dzięki nie mam wiecej pytań ma to nastąpić,ale jak będzie wie tylko jedenR-11 Kleszczowa pisze:Korki już wkrótce zminiejszą się
Ogólnie rzecz biorąc to pewnie bys chcial zeby połowa 5xx krańcowało na ursusie A Ursusowi nic do 519
Moderator: Wiliam
A Ty żeby połowa podmiejskich jeżdziła do PiasecznaSantos pisze: Ogólnie rzecz biorąc to pewnie bys chcial zeby połowa 5xx krańcowało na ursusie A Ursusowi nic do 519
A wiesz co to jest ironiaSantos pisze:tja,to moze przytoczysz jakies teksty albo postyR-11 Kleszczowa pisze:A Ty żeby połowa podmiejskich jeżdziła do Piaseczna
Ale czy ona jest tam niezbędnaColony pisze:Tak na marginesie. Ta linia ma do spełnienia jeszcze jedną rolę. Na Pradze.R-11 Kleszczowa pisze:405 likwidacja linii, przejęcie trasy w Ursusie przez 519.
Jest to jakieś rozwiązanie tylko czy TŁ potrzebuje kolejnej czerwonej linii kursującej 7dni w tygodniuColony pisze:Ale czy to musi byc to 519, czy nie lepiej przekształcic po prostu 405 w 513.
faktycznie linia powinna jechac z petli na Odolanach. Co do odcinka na Gołąbkach to swojego zdania nie zmienięR-11 Kleszczowa pisze:177 ODOLANY - Potrzebna, Wałowicka, Globusowa, Świerszcza, Chroscickiego, Obywatelska, Świerszcza, Traktorzystów, podjazd pod Urząd Dzielny, Szamoty, Posag 7 Panien, Gierdziejewskiego, Warszawska, Rakuszanki, /powrót Czerwoną Drogą/ Orłów Piastowskich, Keniga, Wojciechowskiego, Jagiełły, Lalki, ... Al. Krakowska - OKĘCIE
obawiam sie, że tabor wielkopojemny będzie miał problemy na tych uliczkachR-11 Kleszczowa pisze:194 CMENTARZ WOLSKI - ... - Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Kadłubka, Leszczyńskiego, Krzywoustego, Jagielończyka - GOŁĄBKI - Kadłubka, Laskonogiego ... - CM. WOLSKI (przystanek końcowy usytowany przy skrzyżowaniu z ul. Przemysława)
-Wprowadzenie kryteruium ulicznego po Gołąbkach, w celu zapewnienie lepszej obsługi komunikacyjnej. Częstotliwośc bez zmian w DP, w DS zwiększenie do 20 minut.
-Dodatkowe przystanki na Kadłubka przy Jagiellończyka w strone północną, na Leszczyńskiego przy Śmiałego i na Jagiellończyka przy Krzywoustego. Wszedzie raczej jest miejsce.
ja bym narazie nie stawiał na SKM. Ludzie do czasu poprawy częstotliowści SKMki nie będą nią jeździć bo jeśli pociąg ma być o 8:20 na stacji w Ursusie a jest dopiero 25 min później to nie opłaca się czekać.R-11 Kleszczowa pisze:199 REGULSKA - Regulska, Sosnkowskiego, Kościuski, Dzieci Warszawy, Apartamentowa, Ryżowa, Dzieci Warszawy, Wiosny Ludow, Bohaterów Warszawy, Kościuszki, Spisaka, Regulska - REGULSKA
-uruchomienie dowozówki do SKM dla Regułów i Solipsów. Problem mogą stanowić progi zwalniające o ile są bo nie pamiętam na Apratamentowej. Częstotliwośc 30/30/30/30- pełna koordynacja z SKM. Obsługa: Mobilis.
-dodatkowy przystanek przy PKP Ursus na Wiosny Ludów i na Kościuszki za skrzyżowaniem z Boh. Warszawy. Także jest miejsce.
o alternatywie w postaci SKM wyżej się wypowiedziałem. 517 raczej zostawiłbym na swojej trasie. Zbyt dużą stratą dla mieszkańców częsci Ursusa byłaby zmiana trasy linii. Jak wspominałem na nowej trasie widziałbym pełniącą nie tak ważną rolę jak 517 linię 187.R-11 Kleszczowa pisze:517 TARGÓWEK - ... , Dzieci Warszawy, Kościuszki, ... - URSUS NIEDŹWIADEK
-wyprostowanie linii w Starym Ursusie. Zastąpienie w tym rejonie linią 519.
-na przystanku Malinowa do Centrum pozostaje E-5, jest też blisko S-2.
no właśnie i dlatego linie często jeżdżą stadami.Hieronim pisze:Są zsynchronizowane. Choć obie linie są mocno korkowe.dzidek pisze:tylko 129 i 178 dublują się na odcinku od PKP Włochy do Regulskiej
Jako dowozówka się sprawdziła i nie tylkojacek pisze:Najbardziej podoba mi się 401-zmiana na 516 i puszczenie 519 na regulską, a także wyprostowanie 517.Co do obaw to 199,żeby nie zapeszyc z tego co wiem to 196 wypaliło jako dowozówka,miejmy nadzieje że ursus tez sie przekona.R-11 Kleszczowa pisze:A teraz żeby nie mącić w poprzednim poście przedstawiam alternatywną wersję projektu.
E-5 przeniesienie przystanku końcowego na wspólne stanowisko z linią 191.
129 bez zmian
177 ODOLANY - Potrzebna, Wałowicka, Globusowa, Świerszcza, Chroscickiego, Obywatelska, Świerszcza, Traktorzystów, podjazd pod Urząd Dzielny, Szamoty, Posag 7 Panien, Gierdziejewskiego, Warszawska, Rakuszanki, /powrót Czerwoną Drogą/ Orłów Piastowskich, Keniga, Wojciechowskiego, Jagiełły, Lalki, ... Al. Krakowska - OKĘCIE
-nowe połączenie Włoch, z Ursusem. Zwiększenie atrakcyjności poprzez puszczenie linii przez Niedźwiadek. Częstotliwość 25/30/25/30 (w soboty rano co 20 ze względu na duży ruch wokół bazaru w Ursusie). Na odcinku Okęcie - Włochy zastepujemy tą linię wynalazkiem Dennisa czyli 148, ale to inna bajka.
178 bez zmian
187 KENIGA* - ... ,Kościuszki, Bohaterów Warszawy, Sławka ... - STEGNY
-skierowanie linii w dwóch kierunkach przez Plac Tysiąclecia. Choć można się coraz bardziej się przekonuje do umieszczenai tej linii na Dzieci Warszawy jak to Dzidek zaproponował. Aczkolwiek wzrasata dzięki temu znaczenie linii 519 i 516 na Kompanii Kordian i Pużaka.
191 bez zmian
194 CMENTARZ WOLSKI - ... - Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Kadłubka, Leszczyńskiego, Krzywoustego, Jagielończyka - GOŁĄBKI - Kadłubka, Laskonogiego ... - CM. WOLSKI (przystanek końcowy usytowany przy skrzyżowaniu z ul. Przemysława)
-Wprowadzenie kryteruium ulicznego po Gołąbkach, w celu zapewnienie lepszej obsługi komunikacyjnej. Częstotliwośc bez zmian w DP, w DS zwiększenie do 20 minut.
-Dodatkowe przystanki na Kadłubka przy Jagiellończyka w strone północną, na Leszczyńskiego przy Śmiałego i na Jagiellończyka przy Krzywoustego. Wszedzie raczej jest miejsce.
199 REGULSKA - Regulska, Sosnkowskiego, Kościuski, Dzieci Warszawy, Apartamentowa, Ryżowa, Dzieci Warszawy, Wiosny Ludow, Bohaterów Warszawy, Kościuszki, Spisaka, Regulska - REGULSKA
-uruchomienie dowozówki do SKM dla Regułów i Solipsów. Problem mogą stanowić progi zwalniające o ile są bo nie pamiętam na Apratamentowej. Częstotliwośc 30/30/30/30- pełna koordynacja z SKM. Obsługa: Mobilis.
-dodatkowy przystanek przy PKP Ursus na Wiosny Ludów i na Kościuszki za skrzyżowaniem z Boh. Warszawy. Także jest miejsce.
384 przeniesienie przystanku na obecne stanowisko linii E-5 na krańcu na os. Niedźwiadek. Czysto kosmetyczna zmiana mająca na celu ucywilizować sytuację na pętli.
405 likwidacja linii, przejęcie trasy w Ursusie przez 519.
516 przekształcenie linii 401 w całotygodniową.
-Bardzo potrzebna zmiana. Pozostaje stałe czerwone połączenie Niedźwiadka z liceum na Starym Ursusie (tak tym )
517 TARGÓWEK - ... , Dzieci Warszawy, Kościuszki, ... - URSUS NIEDŹWIADEK
-wyprostowanie linii w Starym Ursusie. Zastąpienie w tym rejonie linią 519.
-na przystanku Malinowa do Centrum pozostaje E-5, jest też blisko S-2.
519 POWSIN PARK KULTURY - ... , Aleje Jerozolimskie, Popularna, Chrobrego, Ryżowa, Dzieci Warszawy, Sławka, Pużaka, Kompanii Kordian, Regulska, REGULSKA
-przejęcie trasy 405, nowe całotygodniowe połączenie Starego Ursusa z Centrum. Częstoliwośc 12/15/12/20. Koordynacja na przystanakch na Dzieci Warszawy z linią 517.
605 skierowanie linii przez Regulską i ew. wyprostowanie trasy na Niedźwiadku tzn. skręt bezpośrednio z Warszawskiej w Keniga.
716 bez zmian. Zwiększenie częstotliwości w DS do 20 minut. Koordynacja ze 194.
Dodatkowo:
* w celu bardziej przejrzystej informacji pasażerskiej zmiana nazwy przystanków URSUS NIEDŹWIADEK 02, 04,09 na KENIGA. Jednocześnie zmianie ulega nazwa krańca linii 187.
Ogólnie projekt bardzo sensowny.