No, a na Daszyńskim, czy po zakończeniu budowy metra, zostanie tylko odtworzony układ sprzed budowy, czy doczekamy pełnej gwiazdy? Nie twierdzę, że w ruchu planowym wszystkie skręty byłyby wykorzystywane, ale tam, gdzie jest budowa metra lub przebudowy skrzyżowań, powinno się myśleć o skrętach techniczncyh, awaryjnych.Teokryt pisze:Fuj, pomyliło mi się z Daszyńskim
Otworzę może puszkę Pandory, ale moim zdaniem nie wykorzystano w ostatnich latach takich możliwości na:
1. patelni (ile razy by się to już przydało od czasu modernizacji Jerozolimskich, a EURO, a różności na Marszałkowskiej)
2. pl. Bankowym (zostawiono - i dobrze - skręt z Marszałkowskiej na Feminę, ale Andersa w obecnym układzie tylko na wprost jest mało elastyczna; może infra metra przeszkadzała, poza tym wiem, wiem, będą dwukierunkowce w razie co, ale ile ich będzie - 5% taboru?)
3. Starzyniak (brakuje przede wszystkim toru powrotnego z Bródna w Jagiellońską do ZOO, na objazd 11 listopada, skręt z FSO w kier. Namysłowskiej mniej potrzebny).