Dw. Wileński to już jest centrum.reserved pisze:To zdecyduj się, Dw. Wileński - Okrzei czy centrum miasta?fik pisze:O 16.55. Dw. Wileński - Okrzei. Środek popołudniowego szczytu, centrum miasta.
Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tak, oczywiście spodziewałem się takiego komentarza (choć forma "na przeciwpotoku" przyszła i walnęła mnie z byka, ale jej się nie dałem). Problem polega na tym, że na moście Poniatowskiego tramwaje jadą nabite w obie strony, na moście Ś-D to samo, tylko biedne 517 ma jakiś "przeciwpotok". Za chwile okaże się, że metro między Ratuszem a Politechniką ma jakieś przeciwpotoki.SławekM pisze:Gratuluję robienia zdjęcia na przeciwpotoku
Jeśli 509 z Wileniaka jest w stanie sprawić, że 517 jest puste jak bęben, to oznacza tylko jedno: 517 jest absolutnie niepotrzebne jako linia łącząca Targową z Centrum. Dziękuję za dostarczanie mi argumentów.SławekM pisze:A przed nim jechało 509, które zgarnęło pasażerów.
[ Dodano: Śro 25 Wrz, 2013 22:54 ]
O 19.04 zdjęcie zostało wrzucone na fb. Zwróć uwagę, że za oknem autobusu masz szarówkę, a w marcu o 19 jest ciemno jak oko wykol.emyl pisze: Jak wyjaśnisz fakt, iż do obrazka przypisana jest zupełnie inna data i godzina?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
http://pl.wikipedia.org/wiki/Centrum_%28Warszawa%29emyl pisze:God... why?
Z jednostkowych jazd 517 na Targówku to może się nie wypowiadaj. Czy nie możesz wprost napisać, że w boli Ciebie wątroba że nie możesz posadzić swojego tyłka w 523, tylko nóżki bolą od stania? To, że linia 517 jest do reformy to nie przeczę. Ale wsiadanie w byle jaki kurs i próba udowodnienia, że to muchowóz i należy linię trzeba skasować uważam za idiotyzm. Takie zdjęcie to mogę wykonać w niedzielę rano o 9 w swoim 169 z Bródna i frekwencja jest podobna. Czy linię trzeba skasować?fik pisze:Tak, oczywiście spodziewałem się takiego komentarza (choć forma "na przeciwpotoku" przyszła i walnęła mnie z byka, ale jej się nie dałem). Problem polega na tym, że na moście Poniatowskiego tramwaje jadą nabite w obie strony, na moście Ś-D to samo, tylko biedne 517 ma jakiś "przeciwpotok". Za chwile okaże się, że metro między Ratuszem a Politechniką ma jakieś przeciwpotoki.SławekM pisze:Gratuluję robienia zdjęcia na przeciwpotoku
Jeśli 509 z Wileniaka jest w stanie sprawić, że 517 jest puste jak bęben, to oznacza tylko jedno: 517 jest absolutnie niepotrzebne jako linia łącząca Targową z Centrum. Dziękuję za dostarczanie mi argumentów.SławekM pisze:A przed nim jechało 509, które zgarnęło pasażerów.
[ Dodano: Śro 25 Wrz, 2013 22:54 ]O 19.04 zdjęcie zostało wrzucone na fb. Zwróć uwagę, że za oknem autobusu masz szarówkę, a w marcu o 19 jest ciemno jak oko wykol.emyl pisze: Jak wyjaśnisz fakt, iż do obrazka przypisana jest zupełnie inna data i godzina?
Ale oczywiście do jaśnie pana fika argumenty i tak nie trafią nawet jakby 50 osób napisało że kłamie i tak wie swoje.
To tyle z mojej strony.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Znów się czepiasz, a wiesz, że mówimy o centrum, jako o obszarze spełniającym pewne kryteria, np. gęstość zaludnienia, a nie o obszarze MSI. W takim przypadku centrum byłoby zapisane jako "Centrum"reserved pisze:link
[ Dodano: Śro 25 Wrz, 2013 23:11 ]
Zamiast bredzić, lepiej udowodnij, że frekwencja w 517 jest przyzwoita... A tak, nie da się.SławekM pisze:Z jednostkowych jazd 517 na Targówku to może się nie wypowiadaj. Czy nie możesz wprost napisać, że w boli Ciebie wątroba że nie możesz posadzić swojego tyłka w 523, tylko nóżki bolą od stania? To, że linia 517 jest do reformy to nie przeczę. Ale wsiadanie w byle jaki kurs i próba udowodnienia, że to muchowóz i należy linię trzeba skasować uważam za idiotyzm.
O... jak fakty nie pasują to od razu jest, że się czepiam. Doskonale wiesz, że kryteria które podajesz są umowne i subiektywne. Zatem o ile wytłumaczenie o co chodziło jest ok ale wytykanie komuś, że nie wie o tym, że Dw. Wileński to centrum już niezbyt.emyl pisze:Znów się czepiasz, a wiesz, że mówimy o centrum, jako o obszarze spełniającym pewne kryteria
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Tego akurat nie byłbym na twoim miejscu taki pewien. Stosujesz retorykę podobną do tej, której używają eksperci od sami-wiecie-czego. Owszem, pewne kryteria można uznać za umowne, ale fakt, iż w obiegowej opinii naukowej funkcjonują one powszechnie stanowczo wystarczy, by uznać je za niesubiektywne.reserved pisze:Doskonale wiesz, że kryteria które podajesz są umowne i subiektywne.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Ale ogarniasz, że jest pewien obszar, w którym w godzinach szczytu we wszystkich kierunkach i na każdym ciągu pojazdy komunikacji miejskiej jeżdżą wyładowane po dach (i jeśli w tym obszarze pojawia się raz na 20 minut ziejący pustką przegubowiec, to coś jest nie-halo) i ten obszar nazywa się umownie śródmiejskim bądź centralnym, no nie?reserved pisze:Ale ja naprawdę sądziłem, że fik ma na myśli oficjalne centrum miasta. Jakkolwiek napisane. Jeśli mówimy o takim niby powszechnym to ja się wyłączam z dyskusji bo nie ogarniam waszych myśli na ten temat.
Ja się nie upieram, że to jest idealny projekt, ale stało się dla mnie jasne, że nie ma nawet co marzyć o likwidacji linii 517 (numer ci to widać tak magiczny jak 521) i nie przejdzie likwidacja bezpośredniego połączenia z centrum. Stąd propozycja wyjścia naprzeciw tym oczekiwaniom i owo wydłużenie 127 do Niedźwiadka (moim zdaniem lepsze to niż utrzymanie 517 jak teraz i zakrańcowanie na pl. Trzech Krzyży).KwZ pisze:Zostawianie 127 równolegle do pociągów to błąd pryncypialny.
Gdzie to 177 miałoby stać na PKP Włochy? Jeśli już wydłużyć do Nowych Włoch. Potworek straszny.
191, które teraz jest przynajmniej wolne od korków na Ochocie (no może Bitwy), miałoby dodatkowo przedzierać się przez Żwirki i Towarową. Czy dojazd do M2 jest tego wart, wątpię.
517 powinno zostać na Targówku do czasu otwarcia Targowej/M2. 166 to nie zastępstwo.
Pomysły za 187 na Mokotowie są bujne, nie powiem.
I nade wszystko, policz brygady.
Bez sensu jest też kończenie trasy 517 na Torwarze. Normalnie tej pętli by nie było, gdyby nie miejsce do postoju autobusów. Stąd propozycja linii na Gocław (ostatecznie można ją potraktować jako podzwonne 151, próbę odciążenia krańca Metro Politechnika czy likwidację podjazdów do St. Miłosny - znika 411). Pierwotnie myślałem, by do czasu otwarcia II linii metra nie puścić 517 od Dw, Zachodniego przez Wawelską, Trasę Łazienkowską, Metro Politechnika, Waryńskiego, Marszałkowską do centrum i dalej jak teraz na Targówek (wraca relacja MDM - rondo de Gaulle'a, której brakuje po 117), ale jeszcze by się ludziska przyzwyczaili i byłby jeszcze większy problem z docelową likwidacja 517 na Targowku.
177 - owszem zakręcone, ale tej linii jeden oberek mniej czy więcej już nie zaszkodzi (postój krótkiego autobusu przy PKP Włochy chyba jest możliwy, a jeśli nie - to dłuższy na Okęciu). Za to trasa 206 wychodzi bardziej klarowna.
Przy 191 do Metra Politechnika nie upieram sie, ale kryterium przez Banacha i koło szpitala jest jakąś nową oferta na udobruchanie mieszkańców Ursusa.
Nie rozumiem protestu Włoch przeciw zmianie trasy 716 przez Gierdziejewskiego. Na Świerszcza byłoby 206 z taką samą częstotliwością, a na Dźwigowej częste 129 - ta trasa (Skorosze - Cm. Wolski) i reanimacja linii w miejsce obecnego potwora podoba mi się najbardziej.
I tak, jak napisałem, owe "bujne" zmiany na Mokotowie po likwidacji 187 nie wydają się konieczne - wystarczy zamknąć estakadę między Wisłostradą a Trasa Łazienkowską i problem tej unikatowej relacji sam się rozwiąże.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Oj osa, nieeeheee, błagam Toć to by było równoleżnikowe 210!osa pisze:Pierwotnie myślałem, by do czasu otwarcia II linii metra nie puścić 517 od Dw, Zachodniego przez Wawelską, Trasę Łazienkowską, Metro Politechnika, Waryńskiego, Marszałkowską do centrum i dalej jak teraz na Targówek (wraca relacja MDM - rondo de Gaulle'a, której brakuje po 117), ale jeszcze by się ludziska przyzwyczaili i byłby jeszcze większy problem z docelową likwidacja 517 na Targowku.
Aha. No a z Emilii Plater wyjeżdżają autobusy raczej nie naładowane po dach. Czyli to już nie centrum tak?emyl pisze:Ale ogarniasz, że jest pewien obszar, w którym w godzinach szczytu we wszystkich kierunkach i na każdym ciągu pojazdy komunikacji miejskiej jeżdżą wyładowane po dach (i jeśli w tym obszarze pojawia się raz na 20 minut ziejący pustką przegubowiec, to coś jest nie-halo) i ten obszar nazywa się umownie śródmiejskim bądź centralnym, no nie?