Komunikacja miejska na Woli

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 06 kwie 2014, 19:03

Tyrystor pisze:Nie ma pism od pasażerów, nie ma szumu w prasie, to i 520 się nie zatrzymuje. ;)
Pismami od pasażerów to oni się co najwyżej w kiblu podcierają niestety... :/

Georg
Posty: 6338
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 kwie 2014, 19:21

Tyle, że obecnie 520 jest przyspieszone wyłącznie na odcinku Metro Politechnika-Park Moczydło. Jeśli dodamy Okopową, dodamy Metro Świętokrzyska, to będziemy mieli kolejną linię zwykłą z czerwonym numerkiem.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 06 kwie 2014, 19:24

I? Magia czerwonego koloru nadal będzie działała. :)

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 06 kwie 2014, 19:25

Georg pisze:Tyle, że obecnie 520 jest przyspieszone wyłącznie na odcinku Metro Politechnika-Park Moczydło. Jeśli dodamy Okopową, dodamy Metro Świętokrzyska, to będziemy mieli kolejną linię zwykłą z czerwonym numerkiem.
Otóż nie.

Georg
Posty: 6338
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 kwie 2014, 19:31

Linia, która zatrzymuje się na prawie wszystkich przystankach to nie jest linia przyspieszona. Po dodaniu powyższych przystanków, pasażerowie zaczęliby apelować o dodanie PKP Koło. Już dawno były o to apele w sprawie linii 523 (z uzasadnieniem, że "przy tym przystanku jest bazar w niedziele, więc linia miałaby wzięcie"). Wtedy 520 na swojej trasie pomijałoby raptem 7 przystanków.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 kwie 2014, 19:38

No i co z tego? Przystanki powinny być dobierane według potrzeb a nie arytmetyki. Jesteś bardziej technokratyczny niż ZTM.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 06 kwie 2014, 19:40

Georg pisze:Tyle, że obecnie 520 jest przyspieszone wyłącznie na odcinku Metro Politechnika-Park Moczydło. Jeśli dodamy Okopową, dodamy Metro Świętokrzyska, to będziemy mieli kolejną linię zwykłą z czerwonym numerkiem.
Bo ta linia i tak już od dawna powinna być raczej dwoma czarnuchami – powiedzmy:

137 MARYSIN – trasa 520 – CENTRUM – Al. Jerozolimskie – DW. CENTRALNY
155 ZNANA – trasa 520 – M RATUSZ ARSENAŁ – trasa 171 – TORWAR
160 TARGÓWEK – trasa 160 – M RATUSZ ARSENAŁ – trasa 171 – NOWE BEMOWO
171 zlikwidowane.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 06 kwie 2014, 19:41

Vilén pisze:137 MARYSIN – trasa 520 – CENTRUM – Al. Jerozolimskie – DW. CENTRALNY
155 ZNANA – trasa 520 – M RATUSZ ARSENAŁ – trasa 171 – TORWAR
160 TARGÓWEK – trasa 160 – M RATUSZ ARSENAŁ – trasa 171 – NOWE BEMOWO
171 zlikwidowane.
160+171 - BRAWO! :) =D>

Georg
Posty: 6338
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 kwie 2014, 19:51

Wcale braw bym nie bił. Linia 160 ma być częstą dowozówką Targówka do metra, a nie ciągnąć się przez całe miasto. Na Bemowie popyt powinno się wygaszać, a nie wzmacniać. Wystarczy częste połączenie z Górczewską. Częste połączenie do Centrum zapewniają 23 i 24 (24 można wzmocnić w DS, ale to nie ten temat). Częstotliwość na Znanej powinna być dużo wyższa, niż na Górnośląskiej, nie mówiąc o tym, że z przejazdem przez Torwar są co i rusz jakieś problemy. Pomijam korki na Książęcej, Nowym Świecie i Rondzie de Gaulle`a (w drugą stronę na Lesznie), które zrujnowałyby punktualność tej linii.

Georg
Posty: 6338
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 kwie 2014, 19:54

pawcio pisze:No i co z tego? Przystanki powinny być dobierane według potrzeb a nie arytmetyki. Jesteś bardziej technokratyczny niż ZTM.
Ok. To jaka wtedy byłaby różnica między linią przyspieszoną a zwykłą? Chcesz tworzyć takie coś jak dawne 410, czy obecne 501, które przyspieszone są tylko z numerka?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 06 kwie 2014, 19:58

Georg pisze:Wcale braw bym nie bił. Linia 160 ma być częstą dowozówką Targówka do metra, a nie ciągnąć się przez całe miasto.
Gdyby to było normalne miasto, to absolutnie nic nie stałoby na przeciw skróceniu co drugiego kursu na Wileńskiego (wtedy na newralgicznym odcinku autobus co chwilę, a na pozostałej trasie obecna częstotliwość 171). Zwłaszcza, że tylko 190 przez most to będzie za mało, no i biorąc pod uwagę fakt, iż 171 nie dowozi do metra, a powinno...

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 kwie 2014, 20:08

emyl pisze: no i biorąc pod uwagę fakt, iż 171 nie dowozi do metra, a powinno...
Ty tak poważnie i siedząc w 171 słyszysz "Bankowy" i wiesz, że to nie metro, bo metro to przystanek wcześniej, a 171 tam nie dociera? Potem słyszysz "Metro Świętokrzyska", ale wiesz, że w ciula cię robią, bo kto na Świętokrzyskiej by się przesiadał, Świętokrzyska jest dla leszczy, a następnie słyszysz "Centrum" i wiesz, że jak nie mówią "Metro", to metra tam nie ma? Czy może ciągniesz z kogoś misternego łacha, a mi umknęło?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Georg
Posty: 6338
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 kwie 2014, 20:13

emyl pisze:
Georg pisze:Wcale braw bym nie bił. Linia 160 ma być częstą dowozówką Targówka do metra, a nie ciągnąć się przez całe miasto.
Gdyby to było normalne miasto, to absolutnie nic nie stałoby na przeciw skróceniu co drugiego kursu na Wileńskiego (wtedy na newralgicznym odcinku autobus co chwilę, a na pozostałej trasie obecna częstotliwość 171). Zwłaszcza, że tylko 190 przez most to będzie za mało, no i biorąc pod uwagę fakt, iż 171 nie dowozi do metra, a powinno...
Jak jest ze skracaniem co drugiego kursu, najlepiej pokazała historia skrócenia połówki 17 do Marymontu. Ludzie nie umieją czytać, a swoją złość wyładowywali na motorniczych. W tym przypadku byłoby identycznie.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 kwie 2014, 20:17

Georg pisze:
pawcio pisze:No i co z tego? Przystanki powinny być dobierane według potrzeb a nie arytmetyki. Jesteś bardziej technokratyczny niż ZTM.
Ok. To jaka wtedy byłaby różnica między linią przyspieszoną a zwykłą? Chcesz tworzyć takie coś jak dawne 410, czy obecne 501, które przyspieszone są tylko z numerka?
Może po prostu na trasie 520 nie jest potrzebna linia przyspieszona?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 06 kwie 2014, 20:21

Szeregowy_Równoległy pisze:Ty tak poważnie i siedząc w 171 słyszysz "Bankowy" i wiesz, że to nie metro, bo metro to przystanek wcześniej, a 171 tam nie dociera? Potem słyszysz "Metro Świętokrzyska", ale wiesz, że w ciula cię robią, bo kto na Świętokrzyskiej by się przesiadał, Świętokrzyska jest dla leszczy, a następnie słyszysz "Centrum" i wiesz, że jak nie mówią "Metro", to metra tam nie ma? Czy może ciągniesz z kogoś misternego łacha, a mi umknęło?
Trochę poważnie, a trochę niepoważnie. Fakty są takie, że gdyby dało się wysiąść na trambuspasie, to można by zaoszczędzić dobrych kilka minut względem podróży z przesiadką na Świętokrzyskiej lub lataniem po Bankowym. A kłania się jeszcze kwestia wspólnego przystanku w kierunku Górczewskiej.
Georg pisze:Jak jest ze skracaniem co drugiego kursu, najlepiej pokazała historia skrócenia połówki 17 do Marymontu. Ludzie nie umieją czytać, a swoją złość wyładowywali na motorniczych. W tym przypadku byłoby identycznie.
Nie chce mi się znów rozpoczynać tej dyskusji na szerszą skalę, ale myślę, że większość z nas zgodzi się z tezą, że ludzi należy nauczyć czytać. Nie po to są wyświetlacze czołowe, e-dechy i SiP na przystankach, żeby wprowadzać numeracyjny burdel i sto linii na jednakowej niemal trasie.

ODPOWIEDZ