Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
Tm
- Posty: 7559
- Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
- Lokalizacja: Boskie Buenos
Post
autor: Tm » 11 sty 2006, 20:00
Po Krakowie już jeździ 11 nowoczesnych niskopodłogowych tramwajów NGT6Kr.
więcej- dwadzieścia coś ich mają
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 11 sty 2006, 20:01
Tm pisze:Po Krakowie już jeździ 11 nowoczesnych niskopodłogowych tramwajów NGT6Kr.
więcej- dwadzieścia coś ich mają
Mogę się mylić. Pisałem z pamięci.
Już sprawdziłem. Mają 26 wozów niskopodlogowych.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
Piotrek
- Posty: 6106
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 11 sty 2006, 20:06
Tm pisze:Cytat:
Po Krakowie już jeździ 11 nowoczesnych niskopodłogowych tramwajów NGT6Kr.
więcej- dwadzieścia coś ich mają
Szczerze to ja myślałem,że oni tylko Bombardiery mają,ale nie interesuje się zbytnio Krakowem
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
TLG
- Posty: 5895
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20
Post
autor: TLG » 11 sty 2006, 20:07
Tm pisze:więcej- dwadzieścia coś ich mają
Dokłądniej-26 sztuk w dwóch seriach NGT6Kr-14 sztuk i NGT6Kr/2-12 sztuk. Kolejno #2001-2014 i #2015-2026. Druga seria różni sie jedynie układem drzwi (dodatkowe pojedyńcze drzwi na tylnym pomoście. Ogólnie-na prawde sympatyczne, niezawodne wagony
15/12/2005-12/7/2019
-
Tm
- Posty: 7559
- Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
- Lokalizacja: Boskie Buenos
Post
autor: Tm » 11 sty 2006, 20:13
Piotrek pisze:Szczerze to ja myślałem,że oni tylko Bombardiery mają,ale nie interesuje się zbytnio Krakowem
NGT6 to własnie wagony Bombardiera (według ich obecnej nazwy Flexity Classic)
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
-
JacekM
- Śnieżynka
- Posty: 10151
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
- Lokalizacja: OX11
Post
autor: JacekM » 11 sty 2006, 20:36
TLG pisze:Ogólnie-na prawde sympatyczne, niezawodne wagony
sympatycznie i niezawodne tak. Ale jest w nich duszno i gorąco latem
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
-
Adam G.
- Posty: 5443
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
- Lokalizacja: Żoliborz
Post
autor: Adam G. » 11 sty 2006, 20:36
TLG pisze:Druga seria różni sie jedynie układem drzwi (dodatkowe pojedyńcze drzwi na tylnym pomoście.
Z tego, co pamiętam, to różnią się jeszcze oknami. Pierwsza seria ma uchylne a druga - przesuwane.
noidea
-
Piotrek
- Posty: 6106
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 11 sty 2006, 20:38
Tm pisze:NGT6 to własnie wagony Bombardiera (według ich obecnej nazwy Flexity Classic)
Aha no właśnie!To dobrze kojarzyłem
Wiecie,nie zapominajcie,że my oprócz 15 nowych,mamy 30 u bootów czy jak to się tam pisze<wlasciwie 29>.
Nie,ja wcale nie bronie TW!!!
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
JacekM
- Śnieżynka
- Posty: 10151
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
- Lokalizacja: OX11
Post
autor: JacekM » 11 sty 2006, 20:41
Piotrek pisze:Wiecie,nie zapominajcie,że my oprócz 15 nowych,mamy 30 u bootów czy jak to się tam pisze<wlasciwie 29>.
i mamy jakieś widoki na nowe niskopodlażnie? Odwołane przetargi...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
-
Piotrek
- Posty: 6106
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 11 sty 2006, 20:43
JacekM (2357) pisze:i mamy jakieś widoki na nowe niskopodlażnie? Odwołane przetargi...
No wlasnie przeczytałem...no to siara
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
zadzior
- Posty: 146
- Rejestracja: 30 gru 2005, 11:19
- Lokalizacja: Warszawa-Rembertów
Post
autor: zadzior » 11 sty 2006, 21:03
TLG pisze:Tm pisze:więcej- dwadzieścia coś ich mają
Dokłądniej-26 sztuk w dwóch seriach NGT6Kr-14 sztuk i NGT6Kr/2-12 sztuk. Kolejno #2001-2014 i #2015-2026. Druga seria różni sie jedynie układem drzwi (dodatkowe pojedyńcze drzwi na tylnym pomoście. Ogólnie-na prawde sympatyczne, niezawodne wagony
Nie tylko. Druga seria ma przesuwne okna (w odróżnieniu od pierwszej, która ma uchylne), o których zaletach się przekonałem ostatniego lata.
pzdr
zadzior
-
Nordyk110
- Posty: 1634
- Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32
Post
autor: Nordyk110 » 11 sty 2006, 22:26
slupek pisze:MZ pisze:
Coś w tym rodzaju, bo przecież Krzysztof i Solange Olszewscy szefowali najpierw firmie Neoplan Polska, a dopiero potem stworzyli Solarisa. Jakiś związek z tym jest, ale bynajmniej nie wszystko, co jest niskopodłogowe, musi od razu być Solarisem.
No i nazwa Solaris to na jej cześć.
Poza tym z tego co mi się wydaje, to Solaris na początku był tylko nową marką Neoplan Polska, a na tych Connexowych solarkach widnieją jeszcze blaszki z Neoplana, bądź niegdyś widnały.
I w środku są bardzo podobne
[ Dodano: 2006-01-11, 22:33 ]
Chcą kupić około 50 używanych wozów,mam dwie wątpliwości:
1 Skąd kupią 50 używanych autobusów ,najlepiej jednej marki i mniejwięcej z jednego rocznika [żeby im stworzyć jakąś jednolitą bazę remontową]
2 Jak zwykle bogaty sie wzbogaci,sprzeda za 25%,50%dopłaci mu unia i za ćwierć ceny ma nowy tabor.
-
Adam G.
- Posty: 5443
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
- Lokalizacja: Żoliborz
Post
autor: Adam G. » 11 sty 2006, 23:25
Adam G. o 20:36 pisze:Z tego, co pamiętam, to różnią się jeszcze oknami. Pierwsza seria ma uchylne a druga - przesuwane.
zadzior o 21:03 pisze:Nie tylko. Druga seria ma przesuwne okna (w odróżnieniu od pierwszej, która ma uchylne), o których zaletach się przekonałem ostatniego lata.
noidea
-
zadzior
- Posty: 146
- Rejestracja: 30 gru 2005, 11:19
- Lokalizacja: Warszawa-Rembertów
Post
autor: zadzior » 12 sty 2006, 15:06
Adam G. pisze:Adam G. o 20:36 pisze:Z tego, co pamiętam, to różnią się jeszcze oknami. Pierwsza seria ma uchylne a druga - przesuwane.
zadzior o 21:03 pisze:Nie tylko. Druga seria ma przesuwne okna (w odróżnieniu od pierwszej, która ma uchylne), o których zaletach się przekonałem ostatniego lata.
Hehe, tak to jest, jak człowiek odpisuje po kolei.
pzdr
zadzior
-
cpk
- Posty: 39
- Rejestracja: 20 gru 2005, 17:23
- Lokalizacja: Muranów
Post
autor: cpk » 12 sty 2006, 17:58
Nordyk110 pisze:
Jak zwykle bogaty sie wzbogaci,sprzeda za 25%,50%dopłaci mu unia i za ćwierć ceny ma nowy tabor.
Jaka Unia? Przecież nie dopłaci, bo te miasta są zdecydowanie za bogate na taką pomoc.
[ Dodano: 2006-01-12, 18:01 ]
Zresztą Unia na sam tabor nigdy nie daje, co najwyżej jako element konkretnego projektu (jak tramwaje dla zmodernizowanych Al. Jerozolimskich)