Informacja pasażerska i oznaczenia linii kolejowych w WWK
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27432
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jak na takim dobiegającym drzwi odbiją to kierownik może sobie nie czekać.BJ pisze:A skoro tyle osób dobiega, to niech kierownicy nie czekają na 30 osób dobiegających, tylko o godzinie odjazdu odjeżdżają. Tam to powinno działać jak w metrze.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
A czy jest coś co zmusza obsługę pociągu do upartego zamykania najpierw drzwi od strony peronu środkowego, a dopiero potem wędrowania przez kierpocia na drugą stronę i zamykania od trony peronu bocznego? Jakieś instrukcje? Przepisy wewnętrzne? Przecież w tym kontekście to jest całkowicie bez sensu, a jest nagminne...fik pisze: Wczoraj byłem na spotkaniu, na którym przedstawiciele KM i SKM szacowali procent osób wsiadających ze środka na 70-80% i podawali to jako jedną z głównych przyczyn wydłużających się postojów (=obniżenia przepustowości linii średnicowej).
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27432
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Podobno UTK.kveld pisze:A czy jest coś co zmusza obsługę pociągu do upartego zamykania najpierw drzwi od strony peronu środkowego, a dopiero potem wędrowania przez kierpocia na drugą stronę i zamykania od trony peronu bocznego?fik pisze: Wczoraj byłem na spotkaniu, na którym przedstawiciele KM i SKM szacowali procent osób wsiadających ze środka na 70-80% i podawali to jako jedną z głównych przyczyn wydłużających się postojów (=obniżenia przepustowości linii średnicowej).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
1. Zawieszenie klapek.BJ pisze:Nie jest ich aż tak wiele więcej niż tych z bocznych peronów. Poza tym takie "przyjęcie do wiadomości" co by dało? Może zawieszenie wyświetlaczy.MichalJ pisze:
Poza tym pekap powinien w końcu przyjąć do wiadomości, że ludzie wsiadają ze środkowego peronu.
2. Zapowiadanie pociągów w sposób niewywołujący paniki u osób, które są pierwszy raz na dworcu (np. wg toru, a nie wg peronu). Już parę razy ratowałem przyjezdnych z walizami przed połamaniem nóg i spóźnieniem się na pociąg, gdy zapowiedziano kurs z peronu 3, a biedny pasażer stał na peronie 2 i usiłował przedostać się na inny peron przed przyjazdem pociągu.
3. Sprzedaż biletów.
Cały ruch z metra, z tramwajów, z patelni etc. trafia na środkowy peron, więc takich pasażerów jest mnóstwo. Wejście z E. Plater też jest na środek. Na boczne perony wejście jest tylko z górnych pawilonów, położonych in the middle of nowhere, oraz z peronów Centralnej. Może przesiadkowicze z busów z pl. Defilad mają blisko do pawilonów - i nikt więcej.
"Middle of nowhere" to by było jeszcze pół biedy. Intensywna woń uryny i paskudnego śmieciowego żarcia, która zawsze tam występuje, świadczy, że to jest środek jakiegoś "somewhere", które niespecjalnie ma się ochotę odwiedzać bez bezwzględnej konieczności.MichalJ pisze: Wejście z E. Plater też jest na środek. Na boczne perony wejście jest tylko z górnych pawilonów, położonych in the middle of nowhere, oraz z peronów Centralnej.
Popatrz, jaka franca!
Ciekawe jak jest ustalana pora włączenia oświetlenia dworców - czasowo, wg czujnika zmierzchowego czy ręcznie? Warszawa Wschodnia i Warszawa Stadion od blisko miesiąca o zmroku bywa że przez kwadrans lub dłużej toną w egipskich ciemnościach.
- moonwalker
- Posty: 354
- Rejestracja: 18 sty 2010, 17:06
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Z tego co zauwazylem wczoraj i dzis to swiatla wlaczaja sie o 18.
Orientujecie się dlaczego na Wileńskim klapki peronowe nie działają już wiele miesięcy?
Nie ma ich kto zaprogramować (wpisać nowego r.j. i prawdopodobnie obsłużyć). KM w prosty sposób pozbyły się kłopotu (brak prawa własności, brak obowiązku informowania od 15.XII).
Zlikwidujmy problem opóźnień - zamknijmy peron środkowy!fik pisze:Wczoraj byłem na spotkaniu, na którym przedstawiciele KM i SKM szacowali procent osób wsiadających ze środka na 70-80% i podawali to jako jedną z głównych przyczyn wydłużających się postojów (=obniżenia przepustowości linii średnicowej).
![:term:](./images/smilies/chrome.gif)
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Tak się zastnawiam, czy ten układ z peronami do wsiadania / wysiadania w ogóle miał prawo dobrze funkcjonować i czy to byłoby do utrzymania.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
W Japonii czy innym zdyscyplinowanym społeczeństwie to może i by zadziałało...
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
Nie trzeba Japonii. Wystarczy do Monachium pojechać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem