Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota

Moderator: Wiliam

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 16 paź 2013, 21:49

Z racji pozamykania wszystkiego, co się da, trudno wymyślić inną trasę objazdową dla 186 niż przez Północny i Wisłostradę do al. AK.

Pamiętajmy też o linii 118, o której dotąd nikt nie wspomniał. Ona też będzie mieć problem. I co z nią będzie? Przez Gdański i Sanguszki na Wisłostradę?
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 16 paź 2013, 22:03

Po wczorajszej niespodziance, dzisiaj sporo osób wybrało pociąg, ale nie było jeszcze ciasno. Od pewnego czasu dłubią coś przy Płochocińskiej niedaleko PKP Żerań, jakby chcieli jakiś parking tam wykroić. Może nie byłoby głupim pomysłem wykroić jakiś dodatkowy tabor z SKM i puścić z Legionowa do Gdańskiego w godzinach szczytu - to rozwiązałoby wiele problemów, a pasażerowie nie ucierpieliby czasowo.

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 16 paź 2013, 22:07

JotPeCet pisze:
Mario pisze:Aha, od razu za pamięci prośba do ZTM, żeby przystanki Świderska na trasach objazdowych były na żądanie (jeżeli w ogóle muszą być), a nie tak jak podczas niedawnego frezowania Modlińskiej, kiedy autobusy bezsensownie zatrzymywały się tam i wietrzyły pokład.
A przesiadka do tramwaju? :twisted:
:kekeke: To dobry żart, jeden z lepszych, jakie ostatnio słyszałem. :D Już widzę, jak wszyscy lecą na tę drezynę linii 2. :bieg:
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 16 paź 2013, 22:07

Mario pisze:Z racji pozamykania wszystkiego, co się da, trudno wymyślić inną trasę objazdową dla 186 niż przez Północny i Wisłostradę do al. AK.
ale na tą AK z Wisłostrady zaraz nie wiedzie. najbliższy wjazd na Broniewskiego lub przez pewien czas tylko Powązkowska.
Mario pisze:Pamiętajmy też o linii 118, o której dotąd nikt nie wspomniał. Ona też będzie mieć problem. I co z nią będzie? Przez Gdański i Sanguszki na Wisłostradę?
W tym kierunku problemu nie powinno być. Przy zjeździe na Wisłostradę planowany jest tymczasowy ślimak w prawo po terenie dawnej stacji benzynowej.
Polityka złym doradcą w pracy!

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 16 paź 2013, 22:14

@JotPeCet
A) Jak nie wjedzie, jak wjedzie? Wg grafik wjazd pn-zach z Wisłostrady na AK będzie absolutnie zachowany z przejazdem na drugą nitkę alei (pod prąd).
B) Skoro planowany jest tymczasowy ślimak zjazdowy, to dlaczego nie ma tego na najświętszych grafikach służb miejskich, które zostały dziś obwieszczone ludowi?
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 paź 2013, 22:14

Mario pisze:Już widzę, jak wszyscy lecą na tę drezynę linii 2. :bieg:
Jak zobaczą, że dwójka wyprzedza 5 brygad E-x, to polecą.

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 16 paź 2013, 22:18

MichalJ pisze:
Mario pisze:Już widzę, jak wszyscy lecą na tę drezynę linii 2. :bieg:
Jak zobaczą, że dwójka wyprzedza 5 brygad E-x, to polecą.
Czyli nie tylko ja mam wrażenie, że Północny zatka się kompletnie...
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 16 paź 2013, 22:21

Matej pisze: - 186 przez TMP i Wisłostradę (nie ma szans puścić przez Marymoncką, bo nie da się zjechać potem na Armii Krajowej.
- Linie podmiejskie prawdopodobnie puszczą przez Marywilską, lub przez TMP i Wisłostradę (przecież specjalnie przedłużono do Marymontu te linie, bo mieszkańcy nie chcieli na Żerań)
Twój pomysł w połowie można obalić z jednego powodu. Zjazd z Trasy AK na Wisłostradę w kierunku Trasy MSC będzie niemożliwy z racji zamknięcia estakady. Jedynie 186 by mogło jechać tak: Al. Armii Krajowej - Żelazowska - Włościańska - Marymoncka - Trasa MSC...

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 16 paź 2013, 22:23

plunio7 pisze:Po wczorajszej niespodziance, dzisiaj sporo osób wybrało pociąg, ale nie było jeszcze ciasno. Od pewnego czasu dłubią coś przy Płochocińskiej niedaleko PKP Żerań, jakby chcieli jakiś parking tam wykroić. Może nie byłoby głupim pomysłem wykroić jakiś dodatkowy tabor z SKM i puścić z Legionowa do Gdańskiego w godzinach szczytu - to rozwiązałoby wiele problemów, a pasażerowie nie ucierpieliby czasowo.
P+R Żerań jest planowany od dawna, kto ich tam wie, może się wzięli za robotę?
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 16 paź 2013, 22:26

Żeby dokumentacja była na miejscu, wrzucam grafikę z utrudnieniami. Źródło: http://www.infoulice.um.warszawa.pl/ind ... azd&id=917
Załączniki
k917_graf-5_2013-10-16.jpg
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 16 paź 2013, 22:26

Mario pisze:@JotPeCet
A) Jak nie wjedzie, jak wjedzie? Wg grafik wjazd pn-zach z Wisłostrady na AK będzie absolutnie zachowany z przejazdem na drugą nitkę alei (pod prąd).
Na razie jest to etap na wyburzenie kładki przy kościele (między Gwiaździstą a Mickiewicza). Potem będzie etap remontu północnej jezdni i północnych ślimaków.
Mario pisze:B) Skoro planowany jest tymczasowy ślimak zjazdowy, to dlaczego nie ma tego na najświętszych grafikach służb miejskich, które zostały dziś obwieszczone ludowi?
Nie wiem. Projektu na to jeszcze nie było, dlatego napisałem planowane jest a nie "będzie". Może coś się jednak wykonawcy odwidziało...
Polityka złym doradcą w pracy!

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 16 paź 2013, 22:28

SławekM pisze:
Matej pisze: - 186 przez TMP i Wisłostradę (nie ma szans puścić przez Marymoncką, bo nie da się zjechać potem na Armii Krajowej.
- Linie podmiejskie prawdopodobnie puszczą przez Marywilską, lub przez TMP i Wisłostradę (przecież specjalnie przedłużono do Marymontu te linie, bo mieszkańcy nie chcieli na Żerań)
Twój pomysł w połowie można obalić z jednego powodu. Zjazd z Trasy AK na Wisłostradę w kierunku Trasy MSC będzie niemożliwy z racji zamknięcia estakady. Jedynie 186 by mogło jechać tak: Al. Armii Krajowej - Żelazowska - Włościańska - Marymoncka - Trasa MSC...
Ale w tę stronę nie ma potrzeby objazdu! Objazd potrzebny jest tylko dla jadących zza rzeki na lewy brzeg!!!
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 16 paź 2013, 22:30

Potwierdzam: z moich informacji też wynika, że nie będzie żadnych objazdów dla komunikacji miejskiej poza skróceniem linii 122 do ronda Jerzego Turowicza (przystanek Barszczewska) po zamknięciu Gwiaździstej 8 listopada.
W pierwszym etapie po zamknięciu wjazdu na most Grota z Modlińskiej autobusy mają przejeżdżać przez pętlę Żerań FSO i pod prąd łącznicą do zjazdu z Trasy Toruńskiej.
A od 8 list po zamknięciu zjazdu z mostu Grota na Wisłostradę do centrum dla linii 114 i 118 ma być wytyczony przejazd przez dawną stację benzynową Neste,

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 16 paź 2013, 22:32

Mario pisze:
SławekM pisze: Twój pomysł w połowie można obalić z jednego powodu. Zjazd z Trasy AK na Wisłostradę w kierunku Trasy MSC będzie niemożliwy z racji zamknięcia estakady. Jedynie 186 by mogło jechać tak: Al. Armii Krajowej - Żelazowska - Włościańska - Marymoncka - Trasa MSC...
Ale w tę stronę nie ma potrzeby objazdu! Objazd potrzebny jest tylko dla jadących zza rzeki na lewy brzeg!!!
Jak zobaczysz, że 186 jeździ okresowo z powodu gigantycznych korków to pojedzie dwukierunkowo TMSC

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 paź 2013, 22:41

osa pisze: W pierwszym etapie po zamknięciu wjazdu na most Grota z Modlińskiej autobusy mają przejeżdżać przez pętlę Żerań FSO i pod prąd łącznicą do zjazdu z Trasy Toruńskiej.
Na rysunkach nic nie ma o odwróceniu tej łącznicy. Poza tym jeżdżą nią autobusy, więc albo rybka, albo pipka.

ODPOWIEDZ