I kto i w jakich relacjach się tam przesiada?djmc100 pisze:poniewaz dla ludzi jadacych TŁ liniami 408 i 523 skrzyzowanie przy Grójeckiej stanowi punkt przesiadkowy.
Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No a ja widzę, że z przystanku Hala Kopińska korzysta około pięciokrotnie więcej osób niż z przystanku Wawelska.djmc100 pisze: Niewiem, ja tylko widze ze sie przesiadaja, a jesli sie przesiadaja to znaczy ze to im potrzebne
Nie, to 187 może służyć pasażerom, którzy dokonują przesiadki w ciąg Grójeckiej; ilość relacji, w których przesiadka ta daje zysk czasowy jest minimalna i nie uzasadnia zatrzymywania na tym przystanku dwóch dość silnych linii czerwonych; przystanek Hala Kopińska położony jest natomiast przy dwóch akademikach, w środku osiedla, w sąsiedztwie szpitala na Barskiej i urzędów na Białobrzeskiej, które generują naprawde duże potoki we wszystkich możliwych relacjac.djmc100 pisze:a do Hali Kopinskiej jest jeszcze 187
[ Dodano: 2006-09-09, 20:48 ]
507 + 512 chyba znacznie szybciej od biegania po schodach na Saskiej.MeWa pisze:Gocław - Banacha?
Pomnik Lotnika? Lub 171 + tramwaj?Solec - Rakowiec?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Tak ale teoretycznie to Grójecka słuzy za wazny punkt przesiadkowy.Fikander pisze:Nie, to 187 może służyć pasażerom, którzy dokonują przesiadki w ciąg Grójeckiej; ilość relacji, w których przesiadka ta daje zysk czasowy jest minimalna i nie uzasadnia zatrzymywania na tym przystanku dwóch dość silnych linii czerwonych; przystanek Hala Kopińska położony jest natomiast przy dwóch akademikach, w środku osiedla, w sąsiedztwie szpitala na Barskiej i urzędów na Białobrzeskiej, które generują naprawde duże potoki we wszystkich możliwych relacjac.
Myslalem tu o jakims wyprostowaniu tej linii, ponieważ jest dobrym połączeniem z Żoliborzem, ale moim zdaniem za bardzo krąży po Ochocie. Odcinek między Dickensa a Bitwy Warszawskiej przejeżdza w 15 - 20 minut, a tramwajem można pokonać tę odległość w 3 - 5 minut. Ludzie jadąc na Żoliborz wybierają tramwaj i metro, ponieważ jest szybciej.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7770
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Dlatego metro nie jedzie Żelazną, a nie Marszałkowską.Hawk pisze:Ludzie jadąc na Żoliborz wybierają tramwaj i metro, ponieważ jest szybciej.
Linie zwykłe mają raczej lokalne zadania, tranzytowe ma metro i przyśpiechy.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Tylko że jeśli chodzi o ochotę (w szczególności Rakowiec) to tu oprócz pośpiesznego 512 (który i tak robi wielkie koło) nie ma nic. Moim zdaniem powinien być dodatkowo pośpieszny z Okęcia w stronę Centrum jadący Grójecką, który odciążyłby zatłoczone tramwaje.R-9 Chełmska pisze:Linie zwykłe mają raczej lokalne zadania, tranzytowe ma metro i przyśpiechy.