Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 21 lis 2013, 18:34

Vilén pisze:Obawiam się że to nie przejdzie, kwestia 517 to kwestia zostawienia numerka i „linii przyspieszonej”, nie jakichś głębszych przemyśleń dotyczących układu komunikacyjnego. Aczkolwiek nie byłby to wcale zły pomysł, sam kiedyś to samo proponowałem, aczkolwiek w wersji skróconej do PKP Ursus.

A 517 mogłoby być dobrym numerkiem dla ucałotygodniowionego 401 na trasie Niedźwiadek — Służew — Gocław — Witolin, ale to już zupełnie inny temat.
Pewnie (jak już było nie raz pisane) większość z tych obrońców 517 w ogóle z niego nie korzysta :roll: (a jak otworzą Niedźwiadka to już w ogóle) No ale oczywiście to nie prywatna kasa z kieszeni zarządzających tym urzędasów idzie tylko publiczna, a publiczna = niczyja. A że zostawienie takiego niepotrzebnego 517 może był ładnie użyte PRowo to się go zostawi żeby pokazać swoją troskę o mieszkańców ](*,)

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 21 lis 2013, 19:23

pawcio pisze:5 lat temu był jednak bardziej.
I zaraz potem moratorium...

Georg
Posty: 6338
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 21 lis 2013, 19:38

Vilén pisze:
Mong pisze:Przydałoby się wywalić w końcu to 517. A nie można po prostu skierować na jego trasę w Ursusie 187?
A 517 mogłoby być dobrym numerkiem dla ucałotygodniowionego 401 na trasie Niedźwiadek — Służew — Gocław — Witolin, ale to już zupełnie inny temat.
Jeśli już to Niedźwiadek-Służew-Stegny

Odcinek Marysin-Stegny powinno mieć 317, bo czas kursowania ten sam, częstotliwość mniejsza, a i tak 401 nie pomija na tej trasie tak znacznej liczby przystanków.

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 21 lis 2013, 19:46

Jak dla mnie nie wiem czy 206 ma w obecnym stanie sens, ZP Sympatyczna ma całkiem niezła obsługę 127 i 129, a na Odolany zbyt wiele osób się nie wybiera (dopóki nie wybudują osiedli na terenach kolejowych)...
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 21 lis 2013, 19:51

Myślę, że te osiedla będą jednak bardziej ciążyły do tramwajów na ciągu Połczyńska - Wolska... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 21 lis 2013, 20:13

Wolfchen pisze:Myślę, że te osiedla będą jednak bardziej ciążyły do tramwajów na ciągu Połczyńska - Wolska... :-k
Chyba, że nie będzie sensownego przejścia, chociaż ludzie i tak będą łazić przez tory... no chyba że będzie padał deszcz czy będzie masa śniegu, to wtedy użycie autobusu by się zwiększyło.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 21 lis 2013, 20:14

Georg pisze:Jeśli już to Niedźwiadek-Służew-Stegny
[OT]Jeżeli już mielibyśmy dzielić 401, to raczej jako przekierowanie 504 na trasę Niedźwiadek-Rzymowskiego-Ursynów, a 517 to miała być moja propozycja na wypadek gdybyśmy mieli ucałotygodniowić 401 na pełnej trasie (choć to ma mało sensu) bądź przekierowane na Gocław (tutaj już trochę więcej, jak kogoś to interesuje, mogę wytłumaczyć w temacie gocławskim, jak ja bym to wszystko widział, acz pewnie to nikogo i tak nie interesuje). 401 skrócone do Stegien by miało raczej mało sensu, bo i tak wszyscy by się z niego przesiadali na cokolwiek do Ursynowa.[/OT]

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 lis 2013, 20:43

Vilén pisze: [OT]Jeżeli już mielibyśmy dzielić 401, to raczej jako przekierowanie 504 na trasę Niedźwiadek-Rzymowskiego-Ursynów, a 517 to miała być moja propozycja na wypadek gdybyśmy mieli ucałotygodniowić 401 na pełnej trasie (choć to ma mało sensu) bądź przekierowane na Gocław (tutaj już trochę więcej, jak kogoś to interesuje, mogę wytłumaczyć w temacie gocławskim, jak ja bym to wszystko widział, acz pewnie to nikogo i tak nie interesuje).[/OT]
Praska końcówka 401 to się nawet własnego tematu dorobiła.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 21 lis 2013, 22:28

winnux8 pisze:Chyba, że nie będzie sensownego przejścia, chociaż ludzie i tak będą łazić przez tory... no chyba że będzie padał deszcz czy będzie masa śniegu, to wtedy użycie autobusu by się zwiększyło.
Autobus na Gniewkowskiej i Ordona potrzebny od zaraz. A jak do tego dodady przebicie Sowińskiego do Gniewkowskiej (już dawno powinno powstać), to by nie było źle.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

wojtor
Posty: 672
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 22 lis 2013, 8:21

winnux8 pisze:Jak dla mnie nie wiem czy 206 ma w obecnym stanie sens, ZP Sympatyczna ma całkiem niezła obsługę 127 i 129, a na Odolany zbyt wiele osób się nie wybiera (dopóki nie wybudują osiedli na terenach kolejowych)...
Ale nawet owe niezbyt liczne osoby mają prawo do jakiegokolwiek połączenia z siecią ZTMu. Tak jak i Stare Kabaty czy Dudziarska.

Georg
Posty: 6338
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 22 lis 2013, 8:44

Wolfchen pisze:
winnux8 pisze:Chyba, że nie będzie sensownego przejścia, chociaż ludzie i tak będą łazić przez tory... no chyba że będzie padał deszcz czy będzie masa śniegu, to wtedy użycie autobusu by się zwiększyło.
Autobus na Gniewkowskiej i Ordona potrzebny od zaraz. A jak do tego dodady przebicie Sowińskiego do Gniewkowskiej (już dawno powinno powstać), to by nie było źle.
ZTM kiedyś chciał puścić linię 206 Gniewkowską - Ordona - Wolską, ale wycofał się z tego pomysłu ze względu na "ograniczoną widoczność pociągu przy przejeździe na Gniewkowskiej, co mogłoby doprowadzić do stworzenia zagrożenia dla życia pasażerów". Tak więc 206 zostało na Odolanach.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36872
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 lis 2013, 8:48

I na fatalny stan nawierzchni.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ArturS
Posty: 147
Rejestracja: 29 wrz 2010, 13:22
Lokalizacja: Ursus

Post autor: ArturS » 22 lis 2013, 9:17

fik pisze:A jednak ludzie korzystają z pociągów, a nie z 517. Czary.
Tak jest, przez dwa/trzy przystanki autobus jeździ lużniejszy i sprawa wymaga mega rewolucji, przebudowania układu linii autobusowych w całej dzielnicy a pewnie i w połowie miasta :) Aż dziwne, że ZTM jeszcze nie wpadł na pomysł likwidacji z takiego samego powodu przynajmniej połowy linii autobusowych w Warszawie, albo skrócenia do odcinków, gdzie autobusy jeźdzą pełne.

191 jak było na Niedźwiadku na Cierlickiej było puste, 129 obecnie jest puste, 187 w pojedynczych kursach miał frekwencję, 401 obecnie podobnie, więc wychodzi, że Niedźwiadek nie powinien mieć autobusów dalej niż PKP bo "nie wystarczająco pracują na tym odcinku" :)

I nie ważne, gdzie mieszkańcy tej części Ursusa jeżdzą, mają pociąg i niech się cieszą :)

ArturS
Posty: 147
Rejestracja: 29 wrz 2010, 13:22
Lokalizacja: Ursus

Post autor: ArturS » 22 lis 2013, 9:26

Mong pisze:
Vilén pisze:Obawiam się że to nie przejdzie, kwestia 517 to kwestia zostawienia numerka i „linii przyspieszonej”, nie jakichś głębszych przemyśleń dotyczących układu komunikacyjnego. Aczkolwiek nie byłby to wcale zły pomysł, sam kiedyś to samo proponowałem, aczkolwiek w wersji skróconej do PKP Ursus.

A 517 mogłoby być dobrym numerkiem dla ucałotygodniowionego 401 na trasie Niedźwiadek — Służew — Gocław — Witolin, ale to już zupełnie inny temat.
Pewnie (jak już było nie raz pisane) większość z tych obrońców 517 w ogóle z niego nie korzysta :roll: (a jak otworzą Niedźwiadka to już w ogóle) No ale oczywiście to nie prywatna kasa z kieszeni zarządzających tym urzędasów idzie tylko publiczna, a publiczna = niczyja. A że zostawienie takiego niepotrzebnego 517 może był ładnie użyte PRowo to się go zostawi żeby pokazać swoją troskę o mieszkańców ](*,)
Pan z Grochowa wie lepiej od mieszkańców Ursusa co jest dla nich lepsze i czym mają podróżować, może jeszcze Pan wymyśli dla Nas, gdzie możemy jeździć, aby efektywnie wykorzystać dostępny w mieście tabor autobusowy? Czekamy :)

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36872
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 lis 2013, 10:14

ArturS pisze:191 jak było na Niedźwiadku na Cierlickiej było puste, 129 obecnie jest puste, 187 w pojedynczych kursach miał frekwencję, 401 obecnie podobnie, więc wychodzi, że Niedźwiadek nie powinien mieć autobusów dalej niż PKP bo "nie wystarczająco pracują na tym odcinku" :)
No ale po co Niedźwiadkowi te autobusy?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ