Pismami od pasażerów to oni się co najwyżej w kiblu podcierają niestety...Tyrystor pisze:Nie ma pism od pasażerów, nie ma szumu w prasie, to i 520 się nie zatrzymuje.
Komunikacja miejska na Woli
Moderator: Wiliam
Tyle, że obecnie 520 jest przyspieszone wyłącznie na odcinku Metro Politechnika-Park Moczydło. Jeśli dodamy Okopową, dodamy Metro Świętokrzyska, to będziemy mieli kolejną linię zwykłą z czerwonym numerkiem.
I? Magia czerwonego koloru nadal będzie działała.
Otóż nie.Georg pisze:Tyle, że obecnie 520 jest przyspieszone wyłącznie na odcinku Metro Politechnika-Park Moczydło. Jeśli dodamy Okopową, dodamy Metro Świętokrzyska, to będziemy mieli kolejną linię zwykłą z czerwonym numerkiem.
Linia, która zatrzymuje się na prawie wszystkich przystankach to nie jest linia przyspieszona. Po dodaniu powyższych przystanków, pasażerowie zaczęliby apelować o dodanie PKP Koło. Już dawno były o to apele w sprawie linii 523 (z uzasadnieniem, że "przy tym przystanku jest bazar w niedziele, więc linia miałaby wzięcie"). Wtedy 520 na swojej trasie pomijałoby raptem 7 przystanków.
No i co z tego? Przystanki powinny być dobierane według potrzeb a nie arytmetyki. Jesteś bardziej technokratyczny niż ZTM.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Bo ta linia i tak już od dawna powinna być raczej dwoma czarnuchami – powiedzmy:Georg pisze:Tyle, że obecnie 520 jest przyspieszone wyłącznie na odcinku Metro Politechnika-Park Moczydło. Jeśli dodamy Okopową, dodamy Metro Świętokrzyska, to będziemy mieli kolejną linię zwykłą z czerwonym numerkiem.
137 MARYSIN – trasa 520 – CENTRUM – Al. Jerozolimskie – DW. CENTRALNY
155 ZNANA – trasa 520 – M RATUSZ ARSENAŁ – trasa 171 – TORWAR
160 TARGÓWEK – trasa 160 – M RATUSZ ARSENAŁ – trasa 171 – NOWE BEMOWO
171 zlikwidowane.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
160+171 - BRAWO!Vilén pisze:137 MARYSIN – trasa 520 – CENTRUM – Al. Jerozolimskie – DW. CENTRALNY
155 ZNANA – trasa 520 – M RATUSZ ARSENAŁ – trasa 171 – TORWAR
160 TARGÓWEK – trasa 160 – M RATUSZ ARSENAŁ – trasa 171 – NOWE BEMOWO
171 zlikwidowane.
Wcale braw bym nie bił. Linia 160 ma być częstą dowozówką Targówka do metra, a nie ciągnąć się przez całe miasto. Na Bemowie popyt powinno się wygaszać, a nie wzmacniać. Wystarczy częste połączenie z Górczewską. Częste połączenie do Centrum zapewniają 23 i 24 (24 można wzmocnić w DS, ale to nie ten temat). Częstotliwość na Znanej powinna być dużo wyższa, niż na Górnośląskiej, nie mówiąc o tym, że z przejazdem przez Torwar są co i rusz jakieś problemy. Pomijam korki na Książęcej, Nowym Świecie i Rondzie de Gaulle`a (w drugą stronę na Lesznie), które zrujnowałyby punktualność tej linii.
Ok. To jaka wtedy byłaby różnica między linią przyspieszoną a zwykłą? Chcesz tworzyć takie coś jak dawne 410, czy obecne 501, które przyspieszone są tylko z numerka?pawcio pisze:No i co z tego? Przystanki powinny być dobierane według potrzeb a nie arytmetyki. Jesteś bardziej technokratyczny niż ZTM.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Gdyby to było normalne miasto, to absolutnie nic nie stałoby na przeciw skróceniu co drugiego kursu na Wileńskiego (wtedy na newralgicznym odcinku autobus co chwilę, a na pozostałej trasie obecna częstotliwość 171). Zwłaszcza, że tylko 190 przez most to będzie za mało, no i biorąc pod uwagę fakt, iż 171 nie dowozi do metra, a powinno...Georg pisze:Wcale braw bym nie bił. Linia 160 ma być częstą dowozówką Targówka do metra, a nie ciągnąć się przez całe miasto.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ty tak poważnie i siedząc w 171 słyszysz "Bankowy" i wiesz, że to nie metro, bo metro to przystanek wcześniej, a 171 tam nie dociera? Potem słyszysz "Metro Świętokrzyska", ale wiesz, że w ciula cię robią, bo kto na Świętokrzyskiej by się przesiadał, Świętokrzyska jest dla leszczy, a następnie słyszysz "Centrum" i wiesz, że jak nie mówią "Metro", to metra tam nie ma? Czy może ciągniesz z kogoś misternego łacha, a mi umknęło?emyl pisze: no i biorąc pod uwagę fakt, iż 171 nie dowozi do metra, a powinno...
Jak jest ze skracaniem co drugiego kursu, najlepiej pokazała historia skrócenia połówki 17 do Marymontu. Ludzie nie umieją czytać, a swoją złość wyładowywali na motorniczych. W tym przypadku byłoby identycznie.emyl pisze:Gdyby to było normalne miasto, to absolutnie nic nie stałoby na przeciw skróceniu co drugiego kursu na Wileńskiego (wtedy na newralgicznym odcinku autobus co chwilę, a na pozostałej trasie obecna częstotliwość 171). Zwłaszcza, że tylko 190 przez most to będzie za mało, no i biorąc pod uwagę fakt, iż 171 nie dowozi do metra, a powinno...Georg pisze:Wcale braw bym nie bił. Linia 160 ma być częstą dowozówką Targówka do metra, a nie ciągnąć się przez całe miasto.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Może po prostu na trasie 520 nie jest potrzebna linia przyspieszona?Georg pisze:Ok. To jaka wtedy byłaby różnica między linią przyspieszoną a zwykłą? Chcesz tworzyć takie coś jak dawne 410, czy obecne 501, które przyspieszone są tylko z numerka?pawcio pisze:No i co z tego? Przystanki powinny być dobierane według potrzeb a nie arytmetyki. Jesteś bardziej technokratyczny niż ZTM.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Trochę poważnie, a trochę niepoważnie. Fakty są takie, że gdyby dało się wysiąść na trambuspasie, to można by zaoszczędzić dobrych kilka minut względem podróży z przesiadką na Świętokrzyskiej lub lataniem po Bankowym. A kłania się jeszcze kwestia wspólnego przystanku w kierunku Górczewskiej.Szeregowy_Równoległy pisze:Ty tak poważnie i siedząc w 171 słyszysz "Bankowy" i wiesz, że to nie metro, bo metro to przystanek wcześniej, a 171 tam nie dociera? Potem słyszysz "Metro Świętokrzyska", ale wiesz, że w ciula cię robią, bo kto na Świętokrzyskiej by się przesiadał, Świętokrzyska jest dla leszczy, a następnie słyszysz "Centrum" i wiesz, że jak nie mówią "Metro", to metra tam nie ma? Czy może ciągniesz z kogoś misternego łacha, a mi umknęło?
Nie chce mi się znów rozpoczynać tej dyskusji na szerszą skalę, ale myślę, że większość z nas zgodzi się z tezą, że ludzi należy nauczyć czytać. Nie po to są wyświetlacze czołowe, e-dechy i SiP na przystankach, żeby wprowadzać numeracyjny burdel i sto linii na jednakowej niemal trasie.Georg pisze:Jak jest ze skracaniem co drugiego kursu, najlepiej pokazała historia skrócenia połówki 17 do Marymontu. Ludzie nie umieją czytać, a swoją złość wyładowywali na motorniczych. W tym przypadku byłoby identycznie.