Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 10 sty 2006, 19:26
Piotrek pisze:Lukasz436 pisze:Obecnie planowane jest że za około xx lat jedynie pozostaną dwie zajezdnie: Woronicza Oraz Ostrobramska. Pozostałe do likwidacji.
No ale raczej powstaną nowe.No chyba że faktycznie za XX lat będą 3 linie metra,rozbudowana sieć tramwajowa tak jak na planach,SKM z różnymi trasami i wariantami,modernizacja kolei itd itp.Oczywiście jeden wspólny bilet to wtedy może te dwie zajezdnie wystarczą
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Jakby miały powstać nowe to po co likwidować stare ???? Poprostu plan MZA będzie wtedy mniejszy niż obecnie maja prywatne firmy ale myślę, że jeszcze do tego daaaaaleka droga
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
5232
- Posty: 53
- Rejestracja: 21 gru 2005, 19:53
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: 5232 » 10 sty 2006, 19:33
dzidek pisze:Piotrek pisze:
No ale raczej powstaną nowe.No chyba że faktycznie za XX lat będą 3 linie metra,rozbudowana sieć tramwajowa tak jak na planach,SKM z różnymi trasami i wariantami,modernizacja kolei itd itp.Oczywiście jeden wspólny bilet to wtedy może te dwie zajezdnie wystarczą
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Jakby miały powstać nowe to po co likwidować stare ???? Poprostu plan MZA będzie wtedy mniejszy niż obecnie maja prywatne firmy ale myślę, że jeszcze do tego daaaaaleka droga
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Plany MZA to sie jeszcze kilkadziesiąt razy będą zmieniać. Wiadome jest, że jak teraz zlikwidują R-9, to potem R-6 poleci. I na razie będzie cisza.
-
Maciek
- Posty: 3674
- Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Maciek » 10 sty 2006, 19:36
Lukasz436 pisze:Proboszcz pisze:Co do wylądowania na R7 to się mogę zgodzić. Ale na pewno "WORONICZA" nie jest bardziej priorytetową zajezdnią od "OSTROBRAMSKIEJ" i "STALOWEJ". To właśnie R13 ma teraz najwięcej wozów i największą liczbę obsługiwanych brygad...
Obecnie planowane jest że za około xx lat jedynie pozostaną dwie zajezdnie: Woronicza Oraz Ostrobramska. Pozostałe do likwidacji.
i ze tak powiem sie mylisz. Na pewno do likwidacji nie pojdzie R11, bo to jedyny zaklad ktorych grunty naleza do MZA.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701
-
Proboszcz
- Posty: 2271
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
- Lokalizacja: WWA - TGK
Post
autor: Proboszcz » 10 sty 2006, 20:21
Według mnie po likwidacji R9 i R6 będzie spokój na długi, długi czas...
-
Piotrek
- Posty: 6106
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 10 sty 2006, 20:50
Jakby miały powstać nowe to po co likwidować stare ???? Poprostu plan MZA będzie wtedy mniejszy niż obecnie maja prywatne firmy ale myślę, że jeszcze do tego daaaaaleka droga
No wiem wiem.Ale z drugiej strony gdzies tam czytałem o jakiejs zajezdni nowej na bialolece albo mi sie cos zwidziało...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
Proboszcz
- Posty: 2271
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
- Lokalizacja: WWA - TGK
Post
autor: Proboszcz » 10 sty 2006, 21:04
Piotrek pisze:Jakby miały powstać nowe to po co likwidować stare ???? Poprostu plan MZA będzie wtedy mniejszy niż obecnie maja prywatne firmy ale myślę, że jeszcze do tego daaaaaleka droga
No wiem wiem.Ale z drugiej strony gdzies tam czytałem o jakiejs zajezdni nowej na bialolece albo mi sie cos zwidziało...
No to dobrze czytałeś - MZA ma plany budowy nowej zajezdni posiadającej wozy tylko gazowe. I są 2 lokalizacje do wyboru - albo gdzieśtam na Kępie Zawadowskiej albo na Marywilskiej
-
Piotrek
- Posty: 6106
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 10 sty 2006, 21:10
Proboszcz pisze:No to dobrze czytałeś - MZA ma plany budowy nowej zajezdni posiadającej wozy tylko gazowe. I są 2 lokalizacje do wyboru - albo gdzieśtam na Kępie Zawadowskiej albo na Marywilskiej
No właśnie,chyba,że tak
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Czyli docelowo będziemy mieli gdzieś z 3 zajezdnie.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
Proboszcz
- Posty: 2271
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
- Lokalizacja: WWA - TGK
Post
autor: Proboszcz » 10 sty 2006, 21:17
I te docelowo spełni się za jakieś 15 lat, ale to szczegół...
-
Aux
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 sty 2006, 14:59
- Lokalizacja: Gdynia (kocham wawe)
Post
autor: Aux » 11 sty 2006, 15:00
Moze MAN 223Nl NG
-
Piotrek
- Posty: 6106
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 11 sty 2006, 15:33
Aux pisze:Moze MAN 223Nl NG
To chyba nie przegubowiec...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
Wujek_ed
Post
autor: Wujek_ed » 11 sty 2006, 16:45
Piotrek pisze:Aux pisze:Moze MAN 223Nl NG
To chyba nie przegubowiec...
Z tego co wiem to NG313 to przegubowiec, więc cheba Aux się pomylił
-
Plesim
- Posty: 4181
- Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
- Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11
Post
autor: Plesim » 11 sty 2006, 17:12
Z tego co wiem to NG313 to przegubowiec, więc cheba Aux się pomylił
NG to przegubowiec nie koniecznie 313.
-
Piotrek
- Posty: 6106
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 11 sty 2006, 17:20
Plesim pisze:NG to przegubowiec nie koniecznie 313.
Ale Warszawiak od razu powie NG313
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
TLG
- Posty: 5895
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20
Post
autor: TLG » 11 sty 2006, 18:20
Przegubowe MANy III generacji to tylko NG313 i NG363. Wynika to z systemu oznaczeń MANa (N-niederflur, G-gelenktbus 31-moc silnika-310 KM, 3 -III generacja). W przypadku przegubowców MANa II generacji dominowały jednostki 270KM i 310KM (kolejno NG272 i NG312)
-
Wujek_ed
Post
autor: Wujek_ed » 11 sty 2006, 20:34
TLG pisze:Przegubowe MANy III generacji to tylko NG313 i NG363. Wynika to z systemu oznaczeń MANa (N-niederflur, G-gelenktbus 31-moc silnika-310 KM, 3 -III generacja). W przypadku przegubowców MANa II generacji dominowały jednostki 270KM i 310KM (kolejno NG272 i NG312)
Dzięki za dokładne wyjaśnienie numeracji modeli mana