O ile jest opcja mostkowania awaryjnego otwierania drzwi, w co wątpię. Natomiast otwieranie awaryjne to sprawa typowo mechaniczna i omija wszystkie zabezpieczenia elektroniczne (w normalnych warunkach) i pozwala otworzyć drzwi bez względu na wszystko (nie dotyczy EN57 z blokadą drzwi.... jak to jeździ do dziś- to ja nie wiem).
Natomiast zasadniczym kierunkiem ucieczki i tak powinien być peron, a nie tunel. Nie bardzo jest na co zeskoczyć, poza trzecią szyną, a tego nie polecam.
Jedynie co mnie ciekawi to czemu nikt nie zauważył problemu i nie zareagował na stacjach gdy skład jechał w kierunku Młocin.
I to jest ważna informacja! Przy jakimkolwiek podejrzeniu nieprawidłowości, skład powinien być wycofany od razu, a tu wychodzi na to, że zrobił pół kółka i nikt nic nie zauważył! Poza tobą, a to też powinieneś zgłosić strażnikowi
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)