Linia 171

Moderator: Wiliam

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 12 cze 2013, 17:34

Pan Piotr pisze:
raczej punktu.
:shock: Spóźnienia rzędu kilku minut przy GUSie w kierunku Bokserska to norma.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 12 cze 2013, 19:51

fik pisze:Parę lat temu często to pikałem na dole i było dramatycznie.
Fiku, o sensowne dane prosiłem, a nie sprzed paru lat :p

Można by było zrobić tak:

Nowe Bemowo - ... - al. Solidarności - prosto, w kierunku wschodnim przez przystanek nr 55, na zachód przez nr 10 (PAT) - al. Solidarności - Nowy Zjazd (powrót: ...Nowy Zjazd - Wisłostrada - Grodzka...) - Dobra - Solec - Ludna - Książęca - Pl. Trzech Krzyży.

Oczywiście na Nowym Zjeździe i Grodzkiej dostawiamy przystaneczki w zespole Stare Miasto. Wtedy Powiśle (w tym BUW) dostaje dość silne nowe połączenie z metrem na Placu Bankowym, może też awaryjnie wydostać się na górę, pod Sheraton. Poprawia się także skomunikowanie Pragi z Biblioteką, dzięki w miarę wygodnej przesiadce przed Tunelem. A na Torwar przez Górnośląską niech pojadą sobie Scanie z Włoch.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 cze 2013, 21:41

I topisz połowę komunikacji na Górczewskiej w korku na Dobrej. Mam wątpliwości, choć coś w tym pomyśle jest.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 12 cze 2013, 21:48

pawcio pisze:I topisz połowę komunikacji na Górczewskiej w korku na Dobrej. Mam wątpliwości, choć coś w tym pomyśle jest.
No wiem, ja też je mam. Jak długo się tam teraz stoi?
W ramach atrakcji: Tablyca

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 13 cze 2013, 12:15

A może po prostu na plac Trzech Krzyży? + jakaś koodynacja ze 108 przekierowanym przez Łazienkowską (albo nawet i bez tego)? Niewątpliwym plusem byłoby stworzenie połączenia placu z Alejami i Marszałkowską w stronę Bemowa (a nieraz by się takie coś wielu osobom przydało).
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 13 cze 2013, 14:50

drapka pisze:A może po prostu na plac Trzech Krzyży? + jakaś koodynacja ze 108 przekierowanym przez Łazienkowską (albo nawet i bez tego)? Niewątpliwym plusem byłoby stworzenie połączenia placu z Alejami i Marszałkowską w stronę Bemowa (a nieraz by się takie coś wielu osobom przydało).
Sam psioczyłem wiele razy na jego brak (stare 105 było bardzo rzadkie, a 151 w ogóle nigdy nie liczyłem). Ale nie eliminuje to problemu skrętu w Centrum i zabiera linię z Powiśla zmniejszając sumaryczną podaż dla obszaru.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 13 cze 2013, 15:14

drapka pisze:A może po prostu na plac Trzech Krzyży? + jakaś koodynacja ze 108
Koordynowanie czegokolwiek ze 108 raczej nie ma sensu w DP...

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 13 cze 2013, 16:00

Emylu, dostrzegłeś jakiś problem? To przypominam, że każda konkretna zmiana (czyli nie proste dowalenie brygad) jest z założenia skodliwa dla pasażerów (zwłaszcza starszych), czyli nie należy jest przeprowadzać tylko dla nieokreślonego uporządkowania układu, albo by uniknąc wożenia powietrza na odcinku jednej stacji (co ostatnio stało się konikiem „Stołka”). Jeśli natomiast chcesz niezobowiązująco pokazać tylko, jak wiele masz pomysłów, to super, dawaj dalej.

Wydaje mi się, że rozmowa zaczyna iść w buraki - ktoś wyciąga tu temat 108?! Rzadkiej, solówkowej (jak dobrze pójdzie) linii latającej po opłotkach. Siekierki do BUW-u, oczywiście, że też na to nie wpadłem od razu. =;

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27447
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 cze 2013, 19:41

emyl pisze:
Fiku, o sensowne dane prosiłem, a nie sprzed paru lat :p
No jeśli mi wykażesz, że w ciągu paru lat struktura potoków miała szansę się drastycznie zmienić, to nie ma problemu :P fakt jest taki, że obie końcówki 171 frekwencyjnie dupy nie urywają.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 13 cze 2013, 22:07

adner pisze:
Pan Piotr pisze:
raczej punktu.
:shock: Spóźnienia rzędu kilku minut przy GUSie w kierunku Bokserska to norma.
Mając do wyboru opóźnieniu rzędu kilku minut na 174, a 40 minut przerwy z brakiem podjeżdżania jakiegokolwiek 167, wolę opcję nr 1.

[ Dodano: Czw 13 Cze, 2013 22:08 ]
fik pisze:
emyl pisze:
Fiku, o sensowne dane prosiłem, a nie sprzed paru lat :p
No jeśli mi wykażesz, że w ciągu paru lat struktura potoków miała szansę się drastycznie zmienić, to nie ma problemu :P fakt jest taki, że obie końcówki 171 frekwencyjnie dupy nie urywają.
Fakt, ale po zabraniu 507 i 155 z obu końcówek, ciężko by było nie narażając się na protesty, wyciągnąć 171 z którejkolwiek z tych części.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27447
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 cze 2013, 22:10

Jeśli mamy nie narażać się na protesty, to lepiej nic nie robić.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 13 cze 2013, 22:29

grzegorz pisze:Emylu, dostrzegłeś jakiś problem? To przypominam, że każda konkretna zmiana (czyli nie proste dowalenie brygad) jest z założenia skodliwa dla pasażerów (zwłaszcza starszych), czyli nie należy jest przeprowadzać tylko dla nieokreślonego uporządkowania układu, albo by uniknąc wożenia powietrza na odcinku jednej stacji (co ostatnio stało się konikiem „Stołka”). Jeśli natomiast chcesz niezobowiązująco pokazać tylko, jak wiele masz pomysłów, to super, dawaj dalej.

Wydaje mi się, że rozmowa zaczyna iść w buraki - ktoś wyciąga tu temat 108?! Rzadkiej, solówkowej (jak dobrze pójdzie) linii latającej po opłotkach. Siekierki do BUW-u, oczywiście, że też na to nie wpadłem od razu.
Sory, może to ze zmęczenia, ale nie zrozumiałem powyższego przekazu. :p

Kosiniak
Posty: 106
Rejestracja: 13 sty 2012, 13:21
Lokalizacja: Grochów

Post autor: Kosiniak » 14 cze 2013, 0:32

171 czwartek

21:32 Plac Trzech Krzyży po odjeździe - 16 osób
Książęca - 18 osób
Śniegocka - 15 osób
Koźmińska - 6 osób
Górnośląska - do Torwaru jechałem sam.

Według mnie, zważywszy na porę, to nie jest mało i naprawdę nie warto majstrować przy tej linii, choć pętla Torwar do poprawki od zaraz.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 14 cze 2013, 5:20

To nie jest mało? To jest ilość pasażerów na Mercedesa Sprintera, a nie na przegubowca :D

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 14 cze 2013, 5:30

To jest tak sobie. Tylko po co wrzucać obserwacje z 21:30, skoro na ich podstawie i tak niczego wnioskować nie należy?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ