Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty
Moderator: Wiliam
Dlaczego "powinna"? Po co dublować metro z tymi samymi przystankami? Tramwajów na JPII autobusy nie dublują.
Oczywiście powinna być linia z przystankami, ale...
Oczywiście powinna być linia z przystankami, ale...
Można pokusić się o wysłanie na Świętokrzyską linii 174 po starej trasie do Tamki, a potem na Browarną.
Czy ZTM zamierza utworzyć jakieś nowe linie, które dowiozą Grochów do Metra Stadion? Może wystarczy np 102 i 125 skorygować?
Zdziwiłbym się gdyby coś jeszcze było. Ewentualnie coś z Lubelskiej.
Marudzicie... i tak komunikacja na tych ciągach się poprawiła. Np. w 2000r. takie 107 jeździło co 20/30 min. Dziś co 15/20.
Nie rzucajcie mięsem, tak sobie postanowiłem głośno pomyśleć:
W1: 102 Gocław - Bora - Fieldorfa - Szaserów - Mińska - DWW - Zamoyskiego - PKP Stadion [z niezłą częstotliwością]
Dowożące Gocław w rejon pl. Szembeka i Grochowskiej, bezpośrednio połączy ze szpitalem, US, koleją i nową stacją metra.
W2: 102 Gocławek Wsch. - Szaserów - Podskarbińska - Grenadierów - Jeziorańskiego - Fieldorfa - Bora - Gocław [słabiutkie]
Zapchajdziura po 188 skierowanym na Olszynkę oraz 311 w relacji na Gocław, koordynacja z 135.
Oczywiście obie opcje kryją za sobą szereg zmian, tylko najpierw pierwszy osąd o tym.
W1: 102 Gocław - Bora - Fieldorfa - Szaserów - Mińska - DWW - Zamoyskiego - PKP Stadion [z niezłą częstotliwością]
Dowożące Gocław w rejon pl. Szembeka i Grochowskiej, bezpośrednio połączy ze szpitalem, US, koleją i nową stacją metra.
W2: 102 Gocławek Wsch. - Szaserów - Podskarbińska - Grenadierów - Jeziorańskiego - Fieldorfa - Bora - Gocław [słabiutkie]
Zapchajdziura po 188 skierowanym na Olszynkę oraz 311 w relacji na Gocław, koordynacja z 135.
Oczywiście obie opcje kryją za sobą szereg zmian, tylko najpierw pierwszy osąd o tym.
W [wariancie?] W1 to korki na Zamienieckiej nie zabiją dowozówki dla Szaserów?
Jak do tego mają się 135 i 123?
Generalnie mam sporo sceptycyzmu wobec łączenia funkcji dowozowej (dla Szaserów) z łączeniem międzydzielnicowym Grochowa z Gocławiem.
Jak do tego mają się 135 i 123?
Generalnie mam sporo sceptycyzmu wobec łączenia funkcji dowozowej (dla Szaserów) z łączeniem międzydzielnicowym Grochowa z Gocławiem.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
123 Zwycięzców - Brazylijska - Saska - zawijas po GCW - Fieldorfa - swoją trasą - DWW [krótsze, ale częstsze]
135 Pl. Hallera - ... - Jeziorańskiego - Fieldorfa - Bora-Komorowskiego – Meissnera – Jugosłowiańska – GOCŁAW [12/15/20]
135 Pl. Hallera - ... - Jeziorańskiego - Fieldorfa - Bora-Komorowskiego – Meissnera – Jugosłowiańska – GOCŁAW [12/15/20]
148, 102 oraz częstsze 123 (plus 135 w podobne rejony)? Nie za dużo?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Chciałem zrobić krótkie regularne 123, a 148 na Rechniewskiego (za Promenadą - uwolnienie od 168) albo na Witolin żeby odseparować potoki. 325 mogłoby zupełnie nie wyjeżdżać z zajezdni, rekompensata w postaci podbitego lekko 153 by wystarczyła - bo niestety ale to cudo tłumów nie wozi, chociaż kibicowałem utrzymaniu tej linii.
Linia z Gocławia na Szaserów nie ma sensu, bo będzie niepotrzebnie podgryzać połączenie na Wiatraczną. A z Gocławia do Stadionu przez Szaserów to trochę dookoła.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Z Gocławia na Stadion przez Grenadierów, tylko nie wiem czy to już nie stracone po tym jak 135 dalej jeździ na Olszynkę.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... _jest.html
Są jakieś konkrety.
Ciekawa propozycja ze 155.
Nie rozumiem sensu pchania 166 na Olszynkę. Toż to straszny potwór się robi, a i na Olszynce pewnie będzie problem z miejscem.
Smut trochę i ze 160 i z 517, można by to jakoś ruszyć a nie takie potwory zostawiać.
No i jeszcze tak na szybko: 151 powinno się nazywać 106.
Są jakieś konkrety.
Ciekawa propozycja ze 155.
Nie rozumiem sensu pchania 166 na Olszynkę. Toż to straszny potwór się robi, a i na Olszynce pewnie będzie problem z miejscem.
Smut trochę i ze 160 i z 517, można by to jakoś ruszyć a nie takie potwory zostawiać.
No i jeszcze tak na szybko: 151 powinno się nazywać 106.
-
- Posty: 5121
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Osobiście wolałbym zamiast linii 125 do Metra Stadion to linie 521 [ 113].
Wtedy 125 tylko do Wiatracznej.
Wtedy 125 tylko do Wiatracznej.