fik pisze:Teokryt pisze:
Następny autobus przyjedzie za około 10-15 minut jak sie poprzedni rozkraczy.
Taa, powiedz to chociażby pasażerom 401.
Teokryt pisze:zwłaszcza na kolei gdzie wpływ czynników zewnętrznych jest mniejszy niż np na tramwajach.
Taa, bo to sieć tramwajowa przenosi opóźnienia z całej Europy.
Czytając Twoje złośliwe komentarze, zastanawiam się o co Ci chodzi.
Masz podane na tacy jak to wygląda, a jak powinno...
Ktoś zadał Ci pytanie o przejazd koleją, a Ty odpowiadasz, że tego dnia jechałeś autobusem....
Jak już masz bronić tego betonu kolejowego , to może lepiej na argumenty ?
W tym całym bałaganie jaki panuje na kolei od dawna, a teraz od czasu rozpoczęcia remontu mostu, dał się w znaki szczególnie pasażerom KM czy SKM w dużym stopniu odpowiada czynnik ludzki. Do tego dochodzą awarię, czy pożary (swoją drogą to chciałbym się dowiedzieć jaka jest przyczyna tego - zużyty, przestarzały sprzęt)
Powinny codziennie posypać się kary dla konkretnej spółki.
Kto odpowiada za rozkład ? Ktoś go chyba ułożył, prawda ? I chyba wziął pod uwagę, ile jest peronów, ile przyjeżdża pociągów w danej chwili ?
To są przecież tak oczywiste rzeczy, które na tym forum nie powinny mieć miejsca.
Kierunek Siedlce jest codziennie w plecy. Myślisz, że to nie jest winna czynnika ludzkiego ?
Mówimy o codzienności.....
Kierunek Dęblin - podobnie.
Od niektórych usłyszę - 10, 15 min to nie spóźnienie.
To w takim razie po co jest rozkład ?
Stoję na Centralnym, nic nie jedzie w kierunku Wschodnim od dobrych 15 minut, pociąg do Dęblina powinien już stać na peronie i co...I dopiero 10 minut po planowanym odjeździe, jest komunikat o tym, że pociąg będzie opóźniony. Komunikat ludzki, nie syntezatora. Kto za to odpowiada ?
I tak codziennie. Tu 10 minut, tam 15min. I w ciągu jednego tygodnia ludziom zbierze się kilka godzin.
Tak jest w tej chwili na kolei.
I nie zaklinaj rzeczywistości.
Najbardziej w******** jest to, że duży wpływ na to mają ludzie którzy tym się zajmują.