) Co do 107 to tabor chyba się średnio nadaje na obsługę odcinka 111, a przeguby na południowy odcinek trasy 107 też się nie nadają, więc
2) Po co linia co 4-5 minut na Torwar, w dodatku nie dowożąca do najbliższej stacji metra?
3) Likwidacja 171 też bez sensu, bo linia ma przyzwoite zapełnienie, a długie 111 by tylko przyniosło dodatkowe opóźnienia.
4) Proponowane 127 to już w ogóle tragedia, bo stałoby w jednym wielkim korku.