Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Nie jedyną, do Małkini też jeżdżą tylko EN57. Jaki sens jest puszczać piętrowe wagony na linię gdzie jeżdżą głównie muchy. Z wileniaka w 7713 jest więcej ludzi.VLnt7 pisze:Poc. 1227: domyślnie obługiwany przez bombariera na 3 wagonach, od dzisiaj zaczął żywot jako dwuklop. Powrotny pociąg na pewno również.
Tym samym zgodnie z powiedzeniem "jak k... zwykle" KM7 z powrotem stało się jedyną "od-warszawską" linią w 100% obsługiwaną przez EN57.
Szynobusy mówią dzień dobry. 222M w drodze.abubu pisze:Nie jedyną, do Małkini też jeżdżą tylko EN57.
Ciężko dobrze odpowiedzieć na twierdzenie, które nie ma żadnego sensu. Zastanów się czasem, zanim napiszesz.abubu pisze:Jaki sens jest puszczać piętrowe wagony na linię gdzie jeżdżą głównie muchy. Z wileniaka w 7713 jest więcej ludzi.
- vernalisadonis
- Posty: 3113
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Piętrusy powinno się puszczać tam, gdzie można wykorzystać w stu procentach jego możliwości techniczne albo tam gdzie dużo osób podróżuje w danym kursie.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Generalnie decyzja była taka, że powinny w ogóle jeździć. Kiedy nie jadą ekspresami, po prostu marnują się. Trzeba też wziąć pod uwagę, że UTK wyłącza z ruchu kibel po kiblu, a nie zanosi się na sprawne działanie drzwi w EN57.
Myślę, że trzeba było odstawić jeden skład na słonecznika i to z tego powodu go zabrali.
A teraz temat pokrewny. KM już wspominało, że chce załatwić sobie kolejne 2 składy piętrowe do uzupełnienia oferty pociągów przyspieszonych. Jak sądzicie - na czym takie uzupełnienie w praktyce miałoby polegać? (źródło: http://www.rynek-kolejowy.pl/45004/Kole ... zbedny.htm )
[ Dodano: Sob 29 Cze, 2013 23:12 ]![:mrgreen:](./images/smilies/mg.gif)
Myślę, że trzeba było odstawić jeden skład na słonecznika i to z tego powodu go zabrali.
A teraz temat pokrewny. KM już wspominało, że chce załatwić sobie kolejne 2 składy piętrowe do uzupełnienia oferty pociągów przyspieszonych. Jak sądzicie - na czym takie uzupełnienie w praktyce miałoby polegać? (źródło: http://www.rynek-kolejowy.pl/45004/Kole ... zbedny.htm )
[ Dodano: Sob 29 Cze, 2013 23:12 ]
Właściwie to tak. W końcu to turbojamnik, prawda?Czotyk pisze:A EN71 to pies?
![:mrgreen:](./images/smilies/mg.gif)
http://mazowieckie.com.pl/przetargi-arc ... d,192.htmlVLnt7 pisze:Jak sądzicie - na czym takie uzupełnienie w praktyce miałoby polegać?
NieprawdaVLnt7 pisze:W końcu to turbojamnik, prawda?
Wczoraj to miałem wrażenie, że obiegi KM to są póki co dość spontaniczne. Chciałem jechać o 7:49 do Góry Kalwarii, pociąg miał być z peronu trzeciego. Ale zbliżała się godzina odjazdu i nic się nie podstawiało. Na tor, na którym miał być pociąg do Góry Kalwarii przyjechał podwójny kibel nie wiem skąd. Nikt nie wiedział, łącznie z kierownikiem oczekującym na peronie co z tym pociągiem, w końcu ogłosili, że będzie z szóstego. A na szósty wjechał AKM z Dęblina planowo 7:46. Przy okazji taka ciekawostka to na wschodnim pociąg ten był opisany na elektronicznej tablicy odjazdów, że jedzie do stacji WARSZAWA CZYSTE ![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Nie jestem pewien, czy to właściwy temat, ale najsilniej związane jest to z KM, więc...
Mapka SKM objawiła:
Numer 11: kawałek drogi za Błoniem.
Numer 903: Pod Łowiczem
Numer 904: Sochaczew
Numer 905: Sochaczew
Numer 909: Sochaczew (chyba ich za wiele... przez moment wszystkie były obok siebie)
Numer 913: Pilawa
Numer 914: Pilawa (najpewniej dwuklop z 913)
Gdzieś śmignął jeszcze jakiś 99x, na dnie morza, ale już nie ma...
Mapka SKM objawiła:
Numer 11: kawałek drogi za Błoniem.
Numer 903: Pod Łowiczem
Numer 904: Sochaczew
Numer 905: Sochaczew
Numer 909: Sochaczew (chyba ich za wiele... przez moment wszystkie były obok siebie)
Numer 913: Pilawa
Numer 914: Pilawa (najpewniej dwuklop z 913)
Gdzieś śmignął jeszcze jakiś 99x, na dnie morza, ale już nie ma...
Cała dostępna ósemka flirtów twardo kursuje na obiegach siedleckich (04 i 10 są w Newagu).
Niestety KMy nie dostrzegają tłoku na tych kursach przez Centralną, a potrójny EN57 startujący z Wschodniej o 17:02 wiezie powietrze.
No ale przecież niedasie zamiast 2*ER75 wsadzić 3*AKM, bo przecież Siedlce muszą być obsługiwane przez flirty.
Niestety KMy nie dostrzegają tłoku na tych kursach przez Centralną, a potrójny EN57 startujący z Wschodniej o 17:02 wiezie powietrze.
No ale przecież niedasie zamiast 2*ER75 wsadzić 3*AKM, bo przecież Siedlce muszą być obsługiwane przez flirty.