Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 lis 2013, 12:25

osa pisze:Pytanie: czy zamiast 181 do obu kawałków UKSW nie można by dojeżdżać linią 103 wyjętą z Przy AGorze i Metra Młociny?
Przecież to teraz podstawowy dojazd Wrzeciona do metra.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 06 lis 2013, 12:37

Ok, ale można go sobie wyobrazić inaczej. Np. poprzez linię 121 - w stronę Chomiczówki: Przy AGorze - Kasprowicza - Metro Młociny - Kasprowicza - Sokratesa..., a w stronę Gwiaździstej: Sokratesa - Kasprowicza - Metro Wawrzyszew - Kasprowicza - Przy AGorze.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 lis 2013, 12:55

Nie ta częstotliwość.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6339
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 lis 2013, 13:56

Paweł D. pisze:1.) Zlikwidować 303 i podzielić 114 niedasię jak widać.
2.) Naprawdę Bródno i Krasińskiego potrzebuje częstszego 114 niż teraz? Wątpię. I skąd brygady na 5 minut?
3.) Skąd brygady na 41? Silna jedynka i silne 41? Ze skróconego 17? Pójdą na 33.
Nie przeczytałeś dokładnie. Mając na myśli ul. Krasińskiego, myślałem o częstotliwości łącznej 114 i 122. Skoro 122 jeździ co 10/15/15/20, to 114 jeździłoby z tą samą częstotliwością, dając takt 5/7,5/7,5/10.
Co do 41, to nie napisałem wszystkiego. Nie ten temat. Taki projekt wymagałby kilku innych zmian.

Georg
Posty: 6339
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 lis 2013, 14:00

Stary Pingwin pisze:Georg, na Służewcu są trzy tory postojowe i żeberko na wylocie, niezbędne do funkcjonowania pętli. Tam potrafią tramy stać od p. Wynalazek.
Szkoda, że przy przebudowie nie zrobiono 4 torów postojowych, ale od strony kolejowej jest chyba rezerwa na ulicę Suwak-Cybernetyki.
Żeberko jest tak zrobione, żeby można było wysiąść (jest chodnik). Dlatego myślałem, że można tam postawić 18, jako linię najrzadszą. W takiej sytuacji dla linii 31 pętla Służewiec byłaby tylko krańcem przelotowym, a postój odbywałby się na krańcu przeciwległym.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 06 lis 2013, 14:16

Żeberko jest używane do wsiadania, jeśli przyjadą na pętlę 3 wozy jednej linii...

Georg
Posty: 6339
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 lis 2013, 16:27

A nie da się skrócić postojów tak, żeby na pętli mogły stać najwyżej dwa wozy?

Stary Pingwin
Posty: 5919
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 06 lis 2013, 16:40

Na Dworcu Południowym pętla jest na tyle mała, że jak stanie potrójniak, to 14 z bólem wjeżdża na swój tor. 31 jeździ co 3 minuty, więc przelotowość przez Służewiec uczyni tę linię bezpostojową.
miłośnik 13N

ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 lis 2013, 17:27

ZTM pisze:Organizacja komunikacji miejskiej podczas przebudowy mostu Grota Roweckiego

od 08.11.2013 (piątek) od godz. 22:00

W związku z przebudową drogi S8 na odc. węzeł Powązkowska – węzeł Modlińska od dn. 08.11.2013 r. od ok. godz. 22:00 zamknięta zostanie jezdnia północna mostu Grota-Roweckiego (ruch odbywać się będzie w dwóch kierunkach po jezdni południowej mostu). Ponadto zamknięte zostaną:
w węźle Modlińska
łącznica północ – wschód (Tarchomin – Bródno)
w węźle Wisłostrada
łącznica południe – zachód (Centrum – Marymont)
łącznica wschód – południe (most Grota-Roweckiego – Centrum)
ulica Gwiaździsta
pod Trasą Główną S8



W związku z powyższym od dn. 08.11.2013 r. od ok. godz. 22:00 do odwołania autobusy linii 114, 118, 122, 145, 518, 732 zostają skierowane na poniższe trasy objazdowe:

114
tylko w kierunku krańca MŁOCINY-UKSW
od mostu Grota-Roweckiego: al. Armii Krajowej – Słowackiego – pl. Wilsona – Krasińskiego i dalej swoją trasą;

118
tylko w kierunku krańca METRO POLITECHNIKA
od mostu Grota-Roweckiego: al. Armii Krajowej – Słowackiego – Krasińskiego – Wybrzeże Gdyńskie i dalej swoją trasą;

122
w kierunku krańca GWIAŹDZISTA
od skrzyżowania Potocka/Gwiaździsta: zawrotka na rondzie – Potocka – postój na przystanku BARSZCZEWSKA 01 – powrót: Potocka i dalej swoją trasą;

145, 732
tylko w kierunku krańców WIATRACZNA, PUSTELNIK
od pętli ŻERAŃ FSO: ŻERAŃ FSO – Modlińska – wjazd na Trasę Główną S8 przez nowo wybudowany łącznik i estakadę relacji południe – wschód (Jagiellońska – Bródno) – Toruńska i dalej swoimi trasami;

Uwaga!
Po zakończeniu prac w rejonie węzła Wysockiego, powyższa trasa objazdowa będzie obowiązywać także dla autobusów linii 104, 134.

518
tylko w kierunku krańca EMILII PLATER
od mostu Grota-Roweckiego: al. Armii Krajowej – Słowackiego – pl. Wilsona – Mickiewicza i dalej swoją trasą.

Zawieszeniu ulega funkcjonowanie przystanków:
BARSZCZEWSKA 02;
TYLŻYCKA 01, 02;
OS.RUDA 01, 02;
GWIAŹDZISTA 01;
MOST GROTA-ROWECKIEGO 01;
PARK KĘPA POTOCKA 01;
DW.GDAŃSKI 04.

Jednocześnie uruchamia się funkcjonowanie tymczasowego przystanku DW.GDAŃSKI, zlokalizowanego przy ul. Słomińskiego w kierunku ronda Radosława, w zatoce przed wiaduktem ul. Mickiewicza. Przystanek obowiązuje jako stały dla autobusów linii 500 oraz jako warunkowy (na żądanie) dla autobusów linii N12, N62.

Przepraszamy za utrudnienia.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4839
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 06 lis 2013, 18:20

A po co ten przystanek dla 500?
Obrazek

Georg
Posty: 6339
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 lis 2013, 19:19

Stary Pingwin pisze:Na Dworcu Południowym pętla jest na tyle mała, że jak stanie potrójniak, to 14 z bólem wjeżdża na swój tor. 31 jeździ co 3 minuty, więc przelotowość przez Służewiec uczyni tę linię bezpostojową.
Rozwiązaniem tej sytuacji jest likwidacja linii 14 i wzmocnienie (tylko w godzinach szczytu) linii 10 na najbardziej obciążonym odcinku - czyli ZAJEZDNIA WOLA (albo CM. WOLSKI, jeśli starczy wozów)-WYŚCIGI. Wtedy na 31 może być krótki postój wyrównawczy (4,5 minuty przy częstotliwości 2,5 minuty).

Paweł D.
Posty: 5621
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 06 lis 2013, 19:23

Wiliam pisze:A po co ten przystanek dla 500?
Zamiast obecnego. Uprzedzając - obecny będzie przeszkadzał zawrotce.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4839
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 06 lis 2013, 19:25

Georg pisze:
Stary Pingwin pisze:Na Dworcu Południowym pętla jest na tyle mała, że jak stanie potrójniak, to 14 z bólem wjeżdża na swój tor. 31 jeździ co 3 minuty, więc przelotowość przez Służewiec uczyni tę linię bezpostojową.
Rozwiązaniem tej sytuacji jest likwidacja linii 14 i wzmocnienie (tylko w godzinach szczytu) linii 10 na najbardziej obciążonym odcinku - czyli ZAJEZDNIA WOLA (albo CM. WOLSKI, jeśli starczy wozów)-WYŚCIGI. Wtedy na 31 może być krótki postój wyrównawczy (4,5 minuty przy częstotliwości 2,5 minuty).
I jest niedobór od Naruciaka do Politechniki.
Obrazek

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4839
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 06 lis 2013, 19:27

Paweł D. pisze:
Wiliam pisze:A po co ten przystanek dla 500?
Zamiast obecnego. Uprzedzając - obecny będzie przeszkadzał zawrotce.
Tylko że nic nie ma o likwidacji obecnego przystanku.
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 lis 2013, 19:43

Stary Pingwin pisze:Na Dworcu Południowym pętla jest na tyle mała, że jak stanie potrójniak, to 14 z bólem wjeżdża na swój tor. 31 jeździ co 3 minuty, więc przelotowość przez Służewiec uczyni tę linię bezpostojową.
SWL..
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ