To akurat powinno być jak najbardziej legalne, ale temat jest na trochę inną dyskusję.Flash8222 pisze:Wiesz co mam na myśli i znasz jego styl jazdy, a raczej inne podejście do zatrzymywania się na przystankach gdy nikt nie wsiada i nie wysiada
Czasy przejazdu
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
noidea
Ale nie jest legalne tak jak nieprzestrzeganie PoRD, a chwalenie się potem niskim spalaniem jest wręcz żałosne skoro zostało osiągnięte w sposób niezgodny z przepisami ZTM oraz spółki Mobilis, a i przypomnij mi w jakiej wysokości jest kara za niezatrzymywanie się na przystankach stałych w Twojej umowie, 175zł czy 300zł za każdy przystanek?
Ktoś powinien dostać po łapach za rozkład na nowym 197... +4 na Bielanach przy apatycznej jeździe całą trasę z Ursusa to jakieś nieporozumienie.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Wczoraj znajomy jechał 197 z Niedźwiadka i już kilka przystanków za pętlą pani kierowca była na +2-3, a najlepsze było jak za Tkaczy na sterowniku pokazało się: Ciepłownia Wola +5 .JacekM pisze:Ktoś powinien dostać po łapach za rozkład na nowym 197... +4 na Bielanach przy apatycznej jeździe całą trasę z Ursusa to jakieś nieporozumienie.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Bo tam jest za dużo czasu w Ursusie i za długie przedziały czasowe. Jest Ursus-Bełzy 2 minuty i Wojciechowskiego - PKP Ursus 1 minuta od 6 do 21. Między Leszczyńskiego a Krańcową są 2 minuty, zamiast 1. Między Instytutem Energetyki, a Karolinem są 2-3 minuty (7-19) zamiast 1-2. A czas przejazdu między Karolinem, a Ciepłownią Wolą był za długi zarówno dla 713, jak i 112 już w zeszłym roku. Rozkład 197 po prostu dostał te same czasy. Razem jest o 4 minuty za dużo na nowym odcinku i 3 minuty od Instytutu Energetyki do Ciepłowni. Przed Ciepłownią już nie ma takich korków, jak kiedyś. Nie wiem dlaczego, mimo wielokrotnego informowania o problemie ZTM nie ściął czasów na Dźwigowej.
Na 197 to jeszcze odcinek Koło - Księcia Bolesława mógłby mieć o 1 minutę mniej, a reszta wydaje się być w porządku.
Na 197 to jeszcze odcinek Koło - Księcia Bolesława mógłby mieć o 1 minutę mniej, a reszta wydaje się być w porządku.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Z tego samego powodu, z którego nie są ścinane czasy w innych miejscach, gdzie korki są znacznie mniejsze niż rozkład przewiduje. Pawcio tłumaczył: mają komputer który ma wbite sztywne czasy przejazdów odcinków międzyprzystankowych i za każdym razem, kiedy chcą coś zmienić, zaczyna płakać kolejny szczeniak, umiera mała panda, świat pogrąża się w smutku... No, nie można i koniec.Georg pisze:Nie wiem dlaczego, mimo wielokrotnego informowania o problemie ZTM nie ściął czasów na Dźwigowej.
Aha, czyli będę musiał wychodzić na 10 minut wcześniej na każdy kurs 197, bo teraz mają komputer. Miodzio.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
"Może pan pisać, co tylko pan chce. To nie ma żadnego znaczenia. On się i tak zawsze pomyli przy dodawaniu"JacekM pisze:(...) bo teraz mają komputer.
Cytaty z "Misia" kiedyś Ci się skończą...To nie jest studnia bez dna.Poza tym jesteś z tymi cytatami nudny już i monotematyczny.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Ty z Twoim czepialstwem również. A że granice mojej cierpliwości mogą mieć wpływ na Twoje możliwości działania na forum, to miej się na baczności.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Szczególnie że to ja zacząłem z Misiem - ale bardziej między słowami, więc miałeś prawo nie zauważyć.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Bo z Niedźwiadka rusza się na minus zero pięćdziesiąt dziewięć. Tak, żeby na pierwszym Niedźwiadku być na minus dwa. Potem pyr, pyr, pyr, by na Łopuszańskiej być na +2. A, 187.Walas pisze:Wczoraj znajomy jechał 197 z Niedźwiadka i już kilka przystanków za pętlą pani kierowca była na +2-3, a najlepsze było jak za Tkaczy na sterowniku pokazało się: Ciepłownia Wola +5 .JacekM pisze:Ktoś powinien dostać po łapach za rozkład na nowym 197... +4 na Bielanach przy apatycznej jeździe całą trasę z Ursusa to jakieś nieporozumienie.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Czyli 187 to twój ideał, bo można zaoszczędzić hektolitry drogocennego paliwa
Dwa dni pod rząd miałem poranny dodatek (8 godzin) na 157. Starynkiewicz - Zawisza trzy minuty. Drugie światła, najpóźniej, częściej pierwsze i Towarowa minięta. A z Siennej do Starynkiewicza są dwie, więc na Starynkiewiczu bywa się przed czasem. Tam naprawdę nie ma jak odstać, bo nie ma zatoki. Chętnie bym to wytracił do Narutowicza, ale znowu ktoś dał dwie minuty. Po pustej Grójeckiej przy względnie skoordynowanej sygnalizacji. Dalej też cały czas po dwie minuty, dopiero między Opaczewską a Szczęśliwicami NŻ jest jedna. Ponieważ Szczęśliwice nie piszą, a ze Szczęśliwic miałem zjazd, to minąwszy Mennicę w środę przestałem się rozkładem przejmować. Na Szczęśliwicach zdejmowałem dechę przy migającym na sterowniku +5. A jechałem przepisowo, nawet dopuszczalnej prędkości nie przekraczałem. Skoro rozkład jest pod PKS, to może czas oddać całość linii Grodziowi?
Dwa dni pod rząd miałem poranny dodatek (8 godzin) na 157. Starynkiewicz - Zawisza trzy minuty. Drugie światła, najpóźniej, częściej pierwsze i Towarowa minięta. A z Siennej do Starynkiewicza są dwie, więc na Starynkiewiczu bywa się przed czasem. Tam naprawdę nie ma jak odstać, bo nie ma zatoki. Chętnie bym to wytracił do Narutowicza, ale znowu ktoś dał dwie minuty. Po pustej Grójeckiej przy względnie skoordynowanej sygnalizacji. Dalej też cały czas po dwie minuty, dopiero między Opaczewską a Szczęśliwicami NŻ jest jedna. Ponieważ Szczęśliwice nie piszą, a ze Szczęśliwic miałem zjazd, to minąwszy Mennicę w środę przestałem się rozkładem przejmować. Na Szczęśliwicach zdejmowałem dechę przy migającym na sterowniku +5. A jechałem przepisowo, nawet dopuszczalnej prędkości nie przekraczałem. Skoro rozkład jest pod PKS, to może czas oddać całość linii Grodziowi?
Wczoraj i dziś?Szeregowy_Równoległy pisze:Dwa dni pod rząd miałem poranny dodatek (8 godzin) na 157.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Wtorek i środa. Dzisiaj akurat 185 rano miałem. Tak, Sierściuchu, znowu byłem na plusie na Gwiazdach, chociaż podobno się nie da