Jakoś nie przyszło mi wcześniej do głowy, że komuś mogło przyjść do głowy, aby w ramach "przystosowania skrzyżowań" wybudować fragmenty drugiej jezdni i połączyć je z jezdnią istniejącą za pomocą dodatkowych przewiązek - przejazdów przez tory. Z sygnalizacją świetlną, obowiązkowo. Jak widać, mogło. Teraz można napisać, że zmiana planów jest korzystna, bo pozwoli uniknąć dodatkowego spowolnienia tramwajów.
Jest już komentarz Zielonego Mazowsza:
http://www.zm.org.pl/?a=tram_tarchomin-13b
a w nim przypomnienie "tymczasowego" zagospodarowania rezerwy pod tramwaj przy dworcu zachodnim - jako prawdopodobny scenariusz dla Białołęki. W sumie może i dobrze, jak ktoś się zdecydował tam zamieszkać, to chyba dlatego, że woli jeździć samochodem a nie tramwajami?
pozdrawiam, tomek
PS
winnux8, teraz liczą się drogi: Al. Rzeczpospolitej, Kasprowicza, Lazurowa, Górczewska, Marsa, KEN, Prosta, Wołoska, Trasa Świętokrzyska .. cdn.