[ĹťW] UĹźywane autobusy

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 11 sty 2006, 15:22

Flash3722 pisze:
mobil one pisze:Tak Panie Pawłowski,trzeba zawsze trzymać właściwa stonę i schlebiać Panu Zadrożnemu.
Nieprawdaż :?: :lol: :lol:
Bo to jest prawda. Wiekrzość twoich twierdzeń się nie sprawdza.
Oj dobra tam,nie sprzeczać się :) Pożyjemy,zobaczymy.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

zadzior
Posty: 146
Rejestracja: 30 gru 2005, 11:19
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów

Post autor: zadzior » 11 sty 2006, 17:15

Piotrek pisze:
Flash3722 pisze: Bo to jest prawda. Wiekrzość twoich twierdzeń się nie sprawdza.
Oj dobra tam,nie sprzeczać się :) Pożyjemy,zobaczymy.
No właśnie :) MZA może nas zawsze czymś zaskoczyć. Z moich dość logicznych wywodów snuję jedynie przypuszczenia, z których jednoznacznie wynika, że większe szanse na dostawę używańców mają zajezdnie na południu Warszawy, a zatem R-10 i R-7. A co do schlebiania mi, to wierz mi, że Michał jest od tego daleki ;) I jeszcze jedno: nie jestem nieomylny, a tym bardziej nie jestem wyrocznią w sprawach km. Ja dzielę się tylko swoją wiedzą z innymi, a wiedza pochodzi z różnych źródeł - czasami nie do końca pewnych, choć staram się takie wykluczać. A o zakupach używańców lub nowych średniopodłogowców słyszałem już w zeszłym roku, tylko wówczas ten temat był niepolityczny.

pzdr
zadzior

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 11 sty 2006, 17:18

zadzior pisze:nowych średniopodłogowców
To mi sie z Jelczem kojarzy,więc dziękuję,ale nie chcę :-D
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

zadzior
Posty: 146
Rejestracja: 30 gru 2005, 11:19
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów

Post autor: zadzior » 11 sty 2006, 17:40

Piotrek pisze:
zadzior pisze:nowych średniopodłogowców
To mi sie z Jelczem kojarzy,więc dziękuję,ale nie chcę :-D
To Ci się źle kojarzy, bo tu była (i jest) mowa wyłącznie o przegubowcach. A przegubowywych średniopodłogowców, jak wiadomo Jelcz nie wykonywa :)

pzdr
zadzior

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 11 sty 2006, 18:33

zadzior pisze:
Wybacz, ale się z Tobą nie zgodzę. Krakowskie demobile są bardzo porządne i zadbane, aż sie nimi przyjemnie jeździ. Są dużolepsze i trwalsze niż 105-tki z lat 70. i 80.
Po pierwsze-Kraków ma program zakupu taboru niskopodłogowego. Kupuje oprócz tego złomu jeszcze kolene 26 nowych tramwajów. Będzie mieć dzięki temu najwększa flote tego typu wagonów w Polsce (ujednoliconego typu!). Po drugie- czy rzeczywiście chciałbyś zarzucić Warszawe poniemieckim złomem z lat 60. i zrobić z TW jeszcze większe złomowisko? Taka polityka opłacała się jeśli zaczeło siją 10-16 lat temu. Do tego jeszcze złom, który posłuży za magazym części zamiennych. Śmiesznie będziemy wtedy wyglądać na tle Pragi czy Budapesztu (kolejno po 40 Skód Vectra i Siemens).

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 11 sty 2006, 18:34

:arrow: Tak na marginesie, bo mi się dopiero teraz przypomniało. We wczorajszym Telewizyjnym Kurierze Warszawskim też mówili o planach zakupu używanych autobusów. Materiał zaczął się od tego, że pokazali jeden z autobusów Solaris Urbino 18 z komentarzem: "To jeden z najnowszych autobusów Neoplana..." ](*,)

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 11 sty 2006, 18:36

A solaris to przypadkiem nie wykluł się z neoplana????

Napiszcie bo w sumie nie wiem do końca jak to szło.
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 11 sty 2006, 18:39

Karol pisze:A solaris to przypadkiem nie wykluł się z neoplana? Napiszcie bo w sumie nie wiem do końca jak to szło.
:arrow: Coś w tym rodzaju, bo przecież Krzysztof i Solange Olszewscy szefowali najpierw firmie Neoplan Polska, a dopiero potem stworzyli Solarisa. Jakiś związek z tym jest, ale bynajmniej nie wszystko, co jest niskopodłogowe, musi od razu być Solarisem.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 11 sty 2006, 19:08

TLG pisze:Po pierwsze-Kraków ma program zakupu taboru niskopodłogowego. Kupuje oprócz tego złomu jeszcze kolene 26 nowych tramwajów. Będzie mieć dzięki temu najwększa flote tego typu wagonów w Polsce (ujednoliconego typu!).
E tam...Kraków mniejszy jest, a po za tym tez mamy program na 15 niskopodłogowców :P
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 11 sty 2006, 19:12

E tam...Kraków mniejszy jest, a po za tym tez mamy program na 15 niskopodłogowców :P
no własnie- jest mniejszy, a nisopodłogowców będzie miał więcej
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 11 sty 2006, 19:12

Piotrek pisze:E tam...Kraków mniejszy jest, a po za tym tez mamy program na 15 niskopodłogowców
15 wagonów na ok.400 pociągów w Warszawie i 52 wagony na jakieś nieco ponad 200 pociągów (nie pamiętam dokładnie)-czy ja wiem czy jest sie z czego cieszyć?
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
slupek
Posty: 512
Rejestracja: 15 gru 2005, 6:10
Lokalizacja: Stegny

Post autor: slupek » 11 sty 2006, 19:29

MZ pisze:
Karol pisze:A solaris to przypadkiem nie wykluł się z neoplana? Napiszcie bo w sumie nie wiem do końca jak to szło.
:arrow: Coś w tym rodzaju, bo przecież Krzysztof i Solange Olszewscy szefowali najpierw firmie Neoplan Polska, a dopiero potem stworzyli Solarisa. Jakiś związek z tym jest, ale bynajmniej nie wszystko, co jest niskopodłogowe, musi od razu być Solarisem.
No i nazwa Solaris to na jej cześć.
Poza tym z tego co mi się wydaje, to Solaris na początku był tylko nową marką Neoplan Polska, a na tych Connexowych solarkach widnieją jeszcze blaszki z Neoplana, bądź niegdyś widnały.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 sty 2006, 19:33

Kraków prowadzi pod względem tramwajów bardzo dobrą politykę taborową.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 11 sty 2006, 19:52

TLG pisze:15 wagonów na ok.400 pociągów w Warszawie i 52 wagony na jakieś nieco ponad 200 pociągów (nie pamiętam dokładnie)-czy ja wiem czy jest sie z czego cieszyć?
Aż 52 kupują teraz?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 sty 2006, 19:53

Po Krakowie już jeździ 11 nowoczesnych niskopodłogowych tramwajów NGT6Kr.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ODPOWIEDZ