[ĹťW] UĹźywane autobusy

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 11 sty 2006, 20:00

Po Krakowie już jeździ 11 nowoczesnych niskopodłogowych tramwajów NGT6Kr.
więcej- dwadzieścia coś ich mają
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 sty 2006, 20:01

Tm pisze:
Po Krakowie już jeździ 11 nowoczesnych niskopodłogowych tramwajów NGT6Kr.
więcej- dwadzieścia coś ich mają
Mogę się mylić. Pisałem z pamięci.

Już sprawdziłem. Mają 26 wozów niskopodlogowych.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 11 sty 2006, 20:06

Tm pisze:Cytat:
Po Krakowie już jeździ 11 nowoczesnych niskopodłogowych tramwajów NGT6Kr.


więcej- dwadzieścia coś ich mają
Szczerze to ja myślałem,że oni tylko Bombardiery mają,ale nie interesuje się zbytnio Krakowem :)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 11 sty 2006, 20:07

Tm pisze:więcej- dwadzieścia coś ich mają
Dokłądniej-26 sztuk w dwóch seriach NGT6Kr-14 sztuk i NGT6Kr/2-12 sztuk. Kolejno #2001-2014 i #2015-2026. Druga seria różni sie jedynie układem drzwi (dodatkowe pojedyńcze drzwi na tylnym pomoście. Ogólnie-na prawde sympatyczne, niezawodne wagony
15/12/2005-12/7/2019

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 11 sty 2006, 20:13

Piotrek pisze:Szczerze to ja myślałem,że oni tylko Bombardiery mają,ale nie interesuje się zbytnio Krakowem :)
NGT6 to własnie wagony Bombardiera (według ich obecnej nazwy Flexity Classic)
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 11 sty 2006, 20:36

TLG pisze:Ogólnie-na prawde sympatyczne, niezawodne wagony
sympatycznie i niezawodne tak. Ale jest w nich duszno i gorąco latem :(
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 11 sty 2006, 20:36

TLG pisze:Druga seria różni sie jedynie układem drzwi (dodatkowe pojedyńcze drzwi na tylnym pomoście.
Z tego, co pamiętam, to różnią się jeszcze oknami. Pierwsza seria ma uchylne a druga - przesuwane.
noidea

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 11 sty 2006, 20:38

Tm pisze:NGT6 to własnie wagony Bombardiera (według ich obecnej nazwy Flexity Classic)
Aha no właśnie!To dobrze kojarzyłem :) Wiecie,nie zapominajcie,że my oprócz 15 nowych,mamy 30 u bootów czy jak to się tam pisze<wlasciwie 29>.

Nie,ja wcale nie bronie TW!!! :)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 11 sty 2006, 20:41

Piotrek pisze:Wiecie,nie zapominajcie,że my oprócz 15 nowych,mamy 30 u bootów czy jak to się tam pisze<wlasciwie 29>.
i mamy jakieś widoki na nowe niskopodlażnie? Odwołane przetargi... #-o
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 11 sty 2006, 20:43

JacekM (2357) pisze:i mamy jakieś widoki na nowe niskopodlażnie? Odwołane przetargi... #-o
No wlasnie przeczytałem...no to siara :|
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

zadzior
Posty: 146
Rejestracja: 30 gru 2005, 11:19
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów

Post autor: zadzior » 11 sty 2006, 21:03

TLG pisze:
Tm pisze:więcej- dwadzieścia coś ich mają
Dokłądniej-26 sztuk w dwóch seriach NGT6Kr-14 sztuk i NGT6Kr/2-12 sztuk. Kolejno #2001-2014 i #2015-2026. Druga seria różni sie jedynie układem drzwi (dodatkowe pojedyńcze drzwi na tylnym pomoście. Ogólnie-na prawde sympatyczne, niezawodne wagony
Nie tylko. Druga seria ma przesuwne okna (w odróżnieniu od pierwszej, która ma uchylne), o których zaletach się przekonałem ostatniego lata.

pzdr
zadzior

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 11 sty 2006, 22:26

slupek pisze:
MZ pisze: :arrow: Coś w tym rodzaju, bo przecież Krzysztof i Solange Olszewscy szefowali najpierw firmie Neoplan Polska, a dopiero potem stworzyli Solarisa. Jakiś związek z tym jest, ale bynajmniej nie wszystko, co jest niskopodłogowe, musi od razu być Solarisem.
No i nazwa Solaris to na jej cześć.
Poza tym z tego co mi się wydaje, to Solaris na początku był tylko nową marką Neoplan Polska, a na tych Connexowych solarkach widnieją jeszcze blaszki z Neoplana, bądź niegdyś widnały.
I w środku są bardzo podobne :wink:

[ Dodano: 2006-01-11, 22:33 ]
Chcą kupić około 50 używanych wozów,mam dwie wątpliwości:
1 Skąd kupią 50 używanych autobusów ,najlepiej jednej marki i mniejwięcej z jednego rocznika [żeby im stworzyć jakąś jednolitą bazę remontową]
2 Jak zwykle bogaty sie wzbogaci,sprzeda za 25%,50%dopłaci mu unia i za ćwierć ceny ma nowy tabor.
:evil: :evil:

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 11 sty 2006, 23:25

Adam G. o 20:36 pisze:Z tego, co pamiętam, to różnią się jeszcze oknami. Pierwsza seria ma uchylne a druga - przesuwane.
zadzior o 21:03 pisze:Nie tylko. Druga seria ma przesuwne okna (w odróżnieniu od pierwszej, która ma uchylne), o których zaletach się przekonałem ostatniego lata.
:P
noidea

zadzior
Posty: 146
Rejestracja: 30 gru 2005, 11:19
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów

Post autor: zadzior » 12 sty 2006, 15:06

Adam G. pisze:
Adam G. o 20:36 pisze:Z tego, co pamiętam, to różnią się jeszcze oknami. Pierwsza seria ma uchylne a druga - przesuwane.
zadzior o 21:03 pisze:Nie tylko. Druga seria ma przesuwne okna (w odróżnieniu od pierwszej, która ma uchylne), o których zaletach się przekonałem ostatniego lata.
:P
Hehe, tak to jest, jak człowiek odpisuje po kolei.

pzdr
zadzior

cpk
Posty: 39
Rejestracja: 20 gru 2005, 17:23
Lokalizacja: Muranów

Post autor: cpk » 12 sty 2006, 17:58

Nordyk110 pisze: Jak zwykle bogaty sie wzbogaci,sprzeda za 25%,50%dopłaci mu unia i za ćwierć ceny ma nowy tabor.
:evil: :evil:
Jaka Unia? Przecież nie dopłaci, bo te miasta są zdecydowanie za bogate na taką pomoc.

[ Dodano: 2006-01-12, 18:01 ]
Zresztą Unia na sam tabor nigdy nie daje, co najwyżej jako element konkretnego projektu (jak tramwaje dla zmodernizowanych Al. Jerozolimskich)

ODPOWIEDZ