Komunikacja na Targówku

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 23 cze 2013, 18:32

Prawdę powiedziawszy, nie wydaje mi się, żeby stacja Wilno cieszyła się jakimś ogromnym powodzeniem wśród mieszkańców Targówka Przemysłowego. O tyle, o ile podróż z wykorzystaniem pociągów może być atrakcyjna dla potoków generowanych na północ od zp Rzeczna, o tyle ktoś mieszkający na południe od Rzecznej będzie raczej wybierał autobus 170. Zwłaszcza, że przesiadka z kolei na metro nie będzie wygodniejsza, niż z autobusu no i trzeba się po prostu cofać - gra nie warta świeczki...

patryk148
Posty: 541
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 23 cze 2013, 18:54

to trzeba zrobić tak, żeby była bardziej punktualna (skrócić, zmienić, podzielić). a nie konserwować układ 4 słabych linii na Ząbkowskiej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 23 cze 2013, 19:15

Niedasię. 138 było pierwszy kandydatem na to, żeby zrobić stamtąd wypad i nic z tego nie wyszło, bo Mokotów musi mieć bezpośredni dojazd do zajezdni Mobilisu.

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 23 cze 2013, 19:29

emyl pisze:Niedasię. 138 było pierwszy kandydatem na to, żeby zrobić stamtąd wypad i nic z tego nie wyszło, bo Mokotów musi mieć bezpośredni dojazd do zajezdni Mobilisu.
Raczej chodziło o dojazd Utraty do centrum.

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 23 cze 2013, 20:02

emyl pisze:Targówka Przemysłowego
Błagam, Fabrycznego. Chyba uchwała nawet jest w sprawie poprawnej i oficjalnej nazwy tego osiedla. A co do pętli przy stacji, to według mnie nie będzie do niej dojeżdżać wiele osób. No bo i skąd? Rdzenni mieszkańcy tamtych terenów z pociągu nie korzystają, mieszkańcy Wilna będą mieli dłużej iść do autobusu, czekać na niego i jechać do stacji, niż przejść wewnątrzosiedlową ulicą (Zamkową chyba) prosto do peronu. Dlatego czy 170 zakrańcuje przy stacji czy na Bardowskiego pod działkami, to i tak będzie na kraniec podjeżdżał prawie pusty. ;-)

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 23 cze 2013, 20:36

emyl pisze:Niedasię. 138 było pierwszy kandydatem na to, żeby zrobić stamtąd wypad i nic z tego nie wyszło, bo Mokotów musi mieć bezpośredni dojazd do zajezdni Mobilisu.
Zajezdnia Mobilisu, gdyby ją ktoś o zdanie pytał, wolała podział 138. Zajezdnię Mobilisu też wkurwia, bo inaczej tego nazwać się nie da, regularność 138 w godzinach popołudniowych. A gdyby w ogóle ktoś zajezdnię zapytał, to pierwszym pomysłem zajezdni byłoby ustawienie przystanku ZĄBKOWSKA dla 170 i 338 (a wtedy także wspólnego ze 138) w kierunku Naczelnikowskiej. Ale wiem, nie da się, tam prawy pas i tak się kończy, ale nie, na tym pasie, co się kończy, przystanku ustawić nie można, bo nie.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 23 cze 2013, 20:42

emyl pisze:Prawdę powiedziawszy, nie wydaje mi się, żeby stacja Wilno cieszyła się jakimś ogromnym powodzeniem wśród mieszkańców Targówka Przemysłowego. O tyle, o ile podróż z wykorzystaniem pociągów może być atrakcyjna dla potoków generowanych na północ od zp Rzeczna, o tyle ktoś mieszkający na południe od Rzecznej będzie raczej wybierał autobus 170. Zwłaszcza, że przesiadka z kolei na metro nie będzie wygodniejsza, niż z autobusu no i trzeba się po prostu cofać - gra nie warta świeczki...
W tę stronę nie za bardzo, ale w drugą już tak. Jadącym docelowo na Utratę na pewno bardziej się opłaci wysiąść na Zaciszu niż na Wileńskim. Pytanie tylko na ile jest to duży potok? :-k

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2227
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 23 cze 2013, 21:00

A czy z drugiej strony (czyt. Tużycka i Tarnogórska) nie ma też blisko?

Awatar użytkownika
Esteban Gomez
Posty: 44
Rejestracja: 27 mar 2013, 22:28
Lokalizacja: Zacisze

Post autor: Esteban Gomez » 23 cze 2013, 21:45

Nie ma dojścia od tej strony i nie wiadomo, czy będzie.

kp600
Posty: 26
Rejestracja: 20 cze 2013, 13:01
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kp600 » 23 cze 2013, 23:45

W piątek przestaLem z ciekawoś ci na tej mędznej stacji od 9.00 do 18.30 naliczyłem jedynie 56 osób które wysiadły i niecałe 5 które wsiedli .ciekawostą jest to że ztm planyje uruchomienie lini z cyklu2××lub3××linia 170 oraz inne linie mają zostać nietknięte.niezgodzę się z tym że do elsnerowa wozy jeżdzą puste bo są pasażerami pracowni y i ich jest PÒŁTORA RAZY WIĘCEJ niż osUb korzystających z kolei.pks i stalowa nic nie wiedzą o zmianie trasy 170. (-X =;

[ Dodano: Nie 23 Cze, 2013 23:47 ]
W piątek przestaLem z ciekawoś ci na tej mędznej stacji od 9.00 do 18.30 naliczyłem jedynie 56 osób które wysiadły i niecałe 5 które wsiedli .ciekawostą jest to że ztm planyje uruchomienie lini z cyklu2××lub3××linia 170 oraz inne linie mają zostać nietknięte.niezgodzę się z tym że do elsnerowa wozy jeżdzą puste bo są pasażerami pracowni y i ich jest PÒŁTORA RAZY WIĘCEJ niż osUb korzystających z kolei.pks i stalowa nic nie wiedzą o zmianie trasy 170. (-X =;
mniej wyj*bane a pojedziesz IKARUSEM :D ♡♥



STAŁY BYWALEC LINNI:170,171,740,345,185,226 I METRA

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 23 cze 2013, 23:53

Niestety nie rozumiem połowy (a wręcz tzw. większej połowy) twojej wypowiedzi - korzystniej by było, jakbyś w piątek między 9 a 18.30 siedział w szkole.

Trudno oceniać zasadność budowy stacji kolejowej tydzień po jej otwarciu.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2227
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 24 cze 2013, 8:44

kp600 pisze:W piątek przestaLem z ciekawoś ci na tej mędznej stacji od 9.00 do 18.30 naliczyłem jedynie 56 osób które wysiadły i niecałe 5 które wsiedli .ciekawostą jest to że ztm planyje uruchomienie lini z cyklu2××lub3××linia 170 oraz inne linie mają zostać nietknięte.niezgodzę się z tym że do elsnerowa wozy jeżdzą puste bo są pasażerami pracowni y i ich jest PÒŁTORA RAZY WIĘCEJ niż osUb korzystających z kolei.pks i stalowa nic nie wiedzą o zmianie trasy 170. (-X =;
Potoki się zwiększą z biegiem czasu, zresztą kto ma z tego korzystać, skoro nawet nie ma jak dojechać. Mieszkańcy, którzy mieszkają przy linii 170 na pewno wolą dojechać do Wileniaka autobusem zamiast iść ileś tam.

kp600
Posty: 26
Rejestracja: 20 cze 2013, 13:01
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kp600 » 24 cze 2013, 11:34

No bo 170 zostanie a uruchomią nową linie :D
mniej wyj*bane a pojedziesz IKARUSEM :D ♡♥



STAŁY BYWALEC LINNI:170,171,740,345,185,226 I METRA

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 25 cze 2013, 1:49

tomkrt pisze:Pętla pewnie będzie niebawem bo buduje ją ten sam developer co przystanek Wilno.
Ale na drogę do pętli trzeba będzie poczekać bo dzielnica nie ma kasy na wykupy. Na razie ul. Wierna to jakaś 5m szerokości gruntówka.
Masz nieaktualne dane.
Pętla już jest, a Wierna do Zamkowej, głównej ulicy osiedla, jest także zbudowana - z chodnikiem.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2227
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 25 cze 2013, 7:38

MeWa pisze: Pętla już jest, a Wierna do Zamkowej, głównej ulicy osiedla, jest także zbudowana - z chodnikiem.
Ale lepiej jest tam zorganizowane niż na Derbach? :P

ODPOWIEDZ