Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota
Moderator: Wiliam
Z racji pozamykania wszystkiego, co się da, trudno wymyślić inną trasę objazdową dla 186 niż przez Północny i Wisłostradę do al. AK.
Pamiętajmy też o linii 118, o której dotąd nikt nie wspomniał. Ona też będzie mieć problem. I co z nią będzie? Przez Gdański i Sanguszki na Wisłostradę?
Pamiętajmy też o linii 118, o której dotąd nikt nie wspomniał. Ona też będzie mieć problem. I co z nią będzie? Przez Gdański i Sanguszki na Wisłostradę?
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Po wczorajszej niespodziance, dzisiaj sporo osób wybrało pociąg, ale nie było jeszcze ciasno. Od pewnego czasu dłubią coś przy Płochocińskiej niedaleko PKP Żerań, jakby chcieli jakiś parking tam wykroić. Może nie byłoby głupim pomysłem wykroić jakiś dodatkowy tabor z SKM i puścić z Legionowa do Gdańskiego w godzinach szczytu - to rozwiązałoby wiele problemów, a pasażerowie nie ucierpieliby czasowo.
To dobry żart, jeden z lepszych, jakie ostatnio słyszałem. Już widzę, jak wszyscy lecą na tę drezynę linii 2.JotPeCet pisze:A przesiadka do tramwaju?Mario pisze:Aha, od razu za pamięci prośba do ZTM, żeby przystanki Świderska na trasach objazdowych były na żądanie (jeżeli w ogóle muszą być), a nie tak jak podczas niedawnego frezowania Modlińskiej, kiedy autobusy bezsensownie zatrzymywały się tam i wietrzyły pokład.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
ale na tą AK z Wisłostrady zaraz nie wiedzie. najbliższy wjazd na Broniewskiego lub przez pewien czas tylko Powązkowska.Mario pisze:Z racji pozamykania wszystkiego, co się da, trudno wymyślić inną trasę objazdową dla 186 niż przez Północny i Wisłostradę do al. AK.
W tym kierunku problemu nie powinno być. Przy zjeździe na Wisłostradę planowany jest tymczasowy ślimak w prawo po terenie dawnej stacji benzynowej.Mario pisze:Pamiętajmy też o linii 118, o której dotąd nikt nie wspomniał. Ona też będzie mieć problem. I co z nią będzie? Przez Gdański i Sanguszki na Wisłostradę?
Polityka złym doradcą w pracy!
@JotPeCet
A) Jak nie wjedzie, jak wjedzie? Wg grafik wjazd pn-zach z Wisłostrady na AK będzie absolutnie zachowany z przejazdem na drugą nitkę alei (pod prąd).
B) Skoro planowany jest tymczasowy ślimak zjazdowy, to dlaczego nie ma tego na najświętszych grafikach służb miejskich, które zostały dziś obwieszczone ludowi?
A) Jak nie wjedzie, jak wjedzie? Wg grafik wjazd pn-zach z Wisłostrady na AK będzie absolutnie zachowany z przejazdem na drugą nitkę alei (pod prąd).
B) Skoro planowany jest tymczasowy ślimak zjazdowy, to dlaczego nie ma tego na najświętszych grafikach służb miejskich, które zostały dziś obwieszczone ludowi?
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Twój pomysł w połowie można obalić z jednego powodu. Zjazd z Trasy AK na Wisłostradę w kierunku Trasy MSC będzie niemożliwy z racji zamknięcia estakady. Jedynie 186 by mogło jechać tak: Al. Armii Krajowej - Żelazowska - Włościańska - Marymoncka - Trasa MSC...Matej pisze: - 186 przez TMP i Wisłostradę (nie ma szans puścić przez Marymoncką, bo nie da się zjechać potem na Armii Krajowej.
- Linie podmiejskie prawdopodobnie puszczą przez Marywilską, lub przez TMP i Wisłostradę (przecież specjalnie przedłużono do Marymontu te linie, bo mieszkańcy nie chcieli na Żerań)
P+R Żerań jest planowany od dawna, kto ich tam wie, może się wzięli za robotę?plunio7 pisze:Po wczorajszej niespodziance, dzisiaj sporo osób wybrało pociąg, ale nie było jeszcze ciasno. Od pewnego czasu dłubią coś przy Płochocińskiej niedaleko PKP Żerań, jakby chcieli jakiś parking tam wykroić. Może nie byłoby głupim pomysłem wykroić jakiś dodatkowy tabor z SKM i puścić z Legionowa do Gdańskiego w godzinach szczytu - to rozwiązałoby wiele problemów, a pasażerowie nie ucierpieliby czasowo.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
Żeby dokumentacja była na miejscu, wrzucam grafikę z utrudnieniami. Źródło: http://www.infoulice.um.warszawa.pl/ind ... azd&id=917
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Na razie jest to etap na wyburzenie kładki przy kościele (między Gwiaździstą a Mickiewicza). Potem będzie etap remontu północnej jezdni i północnych ślimaków.Mario pisze:@JotPeCet
A) Jak nie wjedzie, jak wjedzie? Wg grafik wjazd pn-zach z Wisłostrady na AK będzie absolutnie zachowany z przejazdem na drugą nitkę alei (pod prąd).
Nie wiem. Projektu na to jeszcze nie było, dlatego napisałem planowane jest a nie "będzie". Może coś się jednak wykonawcy odwidziało...Mario pisze:B) Skoro planowany jest tymczasowy ślimak zjazdowy, to dlaczego nie ma tego na najświętszych grafikach służb miejskich, które zostały dziś obwieszczone ludowi?
Polityka złym doradcą w pracy!
Ale w tę stronę nie ma potrzeby objazdu! Objazd potrzebny jest tylko dla jadących zza rzeki na lewy brzeg!!!SławekM pisze:Twój pomysł w połowie można obalić z jednego powodu. Zjazd z Trasy AK na Wisłostradę w kierunku Trasy MSC będzie niemożliwy z racji zamknięcia estakady. Jedynie 186 by mogło jechać tak: Al. Armii Krajowej - Żelazowska - Włościańska - Marymoncka - Trasa MSC...Matej pisze: - 186 przez TMP i Wisłostradę (nie ma szans puścić przez Marymoncką, bo nie da się zjechać potem na Armii Krajowej.
- Linie podmiejskie prawdopodobnie puszczą przez Marywilską, lub przez TMP i Wisłostradę (przecież specjalnie przedłużono do Marymontu te linie, bo mieszkańcy nie chcieli na Żerań)
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Potwierdzam: z moich informacji też wynika, że nie będzie żadnych objazdów dla komunikacji miejskiej poza skróceniem linii 122 do ronda Jerzego Turowicza (przystanek Barszczewska) po zamknięciu Gwiaździstej 8 listopada.
W pierwszym etapie po zamknięciu wjazdu na most Grota z Modlińskiej autobusy mają przejeżdżać przez pętlę Żerań FSO i pod prąd łącznicą do zjazdu z Trasy Toruńskiej.
A od 8 list po zamknięciu zjazdu z mostu Grota na Wisłostradę do centrum dla linii 114 i 118 ma być wytyczony przejazd przez dawną stację benzynową Neste,
W pierwszym etapie po zamknięciu wjazdu na most Grota z Modlińskiej autobusy mają przejeżdżać przez pętlę Żerań FSO i pod prąd łącznicą do zjazdu z Trasy Toruńskiej.
A od 8 list po zamknięciu zjazdu z mostu Grota na Wisłostradę do centrum dla linii 114 i 118 ma być wytyczony przejazd przez dawną stację benzynową Neste,
Jak zobaczysz, że 186 jeździ okresowo z powodu gigantycznych korków to pojedzie dwukierunkowo TMSCMario pisze:Ale w tę stronę nie ma potrzeby objazdu! Objazd potrzebny jest tylko dla jadących zza rzeki na lewy brzeg!!!SławekM pisze: Twój pomysł w połowie można obalić z jednego powodu. Zjazd z Trasy AK na Wisłostradę w kierunku Trasy MSC będzie niemożliwy z racji zamknięcia estakady. Jedynie 186 by mogło jechać tak: Al. Armii Krajowej - Żelazowska - Włościańska - Marymoncka - Trasa MSC...