Nie, to nie jest logiczne wytłumaczenie.Domas pisze:To chyba wytłumaczono Ci logicznie, dlaczego tam nie ma postoju, prawda?Pawel_ pisze:Nie. Dziwię się, że nie ma tam postoju.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Nie, to nie jest logiczne wytłumaczenie.Domas pisze:To chyba wytłumaczono Ci logicznie, dlaczego tam nie ma postoju, prawda?Pawel_ pisze:Nie. Dziwię się, że nie ma tam postoju.
Jeśli chcesz by to jeździło o czasie to nie powinieneś marudzić o postoje na krańcu tylko o czas przejazdu.Pawel_ pisze:Nie jestem logiczny, bo chce, żeby autobus śmigał o czasie. Gdzie tu niższość pasażerów, a gdzie wyższość kierowcy?
411 (mające ten sam problem, co 502) też dwukierunkowo JP2? Wtedy zostawiasz te przystanki z dwoma nieskoordynowanymi kursami na godzinę. Trochę mało...Georg pisze:A nie można zrobić tak, żeby 502 po postoju w Starej Miłosnej robiło zawrotkę na rondzie i jechało z powrotem Jana Pawła do Traktu Brzeskiego? Czy konieczna musi być obsługa przystanków Nizinna i Fabryczna?
Dobrze wiesz, że nie da się dokładnie dopasować rozkładu do warunków na drodze.pawcio pisze:Jeśli chcesz by to jeździło o czasie to nie powinieneś marudzić o postoje na krańcu tylko o czas przejazdu.Pawel_ pisze:Nie jestem logiczny, bo chce, żeby autobus śmigał o czasie. Gdzie tu niższość pasażerów, a gdzie wyższość kierowcy?
Już dawno myślałem o skierowaniu 411 na Gocław oraz wzmocnieniu 502 do Starej Miłosny. Wtedy ZP Nizinna i Fabryczna mogłoby obsługiwać 198. Ta linia nie musi mieć postoju na Starej Miłosnej, bo ma trasę na tyle krótką, że wystarczyłby postój na PKP WESOŁA.fik pisze:411 (mające ten sam problem, co 502) też dwukierunkowo JP2? Wtedy zostawiasz te przystanki z dwoma nieskoordynowanymi kursami na godzinę. Trochę mało...Georg pisze:A nie można zrobić tak, żeby 502 po postoju w Starej Miłosnej robiło zawrotkę na rondzie i jechało z powrotem Jana Pawła do Traktu Brzeskiego? Czy konieczna musi być obsługa przystanków Nizinna i Fabryczna?
Ale w DS to jeździ w miarę o czasie. Może bym dodał minutę między Kajki a Objazdową, ale nie będziemy chyba dyskutować o czasach przelotu tam, znaczy tu, gdzie nie można, gdzie nie wypada... Przez dwa dni zdarzyło mi się odjechać ze Starej Miłosnej na więcej niż -3. Serio, nie dałoby rady dać tam pięć/sześć minut postoju? Tylko minutę, która kogo urządza? 411 nie ma, miejsca jest sporo...pawcio pisze:Jeśli chcesz by to jeździło o czasie to nie powinieneś marudzić o postoje na krańcu tylko o czas przejazdu.Pawel_ pisze:Nie jestem logiczny, bo chce, żeby autobus śmigał o czasie. Gdzie tu niższość pasażerów, a gdzie wyższość kierowcy?
Jeśli opóźnienie nie jest duże to bez przesady.Georg pisze:Ale przez wygodę jednych pasażerów mogą być poszkodowani ci, którzy czekają na przystankach w stronę Politechniki, jak autobus nie przyjeżdża o czasie, tylko się spóźnia.
A poza tym - problem dotyczy tylko w sumie lasu do Kajki, dalej jest 525.ashir pisze:Jeśli opóźnienie nie jest duże to bez przesady.Georg pisze:Ale przez wygodę jednych pasażerów mogą być poszkodowani ci, którzy czekają na przystankach w stronę Politechniki, jak autobus nie przyjeżdża o czasie, tylko się spóźnia.
Skoro rano pasażerowie mogą posiedzieć dwie minuty, to dlaczego później nie mogą posiedzieć pięciu minut? O, a w DP, rano, siedzą nawet trzy minuty, a kursiwem o 11.02 z Politechniki nawet... osiem. Czyli.. da się?pawcio pisze:Przecież ci tłumacze że to nie kwestia miejsca tylko potrzeb pasażerów w konteście charakteru tego kryterium ulicznego.