Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

dzidek
Posty: 7762
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 09 wrz 2006, 11:44

Woronicza na 154 ?! ](*,) :lol:

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 09 wrz 2006, 13:41

Redutowa ma wystarczająco dużo gniotów które mogły by obsłużyc 154,natomiast kleszczowa może obsługiwać wysokie brygady.
Obsługa woronicza na tej linii jest zbędna.
Co do obsługi przez redutową odsyłam do gregorego5576,on zna sytuacje na tej linii i sytuację taborową na redutowej.

ITS A 218
Posty: 3179
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 09 wrz 2006, 14:27

A może dać przeguby na 154 ??
RELOBUS A38 ESTRADY
#9947

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 09 wrz 2006, 15:20

8205 pisze:A może dać przeguby na 154 ??
po co...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Paki
Posty: 22
Rejestracja: 07 sty 2006, 14:34
Lokalizacja: Służewiec

Post autor: Paki » 09 wrz 2006, 15:21

Na początek kasacja przystanku HALA KOPIŃSKA dla 408, 517, 523...
Najlepszą linią nocną jest :

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6108
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 09 wrz 2006, 15:22

A może dać przeguby na 154 ??
No już bez przesady. Może nie jestem częstym bywalcem tej linii, ale kiedy już ją widzę, czy nią jadę, to na przeguba raczej nie zasługuje.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Paki
Posty: 22
Rejestracja: 07 sty 2006, 14:34
Lokalizacja: Służewiec

Post autor: Paki » 09 wrz 2006, 15:28

zgadzam, sie z toba Piotrze !
Na 154 nie ma potrzeby przegubów, już lepiej je dać na 136.
Najlepszą linią nocną jest :

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 09 wrz 2006, 16:14

Ja nią jeżdze bardzo często, znaczy często... i przeguby niepotrzebne...
Wystarczy poprawa częstotliwości.

ITS A 218
Posty: 3179
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 09 wrz 2006, 19:36

Ja też bardzo często jeżdże 154, prawie codziennie i wiem jedno, albo poprawa częstotliwości i to niezła albo przeguby. Coś trzeba zrobić bo naprawde tą linią jeździ sporo osób.
RELOBUS A38 ESTRADY
#9947

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 wrz 2006, 19:38

Paki pisze:Na początek kasacja przystanku HALA KOPIŃSKA dla 408, 517, 523...
Uzasadnij taką konieczność.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 09 wrz 2006, 19:41

8205 pisze:Ja też bardzo często jeżdże 154, prawie codziennie i wiem jedno, albo poprawa częstotliwości i to niezła albo przeguby. Coś trzeba zrobić bo naprawde tą linią jeździ sporo osób.
Przegubów raczej sobie nie wyobrażam na 154, ale jeśli chodzi o częstotliwosc to wystarczy 15/20/20 (kolejno: szczyt, miedzyszczyt, swieto)

[ Dodano: 2006-09-09, 19:42 ]
Paki pisze:Na początek kasacja przystanku HALA KOPIŃSKA dla 408, 517, 523...
Ale jest to jeden z główniejszych przystanków, więcej tam ludzi korzysta niż przy grójeckiej, więc te autobusy są tam potrzebne

Awatar użytkownika
Paki
Posty: 22
Rejestracja: 07 sty 2006, 14:34
Lokalizacja: Służewiec

Post autor: Paki » 09 wrz 2006, 19:59

408 i 523 jak najbardziej nie powinny sie zatrzymywac koło HALI KOPIŃSKIEJ, uzasadniam to bliskościa przystanku WAWELSKA.
Z 517 troche mnie poniosło :)
Jezeli jest konieczność istnienia HALI KOPINISKIEJ dla 408 i 523, to jak najbardziej powinno sie skasować dla nich WAWLESKA.
Najlepszą linią nocną jest :

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 09 wrz 2006, 20:00

No to już lepiej...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 wrz 2006, 20:04

Paki pisze:Jezeli jest konieczność istnienia HALI KOPINISKIEJ dla 408 i 523, to jak najbardziej powinno sie skasować dla nich WAWLESKA.
Nno, lepiej ;)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 09 wrz 2006, 20:13

Może dla 408 i 523 zostawic Wawelska a skasowac Hala Kopinska a dla 517 odwrotnie, poniewaz dla ludzi jadacych TŁ liniami 408 i 523 skrzyzowanie przy Grójeckiej stanowi punkt przesiadkowy.

ODPOWIEDZ