Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

ITS A 218
Posty: 3167
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 25 wrz 2013, 11:43

To może jest jakaś szansa na przywrócenie 306 na Ursynów ? Przynajmniej na Ursynów Płd. bądź Natolin Płn.
RELOBUS A38 ESTRADY

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 wrz 2013, 12:47

wojtor pisze: Akurat ten argument jest równie dobry jak: zlikwidujmy 160 bo dojazd z dzielnicy Targówek do Śródmieścia jest realizowany przez masę linii poczynając od 18 czy 41 kończąc na takich liniach jak S3 czy KM9.
To nie do końca tak bo 160 w porównaniu do 306 nie jest muchowozem.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 wrz 2013, 16:22

ashir pisze:No nie do końca tak jest.
Jak jest, a jak napisano, że powinno być, to dwie różne sprawy. Wiadomo, że są stosowane pewne odstępstwa od tej zasady, ale zapis istnieje.

tomi
Posty: 211
Rejestracja: 04 gru 2011, 21:10

Post autor: tomi » 27 wrz 2013, 23:15

306 jest muchowozem, ponieważ obecnie jeździ donikąd, na Ochocie (przepraszam, 1 Sierpnia to już formalnie Włochy) jest linią dowozową do Żwirki i Wigury i Grójeckiej, dodatkowo obsługuje Instalatorów, tutaj po oddaniu inwestycji Nowy Raków konieczna będzie raczej stała linia, nie tylko kursująca w dni powszednie
a na marginesie, jestem pozytywnie zaskoczony linią 523, na forum sporo osób narzeka, nie dosyć, że w popołudniowym szczycie w 15 minut dojechałem z Wiatracznej do Pomnika Lotnika to jeszcze połowa miejsc siedzących była wolna, w żadnym wypadku nie powinna być skracana częstolitwość, zgadzam się, że w weekendy należy podbić, zdecydowanie kosztem 182
dzisiejsza obserwacja jest pojedyncza, jednak nadal uważam, że obecnie 182 nie jest potrzebne, jest zastępowalne na całej trasie, szczególnie, w przypadku podbicia 187 i 188, co wiązałoby się również na Ochocie z dalszym ograniczeniem kursowania 175
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36681
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 30 wrz 2013, 9:35

tomi pisze:obecnie 182 nie jest potrzebne, jest zastępowalne na całej trasie, szczególnie, w przypadku podbicia 187 i 188
A może byś to policzył? Tylko najpierw poczekaj na studentów :twisted:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 30 wrz 2013, 9:50

182 jest uzależnione od 187 i 523. Jeśli od Zachodniego jedzie tuż za nimi to wiadomo, że frekwencji zbyt dużej nie ma. Niemniej zaletą tej linii jest jej punktualność.

Kosiniak
Posty: 106
Rejestracja: 13 sty 2012, 13:21
Lokalizacja: Grochów

Post autor: Kosiniak » 30 wrz 2013, 11:24

187 i 188 kosztem 182? To jakiś żart? Linia, która na Tarnowieckiej ma 3/4 zajętych miejsc?

To 182 i 523 są podstawą na odcinku Zachodni - Saska i to te pozostałe powinny być pod nie ustawione. To, że 523 trzeba podbić, zwłaszcza w weekendy wiedzą wszyscy, którzy z tej linii korzystają regularnie(chyba, że są wyznawcami czarnego).

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27443
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 30 wrz 2013, 11:29

Kosiniak pisze:To 182 i 523 są podstawą na odcinku Zachodni - Saska i to te pozostałe powinny być pod nie ustawione. To, że 523 trzeba podbić, zwłaszcza w weekendy wiedzą wszyscy, którzy z tej linii korzystają regularnie(chyba, że są wyznawcami czarnego).
Nawet ja to widzę. :P
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 30 wrz 2013, 11:30

Kosiniak pisze:187 i 188 kosztem 182? To jakiś żart? Linia, która na Tarnowieckiej ma 3/4 zajętych miejsc?
Siedzących. W 18 metrach pojazdu. Szał.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 30 wrz 2013, 11:56

Przecież to początek trasy jest.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 30 wrz 2013, 23:39

Co nie zmienia faktu, że taka frekwencja nie jest żadnym argumentem. Gdyby Kosiniak napisał "Rawar", albo "Przyczółek" i poinformował, że jest ciasnawo, to byłby argument.
No i odnośnie początków trasy: w szczycie A przy Dwernickiego 523 potrafi być pełne. A to też początek trasy. Siedzące potrafią się kończyć po skręcie w Szaserów, dalej jest tylko pełniej. To jest napełnienie, a nie to, co 182 zbiera po Łukowskiej.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 paź 2013, 7:49

Wyznawców to mają czerwońce, nawet takie udawane, jak 523 na wschód od Saskiej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 04 paź 2013, 9:12

O ile rano w 208 jest względnie luźno tak popołudniu między 15:00 a 17:30 autobus bywa niezabieralny... i to dość często. Patrzę z niepokojem na budujące się osiedla przy Włodarzewskiej...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 paź 2013, 16:28

Na Drawskiej tramwaj. Lobbuj.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 04 paź 2013, 16:45

Jeśli to jest jakiś żart to słaby. :-s

Ja tam nie widzę innej możliwości jak zrobienie 208 co 5 min w godzinach szczytu. Na nic innego po prostu nie ma rady... trzeba zmusić ludzi, żeby się powyprowadzali...

I co ma Drawska do Włodarzewskiej?

[ Dodano: Pią 04 Paź, 2013 16:47 ]
O, zajrzałem na mapę i nawet nie wiedziałem, że Drawska się łączy z Włodarzewską. :-)

ODPOWIEDZ