Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 10 wrz 2006, 19:40

barluk pisze:Możnaby lekko "ożywić" kraniec DW.ZACHODNI: np.
PO CO? Pętla położona niemalże wśród pól i lasów, po których hasają zające...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 10 wrz 2006, 19:44

barluk pisze:Możnaby lekko "ożywić" kraniec DW.ZACHODNI: np.
157 - GWIAŹDZISTA - ... - Dickensa - Szczęśliwicka - Grzymały-S. - Al. Jerozolimskie (powrót przez BW) - DW.ZACHODNI

345 - MARYSIN - ... - Al. Prymasa Tysiąclecia - Al.Jerozolimskie - DW.ZACHODNI :D
345 na odcinku od górczewskiej do zachodniego bedzie dublem dla 523,pozatym żeby podjechac na zachodni trzeba zrobic spora pętle ulicami bitwy warszawskiej,szczęsliwicka,grzymały,al,jerozolimskie i dopiero podjazd na zachodni.
Okolice ronda zesłańców są zawsze zakorkowane i do tego ten objazd,wiec 345 traci w korkach wiele cennych minut.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 10 wrz 2006, 19:45

jacek pisze:
barluk pisze:Możnaby lekko "ożywić" kraniec DW.ZACHODNI: np.
157 - GWIAŹDZISTA - ... - Dickensa - Szczęśliwicka - Grzymały-S. - Al. Jerozolimskie (powrót przez BW) - DW.ZACHODNI

345 - MARYSIN - ... - Al. Prymasa Tysiąclecia - Al.Jerozolimskie - DW.ZACHODNI :D
345 na odcinku od górczewskiej do zachodniego bedzie dublem dla 523,pozatym żeby podjechac na zachodni trzeba zrobic spora pętle ulicami bitwy warszawskiej,szczęsliwicka,grzymały,al,jerozolimskie i dopiero podjazd na zachodni.
Okolice ronda zesłańców są zawsze zakorkowane i do tego ten objazd,wiec 345 traci w korkach wiele cennych minut.
No i co z tego, że będzie dublem jak będzie spełniać zupełnie inne funckje. Już dawno na forum ktoś proponował całkiem słuszne wydłużenie 345 na Ochotę.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 10 wrz 2006, 19:46

R-11 Kleszczowa pisze:Już dawno na forum ktoś proponował całkiem słuszne wydłużenie 345 na Ochotę.
Po trasie BW20 - Grójecka to i owszem, ma sens...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 10 wrz 2006, 19:48

No właśnie taki pomysł był wówczas podany. Chyba chciano wyciagac tą linię na Naruciaka, co jest faktycznie niezłym pomysłem.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 10 wrz 2006, 19:49

R-11 Kleszczowa pisze:
jacek pisze: 345 na odcinku od górczewskiej do zachodniego bedzie dublem dla 523,pozatym żeby podjechac na zachodni trzeba zrobic spora pętle ulicami bitwy warszawskiej,szczęsliwicka,grzymały,al,jerozolimskie i dopiero podjazd na zachodni.
Okolice ronda zesłańców są zawsze zakorkowane i do tego ten objazd,wiec 345 traci w korkach wiele cennych minut.
No i co z tego, że będzie dublem jak będzie spełniać zupełnie inne funckje. Już dawno na forum ktoś proponował całkiem słuszne wydłużenie 345 na Ochotę.
Ja bym 345,raczej widział na odcinku górczewska,olbrachta,redutowa,wolska-CM.WOLSKI,lub nawet zaryzykował przedłużyć połczyńską na karolin,jednocześnie skracajac 155 na znaną,wtedy 522 wg ostatnich projektów na daleka wole.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 10 wrz 2006, 19:57

Czy ja wiem :roll: W sumie to wcale żle nie brzmi :-k
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

barluk
Posty: 167
Rejestracja: 21 sie 2006, 12:22
Lokalizacja: Bielany
Kontakt:

Post autor: barluk » 10 wrz 2006, 19:58

Pomysł skierowania 345 na NARUCIAKA bądź na SZCZĘŚLIWICE byłby duzo lepszy niż dotychczasowa trasa na CM.WOLSKI

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 wrz 2006, 20:00

barluk pisze:157 - GWIAŹDZISTA - ... - Dickensa - Szczęśliwicka - Grzymały-S. - Al. Jerozolimskie (powrót przez BW) - DW.ZACHODNI
:D

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 10 wrz 2006, 20:01

barluk pisze:Pomysł skierowania 345 na NARUCIAKA bądź na SZCZĘŚLIWICE byłby duzo lepszy niż dotychczasowa trasa na CM.WOLSKI
Niz dotychczasowa to na pewno tak,ale po korekcie i przedłużeniu na karolin,trzeba sie zastanowić.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 10 wrz 2006, 20:03

Tak czy siak jest lepsza. Bo IMHO nawet trasa przez Ciebie zaproponowana jest całkiem całkiem to i tak więcej pasażerów wygeneruje w relacji obwodowej przez przedłużenie na Ochotę.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 wrz 2006, 20:05

Czyli rozumiem ze 127 Pl. Zawiszy - Dw. Zachodni 5 min, a 157 40 min, fajnie :)

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 10 wrz 2006, 20:07

djmc100 pisze:Czyli rozumiem ze 127 Pl. Zawiszy - Dw. Zachodni 5 min, a 157 40 min, fajnie :)
A właśnie, że nie fajnie. Metro jedzie z Centrum na Ursynów krótko, a 107 długo- i co- i obie linie mają pasażerów bo na danym odcinku spełniają zupełnie inne funkcje. Co nie zmienia faktu, że głupotą byłoby wyciaganie 157 na Zachodni.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

barluk
Posty: 167
Rejestracja: 21 sie 2006, 12:22
Lokalizacja: Bielany
Kontakt:

Post autor: barluk » 10 wrz 2006, 20:24

djmc100 pisze:Czyli rozumiem ze 127 Pl. Zawiszy - Dw. Zachodni 5 min, a 157 40 min, fajnie :)
No tak , ale 127 między Pl.Zawiszy a Dworcem Zachodnim , bardzo mało pasażerów zabiera, a 157 od Placu Zawiszy podjedzie pod Naruciaka, Halę Banacha, Szpital Banacha, na Żwirki i Wigury i jeszcze na Szczęśliwice :). Ze 157 zrobiła by się linia podjeżdżające w PRAWIE każdy zakątek OCHOTY :dance:

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 wrz 2006, 20:40

barluk pisze:No tak , ale 127 między Pl.Zawiszy a Dworcem Zachodnim , bardzo mało pasażerów zabiera, a 157 od Placu Zawiszy podjedzie pod Naruciaka, Halę Banacha, Szpital Banacha, na Żwirki i Wigury i jeszcze na Szczęśliwice . Ze 157 zrobiła by się linia podjeżdżające w PRAWIE każdy zakątek OCHOTY
A le nie wyciagajmy 157 i tak to jest bardzo dluga trasa... pzoatym ze szczesliwic do zachodniego jest 184 i 128

ODPOWIEDZ