Niezła partyzantka!rufio198 pisze:maszynista poleci na CPN i z kanisterka będzie tankował
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Moderator: JacekM
[OT] Partyzantką to było to, co się robiło jeszcze parę lat temu w Gdyni - marsz z taczką-japonką przez całe centrum miasta w środku sezonu - na taczce 6 dwudziestolitrowych kanistrów z olejem napędowym. Kanistry miały jeszcze to do siebie, że miały niezbyt szczelne zamknięcia i olej napędowy wychlapywał się z nich do taczki. Najciekawszym było przejście przed samym głównym wejściem do Komendy Miejskiej Policji. Po co to wszystko? Ano jeszcze niedawno to była jedyna metoda zatankowania jachtu w GdyniWolfchen pisze:Niezła partyzantka!rufio198 pisze:maszynista poleci na CPN i z kanisterka będzie tankował
Brakujący Ci numer to najprędzej 1173 ("nierozłączka" od 1109), co wygląda na połączone dwie pary. Wszystkie ww. jednostki aktywne (żaden złom stojący po krzakach).Plesim pisze:Z tego co pamiętam to były 1109+11xx+1903+1900.
Rozróżnia AKM od nie-AKM.. Widać to po prędkościach maksymalnych na przykład.ak się zastanawiam... Czy KM w swoich obiegach rozróżnia wersje EN57 - tzn. że niektóre kursy/trasy mają obsługiwać z zasady AKM, a inne niemodernizowane jednostki?
Czyli jeżeli dany obieg jest z założenia AKM-owy, a pojawi się na nim zwykły EN57, to z definicji będzie opóźnienie...przewoz pisze:Rozróżnia AKM od nie-AKM.. Widać to po prędkościach maksymalnych na przykład.