Czasy przejazdu

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
eustachu
Posty: 354
Rejestracja: 22 lip 2012, 23:06
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: eustachu » 26 paź 2013, 17:14

Domas pisze:
eustachu pisze:Shrek potrafi... :)
"Shrek" nie zrobi za wszystkie brygady wszystkich kursów.
Ale za to wszystko pojedzie - nie dyskutuje.
Poszukiwane: - #A015 #A077 #1021 #1061 #1069 #4900 #8108 #8159

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 26 paź 2013, 17:15

eustachu pisze:Ale za to wszystko pojedzie - nie dyskutuje.
Zajebiście, ale jaki to ma związek z tematem?

Awatar użytkownika
eustachu
Posty: 354
Rejestracja: 22 lip 2012, 23:06
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: eustachu » 26 paź 2013, 17:17

Nie ma, kazał mi tak napisać.
Poszukiwane: - #A015 #A077 #1021 #1061 #1069 #4900 #8108 #8159

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 26 paź 2013, 17:19

eustachu pisze:Nie ma, kazał mi tak napisać.
Jak Ci każe wskoczyć w ogień to też wskoczysz? EOT.

Awatar użytkownika
eustachu
Posty: 354
Rejestracja: 22 lip 2012, 23:06
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: eustachu » 26 paź 2013, 23:00

Georg pisze:Nie napisałeś nic o N91. A przecież w stronę Młocin linie jadą długi czas razem. Czy N91 też ma opóźnienia, tak jak N41?
Woronicza nie miała N41 łączonego z N91, więc Ci nie powiem, bo po prostu nie wiem. Było łączone z N95.

Chciałem dodać
179 -> W tygodniu w godzinach szczytu (zwłaszcza B) między przystankami Centrum Onkologii-Makolągwy-Ursynów zach. - Pileckiego można złapać od 10 do czasami nawet 20 minut opóźnienia. Poza szczytem jeździ się mniej więcej o czasie. Co ciekawe w weekend między Makolągwy a Ursynowem zach. też można złapać nawet 7-8 minut opóźnienia.
Poszukiwane: - #A015 #A077 #1021 #1061 #1069 #4900 #8108 #8159

Awatar użytkownika
eustachu
Posty: 354
Rejestracja: 22 lip 2012, 23:06
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: eustachu » 26 paź 2013, 23:00

Georg pisze:Nie napisałeś nic o N91. A przecież w stronę Młocin linie jadą długi czas razem. Czy N91 też ma opóźnienia, tak jak N41?
Woronicza nie miała N41 łączonego z N91, więc Ci nie powiem, bo po prostu nie wiem. Było łączone z N95.

Chciałem dodać
179 -> W tygodniu w godzinach szczytu (zwłaszcza B) między przystankami Centrum Onkologii-Makolągwy-Ursynów zach. - Pileckiego można złapać od 10 do czasami nawet 20 minut opóźnienia. Poza szczytem jeździ się mniej więcej o czasie. Co ciekawe w weekend między Makolągwy a Ursynowem zach. też można złapać nawet 7-8 minut opóźnienia.
Poszukiwane: - #A015 #A077 #1021 #1061 #1069 #4900 #8108 #8159

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 27 paź 2013, 1:31

Pojeździłem 114 w zmianie B. Co tam niby jest źle z wieczornym, już skróconym, czasem przejazdu, bo pamiętam, że jakieś płacze były? Poza tym, że jest sporo za dużo czasu między Bródnem a Chomiczówką? Z UKSW można spokojnie jechać i nie być na plusie, to aż taki problem?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 27 paź 2013, 12:41

eustachu pisze:Chciałem dodać
179 -> W tygodniu w godzinach szczytu (zwłaszcza B) między przystankami Centrum Onkologii-Makolągwy-Ursynów zach. - Pileckiego można złapać od 10 do czasami nawet 20 minut opóźnienia. Poza szczytem jeździ się mniej więcej o czasie. Co ciekawe w weekend między Makolągwy a Ursynowem zach. też można złapać nawet 7-8 minut opóźnienia.
To nie jest kwestia czasu przejazdu, tylko korków które rozwalają kompletnie regularność kursowania 179. Ten korek ma to do siebie, że wystarczy jeden miły człowiek który nie zablokuje ronda i lewy pas jedzie bez problemu. Można tam więc stracić minutę, można i dziesięć - zależy od szczęścia.
noidea

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 paź 2013, 17:13

Co się dzieje na 708 (na 712 też, ale w mniejszy sposób) w szczycie, że z pozoru wszystkie brygady jeźdżą punktualnie (w równych odstępach odjeżdżają z Młocin i mniej więcej w równych na Młociny dojeżdżają), ale wszystkie kursy odbywają się z 15 minutowym opóźnieniem, bo ktoś mądrze prowadzi SB i nie bierze pod uwagę, że w danym kursie są różne warianty tras, w jednym podjazd do Sierakowa, w drugim podjazd do Hornówka, w trzecim przypadku bez żadnych podjazdów. Dosyć często zastaję taką sytuację i nie wiem co jest jej powodem? Co więcej nawet jak wóz wyrobi się na swój rozkładowy odjazd to i tak musi czekać 15 minut, chyba że ominie ekspedycje i dalej ruszy w trasę. Dziwne, dziś nawet dodatek przepuszczał brygadę całodzienną, samemu się opóźniając o 15 minut. Mieszkańcy Sierakowa czy Hornówka muszą mieć ciężko. :wink:

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 28 paź 2013, 18:16

ashir pisze:Co się dzieje na 708 (na 712 też, ale w mniejszy sposób) w szczycie, że z pozoru wszystkie brygady jeźdżą punktualnie (w równych odstępach odjeżdżają z Młocin i mniej więcej w równych na Młociny dojeżdżają), ale wszystkie kursy odbywają się z 15 minutowym opóźnieniem, bo ktoś mądrze prowadzi SB i nie bierze pod uwagę, że w danym kursie są różne warianty tras, w jednym podjazd do Sierakowa, w drugim podjazd do Hornówka, w trzecim przypadku bez żadnych podjazdów. Dosyć często zastaję taką sytuację i nie wiem co jest jej powodem? Co więcej nawet jak wóz wyrobi się na swój rozkładowy odjazd to i tak musi czekać 15 minut, chyba że ominie ekspedycje i dalej ruszy w trasę. Dziwne, dziś nawet dodatek przepuszczał brygadę całodzienną, samemu się opóźniając o 15 minut. Mieszkańcy Sierakowa czy Hornówka muszą mieć ciężko. :wink:
Cóż, nie wiem jak to wygląda dziś, ale za "moich" czasów (przełom 2010/2011) pracy m.in. na Młocinach zasady wprowadzenia SB były jasne i sposób prowadzenia również - SB wprowadzało się, gdy co najmniej 2 brygady spóźniały się co najmniej 5 minut na swój odjazd, a w przypadku kursów wariantowych na 708 każdorazowo wydawało się polecenie, jaki wariant realizować. Było to cholernie upierdliwe i powodowało konflikty z kierowcami ("bo ja tu ten kurs mam bez podjazdu to dlaczego mam robić podjazd" itp itd), konieczność niejednokrotnie biegania za kierowcami, bo nie byli łaskawi przyjść się spytać, co dalej, dyskusje z pasażerami, że "na wyświetlaczu jak wsiadałem to był Hornówek, a pojechałem do Sierakowa", bo kierowca zmienił dopiero jak się dowiedział, albo i nie zmienił wcale... Nie wiem, czy zasady dziś są takie same, ale już nawet wtedy część ekspedytorów olewała podjazdy w imię świętego spokoju od dyskusji...

Największy problem i tak był ze 132 na Marymoncie jak się z porannego SB po zjeździe dodatków zostawało z dwiema całkami zamienionymi odjazdami i nie było jak tego SB sensownie zakończyć (jak się wstrzymywało odjazd brygady do jej czasu to się robiła godzinna dziura; potem dopiero wywalczyliśmy, z moim dużym udziałem, prawo do skierowania jednego przeguba ITSu z 508 na 132 na jedno kółko, żeby załatać ten brakujący odjazd).

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 paź 2013, 18:32

Teraz przez megafony kierowców wzywają po 3 razy. :razz: A z tego co zauważyłem to jednak jak dana brygada realizuje podjazd np. do Sierakowa to nawet jak jedzie 15 minut spóźniona, kiedy np. nie powinno być żadnego podjazdu to mimo wszystko realizuje podjazd do Sierakowa. Te opóźnienia na 708 nie są na tyle duże, aby wprowadzać SB i robić chaos z podjazdami. Tymbardziej, że część kierowców chętnie by pojechała, a nie stała tak na tych Młocinach. To jeśli problem jest częsty z takim 708 to może nie warto skąpić na jeszcze jeden dodatek? Bo na 132 wystarczy wydłużyć pracę jakiejś szczytowej brygadzie i po problemie. :wink:

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 28 paź 2013, 18:52

Chętnie by pojechała? :shock:

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 29 paź 2013, 0:57

ashir pisze:(na 712 też, ale w mniejszy sposób)
No nie wiem czy w taki mniejszy, tam potrafią się obie brygady (1 i 02) zjechać ze sobą i ludzie czekają na autobus po 1,5h...
noidea

Awatar użytkownika
Janek1236
(viper1983)
Posty: 1115
Rejestracja: 24 kwie 2006, 15:28
Lokalizacja: Śródmieście/Bielany

Post autor: Janek1236 » 31 paź 2013, 22:01

Rozkład objazdowy 110 od 4.11
Tytuł rajdowego mistrza świata dla tego kto obsłuży Chabrową, Tytułową i Rokokową w ciągu jednej minuty

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 paź 2013, 22:27

I te 3 przystanki w ciągu tej samej minuty trzeba nawet w szczycie zaliczyć. 8-(

Zablokowany