Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

barluk
Posty: 167
Rejestracja: 21 sie 2006, 12:22
Lokalizacja: Bielany
Kontakt:

Post autor: barluk » 10 wrz 2006, 21:36

też dobra myśl , ale zbliża się remont Krakowskiego więc na czas remontu przez JP II

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 wrz 2006, 21:38

barluk pisze:też dobra myśl , ale zbliża się remont Krakowskiego więc na czas remontu przez JP II
Ale zanim to wprowadzą to po Krakowskim Przedmieściu będą jezdzic tramwaje...

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 wrz 2006, 21:39

djmc100 pisze:
barluk pisze:też dobra myśl , ale zbliża się remont Krakowskiego więc na czas remontu przez JP II
Ale zanim to wprowadzą to po Krakowskim Przedmieściu będą jezdzic tramwaje...
na razie to nic nie słychać o tramwajach na KP
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 10 wrz 2006, 21:39

MeWa pisze:
djmc100 pisze: Ale zanim to wprowadzą to po Krakowskim Przedmieściu będą jezdzic tramwaje...
na razie to nic nie słychać o tramwajach na KP
Konne tramwaje.

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 wrz 2006, 21:40

MeWa pisze:na razie to nic nie słychać o tramwajach na KP
I dlatego predko zmian nie bedzie

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8620
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 11 wrz 2006, 0:57

barluk pisze:Możnaby lekko "ożywić" kraniec DW.ZACHODNI
Fikander pisze:PO CO? Pętla położona niemalże wśród pól i lasów, po których hasają zające.
:arrow: I tak się składa, że setki tych "zajęcy" chciałyby wsiąść tam w jakiś autobus, który dowiezie ich z pętli do centrum, a nie przechodzić przez tunel i czekać na zatłoczone 127, 517 czy E-5 (całe szczęście, że są jeszcze 128 i 130, ale to już rzadziej).

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 wrz 2006, 9:29

Idąc od pociagu i tak trzeba iść tunelem. Chyba, że się jezdzi tylko PKSami :D ;-)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8620
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 11 wrz 2006, 9:43

R-11 Kleszczowa pisze:Idąc od pociagu i tak trzeba iść tunelem. Chyba, że się jezdzi tylko PKSami.
:arrow: Dziękuję za podkreślenie słowa "tylko". Właśnie o to mi chodziło, że PKS-ami też jeździ mnóstwo ludzi. Wystarczy zobaczyć, ile autobusów przyjeżdża i odjeżdża stamtąd w ciągu każdej godziny.

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 11 wrz 2006, 10:12

MZ pisze: Dziękuję za podkreślenie słowa "tylko". Właśnie o to mi chodziło, że PKS-ami też jeździ mnóstwo ludzi. Wystarczy zobaczyć, ile autobusów przyjeżdża i odjeżdża stamtąd w ciągu każdej godziny.
3 :D

reszta to autokary wysokiej klasy (wysokiej jak na Polske oczywiscie)

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 wrz 2006, 10:18

djmc100 pisze:
MZ pisze: Dziękuję za podkreślenie słowa "tylko". Właśnie o to mi chodziło, że PKS-ami też jeździ mnóstwo ludzi. Wystarczy zobaczyć, ile autobusów przyjeżdża i odjeżdża stamtąd w ciągu każdej godziny.
3 :D

reszta to autokary wysokiej klasy (wysokiej jak na Polske oczywiscie)
A tymi autobusami (wysokiej klasy- zresztą teraz takie autobusy na trasach międzymiastowych w PKSach to prawie codzienność) jezdzą UFOLudki, które nie korzystają z KM :/
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 11 wrz 2006, 10:20

Wiekszosc turystow albo korzysta z taksowek, albo idzie do autobusu na przystanek w alejach.. wiekszosc wsiada do 517 ale nie zawsze.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8620
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 11 wrz 2006, 10:46

djmc100 pisze:Wiekszosc turystow (...) wsiada do 517 ale nie zawsze.
:arrow: Po pierwsze: jakich turystów? Ludzie przyjeżdżają przecież autobusami do pracy, na studia, do rodzin, a nie tylko w celach turystycznych. Nie wszystkie, nawet duże miejscowości mają przecież dostęp do kolei. Poza tym chodzi właśnie o to, żeby tacy nie ludzie nie zapełniali jeszcze bardziej 517, którym podróżują głównie mieszkańcy Ursusa. 508 dobrze spełniało tam swoją rolę.

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 11 wrz 2006, 14:25

MeWa pisze:Jak ktoś jedzie z Ochoty na Bemowo, to sobie podjedzie tramwajem do Banacha, skąd ma większy wybór autobusów... i nie trzeba wówczas zwiększać częstotliwości 154, skoro obecnie ta linia nie cierpi na tłok.
A jakiż to wybór? 167 i? W nieco innej relacji zaś 154 i? W tym właśnie sęk, że dojazd z Ochoty i Okęcia, a także Włochów, na Bemowo (szeroko rozumiane) jest bezdennie nieudolny i nieefektywny. No chyba, że się ma własny samochód ;)

[ Dodano: 2006-09-11, 14:40 ]
MeWa pisze:żeby 154 spełniało zadanie wysuwane przez djmc-a, to powinno jeździć co najmniej tak często jak tramwaj... BO mając w godzinach szczytu tramwaj co 3-5 minut, to na pewno 154 jeżdżące co 15 minut mnie nie zachęci...
A mnie, gdybym jechał w kierunku Górczewskiej i/lub Górców, by zachęciło z całą pewnością. Poza tym, po zwiększeniu częstotliwości kursowania 154, linia ta miałaby szansę na wyrównanie napełnienia na poszczególnych odcinkach trasy. Zwłaszcza, gdyby pojechała na Lotnisko ;)

[ Dodano: 2006-09-11, 14:43 ]
Paki pisze:Na początek kasacja przystanku HALA KOPIŃSKA dla 408, 523...
=D> Zdecydowanie TAK :!:

[ Dodano: 2006-09-11, 15:13 ]
Fikander pisze:
djmc100 pisze:Ludzie z trasy łazienkowskiej do tramwaju np.
W jakich relacjach?
W relacji Bemowo - Okęcie. Chociażby. Przypuszczam, że także w relacjach Praga Płd i Trasa Łazienkowska - Okęcie (bo wątpię, żeby ludzie wybierali kluczące 182).

[ Dodano: 2006-09-11, 15:16 ]
djmc100 pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Problem w tym, że 517 nie zatrzymuje się obecnie przy Wawelskiej
i 517 będzie sie zatrzymywał tylko przy Hali Kopinskiej jak to teraz jest, a 408 i 523 tylko przy Grójeckiej.
Coprawda bedzie istnial problem dojazdu na trasie TŁ - URSUS przesiadki do 517 ale jest jeszcze dw. zachodni oraz 187 jedzie do ursusa
Żadnego problemu nie będzie, bo przesiadki się wykona na Zachodnim.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 wrz 2006, 18:53

Dennis pisze:Przypuszczam, że także w relacjach Praga Płd i Trasa Łazienkowska - Okęcie
Taa, tylko że Praga Płd ma tramwaj na Okęcie, sama TŁ nie generuje specjalnych potoków, bo wszystko jedzie 'skądś', i z tego skądsia mają lepsze połączenia na Okęcie. Zwłaszcza pasażerowie 523 z Olsztynki i Wiatraka.

Relacja Bemowo - Okęcie to inna bajka, ale na pewno należy ją wzmocnić w nieco inny sposób, niż zatrzymując dla trzech osób 408 i 523 przy Wawelskiej.

A samo Okęcie i Rakowiec nie generują dużych potoków, naprawdę.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 wrz 2006, 19:06

Fikander pisze: Relacja Bemowo - Okęcie to inna bajka, ale na pewno należy ją wzmocnić w nieco inny sposób, niż zatrzymując dla trzech osób 408 i 523 przy Wawelskiej.
Oczywiście. I nasuwa się tu odrazu projekt Dennisa ze 148.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ODPOWIEDZ