Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Nie jedyną, do Małkini też jeżdżą tylko EN57. Jaki sens jest puszczać piętrowe wagony na linię gdzie jeżdżą głównie muchy. Z wileniaka w 7713 jest więcej ludzi.VLnt7 pisze:Poc. 1227: domyślnie obługiwany przez bombariera na 3 wagonach, od dzisiaj zaczął żywot jako dwuklop. Powrotny pociąg na pewno również.
Tym samym zgodnie z powiedzeniem "jak k... zwykle" KM7 z powrotem stało się jedyną "od-warszawską" linią w 100% obsługiwaną przez EN57.
Szynobusy mówią dzień dobry. 222M w drodze.abubu pisze:Nie jedyną, do Małkini też jeżdżą tylko EN57.
Ciężko dobrze odpowiedzieć na twierdzenie, które nie ma żadnego sensu. Zastanów się czasem, zanim napiszesz.abubu pisze:Jaki sens jest puszczać piętrowe wagony na linię gdzie jeżdżą głównie muchy. Z wileniaka w 7713 jest więcej ludzi.
- vernalisadonis
- Posty: 3212
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Piętrusy powinno się puszczać tam, gdzie można wykorzystać w stu procentach jego możliwości techniczne albo tam gdzie dużo osób podróżuje w danym kursie.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Generalnie decyzja była taka, że powinny w ogóle jeździć. Kiedy nie jadą ekspresami, po prostu marnują się. Trzeba też wziąć pod uwagę, że UTK wyłącza z ruchu kibel po kiblu, a nie zanosi się na sprawne działanie drzwi w EN57.
Myślę, że trzeba było odstawić jeden skład na słonecznika i to z tego powodu go zabrali.
A teraz temat pokrewny. KM już wspominało, że chce załatwić sobie kolejne 2 składy piętrowe do uzupełnienia oferty pociągów przyspieszonych. Jak sądzicie - na czym takie uzupełnienie w praktyce miałoby polegać? (źródło: http://www.rynek-kolejowy.pl/45004/Kole ... zbedny.htm )
[ Dodano: Sob 29 Cze, 2013 23:12 ]
Myślę, że trzeba było odstawić jeden skład na słonecznika i to z tego powodu go zabrali.
A teraz temat pokrewny. KM już wspominało, że chce załatwić sobie kolejne 2 składy piętrowe do uzupełnienia oferty pociągów przyspieszonych. Jak sądzicie - na czym takie uzupełnienie w praktyce miałoby polegać? (źródło: http://www.rynek-kolejowy.pl/45004/Kole ... zbedny.htm )
[ Dodano: Sob 29 Cze, 2013 23:12 ]
Właściwie to tak. W końcu to turbojamnik, prawda?Czotyk pisze:A EN71 to pies?
http://mazowieckie.com.pl/przetargi-arc ... d,192.htmlVLnt7 pisze:Jak sądzicie - na czym takie uzupełnienie w praktyce miałoby polegać?
NieprawdaVLnt7 pisze:W końcu to turbojamnik, prawda?
Wczoraj to miałem wrażenie, że obiegi KM to są póki co dość spontaniczne. Chciałem jechać o 7:49 do Góry Kalwarii, pociąg miał być z peronu trzeciego. Ale zbliżała się godzina odjazdu i nic się nie podstawiało. Na tor, na którym miał być pociąg do Góry Kalwarii przyjechał podwójny kibel nie wiem skąd. Nikt nie wiedział, łącznie z kierownikiem oczekującym na peronie co z tym pociągiem, w końcu ogłosili, że będzie z szóstego. A na szósty wjechał AKM z Dęblina planowo 7:46. Przy okazji taka ciekawostka to na wschodnim pociąg ten był opisany na elektronicznej tablicy odjazdów, że jedzie do stacji WARSZAWA CZYSTE
Nie jestem pewien, czy to właściwy temat, ale najsilniej związane jest to z KM, więc...
Mapka SKM objawiła:
Numer 11: kawałek drogi za Błoniem.
Numer 903: Pod Łowiczem
Numer 904: Sochaczew
Numer 905: Sochaczew
Numer 909: Sochaczew (chyba ich za wiele... przez moment wszystkie były obok siebie)
Numer 913: Pilawa
Numer 914: Pilawa (najpewniej dwuklop z 913)
Gdzieś śmignął jeszcze jakiś 99x, na dnie morza, ale już nie ma...
Mapka SKM objawiła:
Numer 11: kawałek drogi za Błoniem.
Numer 903: Pod Łowiczem
Numer 904: Sochaczew
Numer 905: Sochaczew
Numer 909: Sochaczew (chyba ich za wiele... przez moment wszystkie były obok siebie)
Numer 913: Pilawa
Numer 914: Pilawa (najpewniej dwuklop z 913)
Gdzieś śmignął jeszcze jakiś 99x, na dnie morza, ale już nie ma...
Cała dostępna ósemka flirtów twardo kursuje na obiegach siedleckich (04 i 10 są w Newagu).
Niestety KMy nie dostrzegają tłoku na tych kursach przez Centralną, a potrójny EN57 startujący z Wschodniej o 17:02 wiezie powietrze.
No ale przecież niedasie zamiast 2*ER75 wsadzić 3*AKM, bo przecież Siedlce muszą być obsługiwane przez flirty.
Niestety KMy nie dostrzegają tłoku na tych kursach przez Centralną, a potrójny EN57 startujący z Wschodniej o 17:02 wiezie powietrze.
No ale przecież niedasie zamiast 2*ER75 wsadzić 3*AKM, bo przecież Siedlce muszą być obsługiwane przez flirty.