Niezła partyzantka!rufio198 pisze:maszynista poleci na CPN i z kanisterka będzie tankował
Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
[OT] Partyzantką to było to, co się robiło jeszcze parę lat temu w Gdyni - marsz z taczką-japonką przez całe centrum miasta w środku sezonu - na taczce 6 dwudziestolitrowych kanistrów z olejem napędowym. Kanistry miały jeszcze to do siebie, że miały niezbyt szczelne zamknięcia i olej napędowy wychlapywał się z nich do taczki. Najciekawszym było przejście przed samym głównym wejściem do Komendy Miejskiej Policji. Po co to wszystko? Ano jeszcze niedawno to była jedyna metoda zatankowania jachtu w Gdyni [/OT]Wolfchen pisze:Niezła partyzantka!rufio198 pisze:maszynista poleci na CPN i z kanisterka będzie tankował
Wybryk. Teoretycznie pociąg zestawiony więcej jak z 3 ezt nie może jechać.
Widać jakieś zeschnięte ezt-y ściągano
Widać jakieś zeschnięte ezt-y ściągano
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Brakujący Ci numer to najprędzej 1173 ("nierozłączka" od 1109), co wygląda na połączone dwie pary. Wszystkie ww. jednostki aktywne (żaden złom stojący po krzakach).Plesim pisze:Z tego co pamiętam to były 1109+11xx+1903+1900.
Rozumiem, że taki skład normalnie kursować by nie mógł, ze względu na przekroczenie długości peronów, jednak jeśli jedzie jako służbowy, czy jedynym ograniczeniem nie jest długość najkrótszego odstępu na trasie?...
Tak się zastanawiam... Czy KM w swoich obiegach rozróżnia wersje EN57 - tzn. że niektóre kursy/trasy mają obsługiwać z zasady AKM, a inne niemodernizowane jednostki? - czy też dyspozytorzy nie muszą tego brać pod uwagę i biorą po prostu to, co jest w danym dniu dostępne?
Czy rozkłady jazdy są wyliczane biorąc pod uwagę charakterystyki napędu wersji AKM, czy zwykłego EN57? - pytam, bo widzę, że na KM7 część z niemodernizowanych jednostek jakby się po prostu w tych rozkładach nie wyrabiała...
Czy rozkłady jazdy są wyliczane biorąc pod uwagę charakterystyki napędu wersji AKM, czy zwykłego EN57? - pytam, bo widzę, że na KM7 część z niemodernizowanych jednostek jakby się po prostu w tych rozkładach nie wyrabiała...
Rozróżnia AKM od nie-AKM.. Widać to po prędkościach maksymalnych na przykład.ak się zastanawiam... Czy KM w swoich obiegach rozróżnia wersje EN57 - tzn. że niektóre kursy/trasy mają obsługiwać z zasady AKM, a inne niemodernizowane jednostki?
Czyli jeżeli dany obieg jest z założenia AKM-owy, a pojawi się na nim zwykły EN57, to z definicji będzie opóźnienie...przewoz pisze:Rozróżnia AKM od nie-AKM.. Widać to po prędkościach maksymalnych na przykład.
BTW, ciekawy duet się ostatnio pojawił (m.in. dziś po południu na Mrozy): EN57-1767+1173. Ta druga jednostka zmienionym czołem sprawia złudzenie, że to nie-AKM w parze z AKM (Czyżby 1109 gdzieś się zawieruszył?)