Nie śpię, bo napie... projektuję SIP

Moderatorzy: Wiliam, Szeregowy_Równoległy

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 23 maja 2014, 12:22

Nie spowalniasz. 509 i 517 i tak muszą stać na światłach przed Zieleniecką. Parę razy miałem 517 i nie zdarzyło mi się nie zdążyć skręcić w związku z przystankiem przed światłami. A w drugą stronę to loteria, więc pół minuty stania przy przystanku nic nie szkodzi. Przystanki przy Okrzei (przy Okrzei, bo Ząbkowska już sens ma) czy przy Szwedzkiej są bez sensu, ale ten akurat nie.
A dyskusja jest względnie sensowna, więc Pawcio najwyżej po prostu ją sobie weźmie do siebie.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 maja 2014, 12:30

No tak, światła generalnie poprawiono, bo kiedyś z tym było kiepsko. Nie mniej przesiadka z autobusu na tramwaj w kierunku Wiatracznej jest dosyć kiepska, tylko biegiem można zdążyć przejść na raz i to najlepiej ścinając jezdnię. A tylko taki widzę obecnie tam sens przesiadania. W drugą stronę to zdecydowanie lepiej już przesiadać się przy Kijowskiej z tramwaju na autobus. :wink:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 maja 2014, 13:43

Szeregowy_Równoległy pisze:Nie spowalniasz. 509 i 517 i tak muszą stać na światłach przed Zieleniecką. Parę razy miałem 517 i nie zdarzyło mi się nie zdążyć skręcić w związku z przystankiem przed światłami.
Dziwne. Jak wracam do domu 509, to pełny cykl na przystanku wytracam co najwyżej w 5% przypadków.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 23 maja 2014, 13:53

No to piszę, że ten przystanek nie spowalnia 509. Kiedyś, jak jeszcze 101 śmigałem, faktycznie było gorzej, ale teraz jest bardzo OK.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 24 maja 2014, 21:29

SCI-FI :term:
Obrazek

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 24 maja 2014, 21:44

Większego tasiemca w zanadrzu nie było? :D

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 25 maja 2014, 11:28

pawcio pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Nie spowalniasz. 509 i 517 i tak muszą stać na światłach przed Zieleniecką. Parę razy miałem 517 i nie zdarzyło mi się nie zdążyć skręcić w związku z przystankiem przed światłami.
Dziwne. Jak wracam do domu 509, to pełny cykl na przystanku wytracam co najwyżej w 5% przypadków.
Jest mały problem rano. Ale który światła działają rano sensownie? :D

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 09 cze 2014, 10:16

Teraz już na maxa chamska podróba :term:
http://klebeknerwow.pl/pliki/cnk.pdf

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 09 cze 2014, 16:24

Bulwar Grzymały-Siedleckiego? :D Dobrze wiedzieć jak się nazywa to miejsce O-)
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 09 cze 2014, 17:10

Spoko, ja też do wczoraj nie wiedziałem :D
Swoją drogą, patrzę na ten schemat i nie mogę uwierzyć, że tę stację zbudowano w tak durny miejscu. Coś czuję, że to będzie się mścić przez lata przy okazji kształtowania układu dowozowo-uzupełniającego, jak i w kwestii popytu na metro na Powiślu. O ile więcej pasażerów by skorzystało z tej stacji, o ile więcej wozokilometrów i czasu można by było zaoszczędzić na przesiadkach, gdyby zbudowano ją np. pod Zajęczą między Topiel a Dobrą... :<

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 09 cze 2014, 17:24

To z cyklu do czego by się tu jeszcze przyczepić :P :
Tytuł mapki; chociaż tram i skm są wyszarzone, to w ogóle bym je wyrzucił.
Obrazek

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 13 cze 2014, 18:14


michj
Posty: 192
Rejestracja: 19 lip 2013, 12:36
Lokalizacja: Warszawa (i okolice)

Post autor: michj » 13 cze 2014, 18:42

Brakuje 18-tki obok 6-tki na północnej Targowej. Poza tym warto się zastanowić nad korzystnością zaprezentowanego układu tramów 18, 20 (i zapewne poza mapą 28 :P ), ale nie w tym dziale.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 cze 2014, 21:49

"Dyrekcja PKP"? :>
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 14 cze 2014, 2:39

Daj mi spokój, robiłem to z głowy, a tak ludzie na to mówią, na przystankach to przecież wisieć nie będzie :p

ODPOWIEDZ