Pewnie (jak już było nie raz pisane) większość z tych obrońców 517 w ogóle z niego nie korzysta (a jak otworzą Niedźwiadka to już w ogóle) No ale oczywiście to nie prywatna kasa z kieszeni zarządzających tym urzędasów idzie tylko publiczna, a publiczna = niczyja. A że zostawienie takiego niepotrzebnego 517 może był ładnie użyte PRowo to się go zostawi żeby pokazać swoją troskę o mieszkańcówVilén pisze:Obawiam się że to nie przejdzie, kwestia 517 to kwestia zostawienia numerka i „linii przyspieszonej”, nie jakichś głębszych przemyśleń dotyczących układu komunikacyjnego. Aczkolwiek nie byłby to wcale zły pomysł, sam kiedyś to samo proponowałem, aczkolwiek w wersji skróconej do PKP Ursus.
A 517 mogłoby być dobrym numerkiem dla ucałotygodniowionego 401 na trasie Niedźwiadek — Służew — Gocław — Witolin, ale to już zupełnie inny temat.
Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
I zaraz potem moratorium...pawcio pisze:5 lat temu był jednak bardziej.
Jeśli już to Niedźwiadek-Służew-StegnyVilén pisze:A 517 mogłoby być dobrym numerkiem dla ucałotygodniowionego 401 na trasie Niedźwiadek — Służew — Gocław — Witolin, ale to już zupełnie inny temat.Mong pisze:Przydałoby się wywalić w końcu to 517. A nie można po prostu skierować na jego trasę w Ursusie 187?
Odcinek Marysin-Stegny powinno mieć 317, bo czas kursowania ten sam, częstotliwość mniejsza, a i tak 401 nie pomija na tej trasie tak znacznej liczby przystanków.
Jak dla mnie nie wiem czy 206 ma w obecnym stanie sens, ZP Sympatyczna ma całkiem niezła obsługę 127 i 129, a na Odolany zbyt wiele osób się nie wybiera (dopóki nie wybudują osiedli na terenach kolejowych)...
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
Myślę, że te osiedla będą jednak bardziej ciążyły do tramwajów na ciągu Połczyńska - Wolska...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Chyba, że nie będzie sensownego przejścia, chociaż ludzie i tak będą łazić przez tory... no chyba że będzie padał deszcz czy będzie masa śniegu, to wtedy użycie autobusu by się zwiększyło.Wolfchen pisze:Myślę, że te osiedla będą jednak bardziej ciążyły do tramwajów na ciągu Połczyńska - Wolska...
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
[OT]Jeżeli już mielibyśmy dzielić 401, to raczej jako przekierowanie 504 na trasę Niedźwiadek-Rzymowskiego-Ursynów, a 517 to miała być moja propozycja na wypadek gdybyśmy mieli ucałotygodniowić 401 na pełnej trasie (choć to ma mało sensu) bądź przekierowane na Gocław (tutaj już trochę więcej, jak kogoś to interesuje, mogę wytłumaczyć w temacie gocławskim, jak ja bym to wszystko widział, acz pewnie to nikogo i tak nie interesuje). 401 skrócone do Stegien by miało raczej mało sensu, bo i tak wszyscy by się z niego przesiadali na cokolwiek do Ursynowa.[/OT]Georg pisze:Jeśli już to Niedźwiadek-Służew-Stegny
Praska końcówka 401 to się nawet własnego tematu dorobiła.Vilén pisze: [OT]Jeżeli już mielibyśmy dzielić 401, to raczej jako przekierowanie 504 na trasę Niedźwiadek-Rzymowskiego-Ursynów, a 517 to miała być moja propozycja na wypadek gdybyśmy mieli ucałotygodniowić 401 na pełnej trasie (choć to ma mało sensu) bądź przekierowane na Gocław (tutaj już trochę więcej, jak kogoś to interesuje, mogę wytłumaczyć w temacie gocławskim, jak ja bym to wszystko widział, acz pewnie to nikogo i tak nie interesuje).[/OT]
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Autobus na Gniewkowskiej i Ordona potrzebny od zaraz. A jak do tego dodady przebicie Sowińskiego do Gniewkowskiej (już dawno powinno powstać), to by nie było źle.winnux8 pisze:Chyba, że nie będzie sensownego przejścia, chociaż ludzie i tak będą łazić przez tory... no chyba że będzie padał deszcz czy będzie masa śniegu, to wtedy użycie autobusu by się zwiększyło.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Ale nawet owe niezbyt liczne osoby mają prawo do jakiegokolwiek połączenia z siecią ZTMu. Tak jak i Stare Kabaty czy Dudziarska.winnux8 pisze:Jak dla mnie nie wiem czy 206 ma w obecnym stanie sens, ZP Sympatyczna ma całkiem niezła obsługę 127 i 129, a na Odolany zbyt wiele osób się nie wybiera (dopóki nie wybudują osiedli na terenach kolejowych)...
ZTM kiedyś chciał puścić linię 206 Gniewkowską - Ordona - Wolską, ale wycofał się z tego pomysłu ze względu na "ograniczoną widoczność pociągu przy przejeździe na Gniewkowskiej, co mogłoby doprowadzić do stworzenia zagrożenia dla życia pasażerów". Tak więc 206 zostało na Odolanach.Wolfchen pisze:Autobus na Gniewkowskiej i Ordona potrzebny od zaraz. A jak do tego dodady przebicie Sowińskiego do Gniewkowskiej (już dawno powinno powstać), to by nie było źle.winnux8 pisze:Chyba, że nie będzie sensownego przejścia, chociaż ludzie i tak będą łazić przez tory... no chyba że będzie padał deszcz czy będzie masa śniegu, to wtedy użycie autobusu by się zwiększyło.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36870
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
I na fatalny stan nawierzchni.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Tak jest, przez dwa/trzy przystanki autobus jeździ lużniejszy i sprawa wymaga mega rewolucji, przebudowania układu linii autobusowych w całej dzielnicy a pewnie i w połowie miasta Aż dziwne, że ZTM jeszcze nie wpadł na pomysł likwidacji z takiego samego powodu przynajmniej połowy linii autobusowych w Warszawie, albo skrócenia do odcinków, gdzie autobusy jeźdzą pełne.fik pisze:A jednak ludzie korzystają z pociągów, a nie z 517. Czary.
191 jak było na Niedźwiadku na Cierlickiej było puste, 129 obecnie jest puste, 187 w pojedynczych kursach miał frekwencję, 401 obecnie podobnie, więc wychodzi, że Niedźwiadek nie powinien mieć autobusów dalej niż PKP bo "nie wystarczająco pracują na tym odcinku"
I nie ważne, gdzie mieszkańcy tej części Ursusa jeżdzą, mają pociąg i niech się cieszą
Pan z Grochowa wie lepiej od mieszkańców Ursusa co jest dla nich lepsze i czym mają podróżować, może jeszcze Pan wymyśli dla Nas, gdzie możemy jeździć, aby efektywnie wykorzystać dostępny w mieście tabor autobusowy? CzekamyMong pisze:Pewnie (jak już było nie raz pisane) większość z tych obrońców 517 w ogóle z niego nie korzysta (a jak otworzą Niedźwiadka to już w ogóle) No ale oczywiście to nie prywatna kasa z kieszeni zarządzających tym urzędasów idzie tylko publiczna, a publiczna = niczyja. A że zostawienie takiego niepotrzebnego 517 może był ładnie użyte PRowo to się go zostawi żeby pokazać swoją troskę o mieszkańcówVilén pisze:Obawiam się że to nie przejdzie, kwestia 517 to kwestia zostawienia numerka i „linii przyspieszonej”, nie jakichś głębszych przemyśleń dotyczących układu komunikacyjnego. Aczkolwiek nie byłby to wcale zły pomysł, sam kiedyś to samo proponowałem, aczkolwiek w wersji skróconej do PKP Ursus.
A 517 mogłoby być dobrym numerkiem dla ucałotygodniowionego 401 na trasie Niedźwiadek — Służew — Gocław — Witolin, ale to już zupełnie inny temat.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36870
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No ale po co Niedźwiadkowi te autobusy?ArturS pisze:191 jak było na Niedźwiadku na Cierlickiej było puste, 129 obecnie jest puste, 187 w pojedynczych kursach miał frekwencję, 401 obecnie podobnie, więc wychodzi, że Niedźwiadek nie powinien mieć autobusów dalej niż PKP bo "nie wystarczająco pracują na tym odcinku"
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow