Komunikacja na Targówku

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 27 paź 2013, 20:24

W ogóle podejście w stylu 'pół trasy autobusu mnie nie obchodzi, więc go skasuję' jest chyba niezgodne z zasadami...

Awatar użytkownika
m72
(mateusz72)
Posty: 1780
Rejestracja: 17 mar 2006, 19:46
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: m72 » 27 paź 2013, 20:36

No to lecimy...
Esteban Gomez pisze:120 ...-Radzymińska-Gorzykowska-Handlowa-Kołowa-jak teraz 212 do pl. Hallera
Jaki dojazd proponujesz dla ciągu Radzymińskiej do Wschodniego w rejon Pragi?
Kiepsko.
Esteban Gomez pisze:145 skrócone do Ząbek
Od której strony?
Nie jest to linia stricte dla Ząbek...
Esteban Gomez pisze:156 skrócone do pętli ŻERAŃ FSO, metro na Bielanach możnaby dublować np. 205
Czy w ogóle zdajesz sobie sprawę ile osób korzysta z tej linii przy przejazdach przez Wisłę?
Esteban Gomez pisze:160 skrócone do Wileńskiego
Częstotliwość jaka?
Esteban Gomez pisze:190 skrócone do Wileńskiego
Jechałeś kiedykolwiek tą linią na całej trasie? Chyba nie.
Esteban Gomez pisze:360 albo 460 - po obecnej trasie 160
Zdecydowanie 460.
Esteban Gomez pisze:718 i 738 po starej trasie na Wschodni
Nie ma potrzeby. Przy zachowaniu 120 i 169.
Esteban Gomez pisze:512 ...-Radzymińska-Łodygowa-Warszawska-Piłsudskiego-dalej nie wiem, może Szwoleżerów albo jak 345?
Z 512 trzeba zrobić 3xx po obecnej trasie i tyle.
Esteban Gomez pisze:527 najchętniej skróciłbym do Wileńskiego
Widzę, że lubisz ciachać...
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.

Awatar użytkownika
Esteban Gomez
Posty: 44
Rejestracja: 27 mar 2013, 22:28
Lokalizacja: Zacisze

Post autor: Esteban Gomez » 27 paź 2013, 21:08

Jaki dojazd proponujesz dla ciągu Radzymińskiej do Wschodniego w rejon Pragi?
718 i 738
Od której strony?
Oczywiście od strony Kawęczyna
Częstotliwość jaka?
Wysoka
Nie ma potrzeby
A gdzie je zakrańcować?
Widzę, że lubisz ciachać...
No 527 przecież nie może jeździć do pierwszej linii metra

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 paź 2013, 21:58

Esteban Gomez pisze:Oczywiście od strony Kawęczyna
A co z Żerania i Bródna na Radzymińską?
Esteban Gomez pisze:Wysoka
Masło maślane. Konkretnie, jaka?
Esteban Gomez pisze:No 527 przecież nie może jeździć do pierwszej linii metra
Nie może, bo Ty tak powiedziałeś? Konkrety, konkrety... :roll:
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Esteban Gomez
Posty: 44
Rejestracja: 27 mar 2013, 22:28
Lokalizacja: Zacisze

Post autor: Esteban Gomez » 28 paź 2013, 17:14

A co z Żerania i Bródna na Radzymińską?
212 i 199 (które zresztą trzebaby podbić). Ale nie jestem pewien, czy to wystarczy
Masło maślane. Konkretnie, jaka?
2-3 minuty, czy to zresztą ważne ile? Tyle, ile będzie potrzebne.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6933
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 28 paź 2013, 17:49

Esteban Gomez pisze:
A co z Żerania i Bródna na Radzymińską?
212 i 199 (które zresztą trzebaby podbić). Ale nie jestem pewien, czy to wystarczy
Masło maślane. Konkretnie, jaka?
2-3 minuty, czy to zresztą ważne ile? Tyle, ile będzie potrzebne.
Okej. :lol: Apeluję do was wszystkich o spokój, nad tym nie ma co nawet dyskutować. To nie jest projekt. Dodam jeszcze, że jako mieszkaniec Targówka, poniekąd emocjonalnie podchodzący do sprawy, nie godzę się na serwowanie tutaj bredni w stylu "skrócenie 190". Są pewne zasady, jest coś takiego jak zdrowy rozsądek i jest też temat "Humor", ale to zdaje się w innym podforum...

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 28 paź 2013, 21:03

Dlatego napisałem, że nic się w tych propozycjach nie trzyma kupy. Jak widać do wszystkiego można się przyczepić.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3084
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 28 paź 2013, 21:54

Po otwarciu drugiej linii metra to można skrócić 718 oraz 738 do dworca Wileńskiego, bo większość osób będzie wysiadała do metra na wileńskim, a stacja Ratusz Arsenał straci trochę na znaczeniu.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
Matej
(mateuszsolaris)
Posty: 321
Rejestracja: 27 lip 2010, 20:44
Lokalizacja: Warszawa Nowodwory

Post autor: Matej » 28 paź 2013, 21:59

A to na Dworcu Wileńskim ma być jakaś pętla / kraniec? Bo szczerze mówiąc, sam się nad tym zastanawiałem i wymyślałem różne koncepcje :)
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 29 paź 2013, 6:12

Mogli by zrobić taki długi peron między Wileńskim, a Rzeszotarskiej, tylko trochę daleko by było z metra.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 paź 2013, 11:24

A odległość dyskwalifikuje. Zresztą, kraniec na Wschodnim daje przesiadki na średnicę.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 29 paź 2013, 14:57

Wolfchen pisze:Zresztą, kraniec na Wschodnim daje przesiadki na średnicę.
I mega korek do skrętu w lewo w Targową. ;)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 paź 2013, 16:43

To można załatwić odpowiednią regulacją świateł, maksymalnie utrudniającą jazdę na wprost..
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 29 paź 2013, 16:52

Co się zmieniło na Rzeszotarskiej, że przystanki odsunęli/rozdzielili?

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 29 paź 2013, 19:27

Mimo tego, że zasłonili tabliczki słupów przystankowych na dotychczasowym przystanku, to niektórzy ludzie i tak tam stali. I jeszcze ich reakcje, jak coś przejechało obok nich... Generalnie w ścisłej okolicy przystanku coś się dzieje. Jakieś chodniki kończyli, przesuwali barierki... Jak dla mnie jednym z powodów, dla którego przystanek przeniesiono było to, że większość autobusów była rozpędzona przy skrzyżowaniu z Rzeszotarskiej, z której to co chwila coś wyjeżdżało, przez pasy przechodziło dużo ludzi i wszystko średnio współgrało. Jednak to pewnie jakaś inna koncepcja. Ale to już Praga Północ, jakby nie patrzeć. 8-(

ODPOWIEDZ