Wypadki i awarie - 2013

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
ashir
Posty: 27745
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 wrz 2013, 14:53

tomasz5254 pisze:5702 :arrow: 186 prawdopodobnie brygada 7 awaria na przystanku PKP Kasprzaka w kierunku Białołęki ok. 7:30, na pomoc przyjechało Iveco i zaciągnęło Ikara w kierunku zajezdni Stalowa.
Za to wczoraj cały i zdrowy dojeździł chyba do końca. :)

Awatar użytkownika
tomasz5254
Posty: 738
Rejestracja: 08 lis 2012, 18:48
Lokalizacja: z Woli

Post autor: tomasz5254 » 13 wrz 2013, 18:24

ashir pisze:
tomasz5254 pisze:5702 :arrow: 186 prawdopodobnie brygada 7 awaria na przystanku PKP Kasprzaka w kierunku Białołęki ok. 7:30, na pomoc przyjechało Iveco i zaciągnęło Ikara w kierunku zajezdni Stalowa.
Za to wczoraj cały i zdrowy dojeździł chyba do końca. :)
O 19 jeszcze jeździł :smile:
10 11 26 27 103 105 109 136 154 159 167 184 186 190 414 523 N43

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 13 wrz 2013, 19:00

3024 :arrow: 3/25 - awaria, stał o 17 na pętli Pl. Starynkiewicza.
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 13 wrz 2013, 19:19

1426+1425 :arrow: 014/8 awaria na Praga płd.-Ratusz :arrow: Wiatraczna.

EDIT: Ruch wznowiony.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4924
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 13 wrz 2013, 20:16

3903 stał na lewym skrajnym pasie ulicy Lindey'a w kierunku Koszykowej na awaryjnych.
ObrazekObrazek

klucha
Posty: 266
Rejestracja: 23 paź 2011, 15:22

Post autor: klucha » 13 wrz 2013, 21:28

Po 18, 3909 stał na awaryjnych, na Myszkowskiej 02.

SK
(Sebastian)
Posty: 182
Rejestracja: 28 mar 2013, 16:37

Post autor: SK » 13 wrz 2013, 22:21

A750 :arrow: Made in Polska; wóz zarysowany (info od kolegi). Stoi koło ATM Studio (Wał Miedzeszyński) :D

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 13 wrz 2013, 22:33

Sebastian pisze:A750 :arrow: Made in Polska; wóz zarysowany (info od kolegi). Stoi koło ATM Studio (Wał Miedzeszyński) :D
To raczej nie jest wypadek ani awaria tylko smutna rzeczywistość w Mobilisie - wozy odmalowuje się tylko w skrajnych przypadkach.

ashir
Posty: 27745
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 wrz 2013, 18:05

A753 podmienił po 17 na pętli Metro Młociny A708 na 2/708. ;-)

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 14 wrz 2013, 18:32

2090+2091 :arrow: 9/23 zablokowanie osi w drugim wagonie. Wóz odstawiony na boczny tor na krańcu Czynszowa w oczekiwaniu na dźwig z R-2.

EDIT: Zjazd na piesku.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 15 wrz 2013, 11:17

Bernard pisze:2090+2091 :arrow: 9/23 zablokowanie osi w drugim wagonie. Wóz odstawiony na boczny tor na krańcu Czynszowa w oczekiwaniu na dźwig z R-2.

EDIT: Zjazd na piesku.
Padło 7/23. Na 9/23 jeździłem do samego końca.

RobertP
Posty: 209
Rejestracja: 29 sty 2012, 22:48

Post autor: RobertP » 15 wrz 2013, 18:13

tomstak pisze:
RobertP pisze: Zdaję sobie z tego sprawę. Dla CR to po prostu skład niesprawny ;) Nie mniej dla motorniczego to spora różnica.
Żadna, bo musisz i tak przełączyć grupę silników w uszkodzonym wagonie.
Zadaniem motorniczego nie jest usunięcie awarii, ale nie generowanie zatrzymania uszkodzonym tramwajem. ;-)
Różnica jest zasadnicza w takim razie. Po przesterowaniu zjeżdżasz sam z niesprawnym pierwszym wagonem, po zrobieniu pudła z pierwszego wagonu bez instruktora ani rusz.

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 16 wrz 2013, 8:45

RobertP pisze:
tomstak pisze: Żadna, bo musisz i tak przełączyć grupę silników w uszkodzonym wagonie.
Zadaniem motorniczego nie jest usunięcie awarii, ale nie generowanie zatrzymania uszkodzonym tramwajem. ;-)
Różnica jest zasadnicza w takim razie. Po przesterowaniu zjeżdżasz sam z niesprawnym pierwszym wagonem, po zrobieniu pudła z pierwszego wagonu bez instruktora ani rusz.
Oprócz "eskorty" to jeszcze do czego potrzebujesz instruktora??? Chyba że instruktor ma sobie uszkodzony tramwaj wziąć na plecy i zaciągnąć na najbliższą pętlę/zajezdnię?

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 16 wrz 2013, 9:56

tomstak pisze:
RobertP pisze: Różnica jest zasadnicza w takim razie. Po przesterowaniu zjeżdżasz sam z niesprawnym pierwszym wagonem, po zrobieniu pudła z pierwszego wagonu bez instruktora ani rusz.
Oprócz "eskorty" to jeszcze do czego potrzebujesz instruktora??? Chyba że instruktor ma sobie uszkodzony tramwaj wziąć na plecy i zaciągnąć na najbliższą pętlę/zajezdnię?
Bez instruktora ciężko by było gdziekolwiek zjechać prowadząc tramwaj z kabiny w drugim wagonie.

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 16 wrz 2013, 11:11

drobert pisze:
tomstak pisze:Oprócz "eskorty" to jeszcze do czego potrzebujesz instruktora??? Chyba że instruktor ma sobie uszkodzony tramwaj wziąć na plecy i zaciągnąć na najbliższą pętlę/zajezdnię?
Bez instruktora ciężko by było gdziekolwiek zjechać prowadząc tramwaj z kabiny w drugim wagonie.
Piszemy o fizycznym zjeździe, nie o konsekwencjach tytułem wypadków przy zjeździe.

Zablokowany