Czyli jak na razie to właściwie wszystko pozostaje po staremu.ZTM pisze:Zamknięcie łącznicy ul. Modlińskiej i mostu Grota-Roweckiego – zmiany dla linii 186, 511, 518, 705, 735, N13, N63
od 18.10.2013 (piątek) od godz. 22:00
W związku z przebudową drogi S8 na odc. węzeł Powązkowska – węzeł Modlińska od dn. 18.10.2013 r. od ok. godz. 22:00 do odwołania zamknięta dla ruchu zostanie łącznica w węźle Modlińska:
- w relacji północ – zachód (Tarchomin – most Grota-Roweckiego);
Wobec powyższego, autobusy linii 186, 511, 518, 705, 735, N13, N63 realizujące wjazd z ul. Modlińskiej na most Grota-Roweckiego zostają skierowane przez pętlę ŻERAŃ FSO i rozbudowaną łącznicę Trasy Głównej S8 i pętli ŻERAŃ FSO, na której od daty wprowadzenia zmian obowiązuje ruch dwukierunkowy.
Na trasie zmienionej w/w linii nie obowiązują żadne dodatkowe przystanki.
Trasy autobusów linii 186, 511, 518, 705, 735, N13, N63 w kierunkach przeciwnych (realizujących zjazd z mostu Grota-Roweckiego w ul. Modlińską) pozostają bez zmian.
Przepraszamy za utrudnienia.
Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota
Moderator: Wiliam
Dzisiaj rano frekwencja w 2 specjalnie nie różniła się od dotychczasowej.
Co da drugie tyle kursów od jutra - nie wiem, bo dowozówek (211 i 314) będzie tyle samo (i o takim samym metrażu), ile jest obecnie, a samochodem do dwójki nie dojedzie się, bo i nie ma gdzie porzucić auta, by się przesiąść. Nowodwory - te wzdłuż Światowida - niespecjalnie będą mogły skorzystać z 2, bo nie mają czym do niej dotrzeć (o 101 można zapomnieć - o tym poniżej), a dwunastometrowa trzysta czternastka przy Odkrytej co dziesięć minut nie przejmie po prostu potencjalnych zainteresowanych.
A rano, co było do przewidzenia, na Północnym był sajgon. E-4/ E-8 jechały do metra drugie-trzecie tyle, ile zazwyczaj. Rozkład dla 101 przestał w ogóle istnieć; na przystanki o losowych porach podjeżdżała co któraś brygada. I żeby była jasność - samo pokonanie mostu (do zjazdów na Wisłostradę i Marymoncką) dla E-x odbywało się w tej skali nie najgorzej - jakieś 5 minut więcej niż zwykle. Hardcore zaczynał się na estakadzie nad Wisłostradą, gdzie zaczynał się korek aż do Kasprowicza.
Po południu było już spokojnie.
Kiedy malujemy buspas na TMP od Myśliborskiej aż pod Hutę?
Co da drugie tyle kursów od jutra - nie wiem, bo dowozówek (211 i 314) będzie tyle samo (i o takim samym metrażu), ile jest obecnie, a samochodem do dwójki nie dojedzie się, bo i nie ma gdzie porzucić auta, by się przesiąść. Nowodwory - te wzdłuż Światowida - niespecjalnie będą mogły skorzystać z 2, bo nie mają czym do niej dotrzeć (o 101 można zapomnieć - o tym poniżej), a dwunastometrowa trzysta czternastka przy Odkrytej co dziesięć minut nie przejmie po prostu potencjalnych zainteresowanych.
A rano, co było do przewidzenia, na Północnym był sajgon. E-4/ E-8 jechały do metra drugie-trzecie tyle, ile zazwyczaj. Rozkład dla 101 przestał w ogóle istnieć; na przystanki o losowych porach podjeżdżała co któraś brygada. I żeby była jasność - samo pokonanie mostu (do zjazdów na Wisłostradę i Marymoncką) dla E-x odbywało się w tej skali nie najgorzej - jakieś 5 minut więcej niż zwykle. Hardcore zaczynał się na estakadzie nad Wisłostradą, gdzie zaczynał się korek aż do Kasprowicza.
Po południu było już spokojnie.
Kiedy malujemy buspas na TMP od Myśliborskiej aż pod Hutę?
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
A 511 przez grota na marymont dziś bez żadnych problemów, nawet szybciej niż przed zamknięciem estakad na grota.
Można się przesiąść w 2 ze 101 na Świderskiej.
Napisałem przecież, że to totolotek.MichalJ pisze:Można się przesiąść w 2 ze 101 na Świderskiej.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na SSC ktoś pisał, że widział rano na Młocinach pasażerów wysiadających w liczbie rzędu 100-120 osób.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
marko80 pisze:A 511 przez grota na marymont dziś bez żadnych problemów, nawet szybciej niż przed zamknięciem estakad na grota.
Dokładnie - luz blues. Poranne 11/186 jechało bez żadnych problemów i miało jeszcze miejsca leżące. Za to po południu w 2 ok 17 ponad 100 osób w wagonie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
MichalJ pisze: Od jutra dwójka co 5 minut.
Czy ktoś ją widuje i mógłby frekwencje podawać?
linkGazeta Stołeczna pisze: Mimo że tramwajowa "2" od rana kursuje po moście Północnym dwukrotnie częściej niż jeszcze wczoraj (teraz co 5 minut), w środku są pustki. Także niewielu kierowców skręca z ul. Modlińskiej na most. Zdecydowanie więcej mieszkańców Tarchomina wjeżdża na Północny od ul. Myśliborskiej.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Bernard pisze:MichalJ pisze: Od jutra dwójka co 5 minut.
Czy ktoś ją widuje i mógłby frekwencje podawać?linkGazeta Stołeczna pisze: Mimo że tramwajowa "2" od rana kursuje po moście Północnym dwukrotnie częściej niż jeszcze wczoraj (teraz co 5 minut), w środku są pustki. Także niewielu kierowców skręca z ul. Modlińskiej na most. Zdecydowanie więcej mieszkańców Tarchomina wjeżdża na Północny od ul. Myśliborskiej.
http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1058&c=100&l=1Zainteresowanie linią 2 po zakorkowaniu przez samochody mostu Skłodowskiej-Curie znacznie wzrosło. O ile między godz. 6.00 a 7.00 w jednym tramwaju jechało średnio ok. 30 osób (rekord w ciągu tej godziny to 70 osób) to już między godz. 7.00 a 8.00 pasażerów było znacznie więcej. W wielu kursach w tramwaju było ponad 100 osób. Rekordowe „napełnienie” zaobserwowaliśmy w kursie o godz. 7.30 (na przystanku Świderska) – aż 160 osób. Z tego wynika, że decyzja o zwiększeniu częstotliwości kursowania linii była jak najbardziej słuszna.
Dla ułatwienia dojazdu do tramwaju ZTM podjął także decyzję o zwiększeniu częstotliwości kursowania dowożącego do niego autobusu linii 314. Od jutra (23 października) w porannym szczycie do obsługi tej linii zostaną skierowane dwa dodatkowe autobusy. Pozwoli to zwiększyć częstotliwość kursowania z 10 do 7-8 minut. Oczywiście będziemy w dalszym ciągu prowadzili obserwacje „napełnienia” tej linii i jeśli zajdzie potrzeba będziemy starali się jeszcze dodatkowo ją zasilić.
A jak wygląda aktualnie napełnienie 211 w porannym szczycie? Bo nie jestem pewien czy zasilenie 211 zamiast 314 nie miałoby większego sensu.Dla ułatwienia dojazdu do tramwaju ZTM podjął także decyzję o zwiększeniu częstotliwości kursowania dowożącego do niego autobusu linii 314. Od jutra (23 października) w porannym szczycie do obsługi tej linii zostaną skierowane dwa dodatkowe autobusy. Pozwoli to zwiększyć częstotliwość kursowania z 10 do 7-8 minut. Oczywiście będziemy w dalszym ciągu prowadzili obserwacje „napełnienia” tej linii i jeśli zajdzie potrzeba będziemy starali się jeszcze dodatkowo ją zasilić
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
Dziś rano na moście Północnym było wręcz pusto - ani grama wczorajszych korków. Do tego stopnia, że dojazd E-8 (z dobrym szoferem) do metra zajął minutę mniej niż zazwyczaj.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Sytuacja będzie się zmieniać z dnia na dzień przez tydzień.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jako tako można będzie ocenić sytuację w 2 tygodnie po drugim etapie zamknięć, czyli pod koniec listopada.
Wypadki w pracy się zdarzają. Tym razem trafiło na mnie:
Oczywiście nie "zwrócił uwagę" a chciał zatrzymać.
Nie "otworzył drzwi" a lekko zwolnił próbując mnie ominąć. Gdyby nie towarzyszący mi kolega Instruktor z MZA kierowca osobówki pewnie by się nie zatrzymał.
Potrącenie skutkowało że wylądowałem na asfalcie.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... 10914.htmlgazeta.pl pisze:Historia z cyklu "Zasady są po to, by je łamać". W związku z zamknięciem wjazdu z ul. Modlińskiej na most Grota, kierowcy szukają alternatywnych rozwiązań. Dziś rano kierujący osobówką wjechał na pętlę autobusową Żerań FSO ignorując znak "zakaz wjazdu". Uwagę zwrócił mu inspektor nadzoru ruchu ZTM. Nie spodobało się to niesfornemu kierowcy, otworzył drzwi swojego auta i potrącił pracownika ZTM. Dostał mandat 500-złotowy i pouczenie.
Oczywiście nie "zwrócił uwagę" a chciał zatrzymać.
Nie "otworzył drzwi" a lekko zwolnił próbując mnie ominąć. Gdyby nie towarzyszący mi kolega Instruktor z MZA kierowca osobówki pewnie by się nie zatrzymał.
Potrącenie skutkowało że wylądowałem na asfalcie.
Polityka złym doradcą w pracy!